آموزش عملی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ📖📊
فقط باید بخونی و انجامش بدی!
خب این اولین پست من برای شروع یک سلسله مقالات کاربردی و تجربه شده هست در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ.
میخوام بدور از هرگونه حاشیه ، بکاربردن تعاریف و یا صرفا استفاده از جملات انگیزشی وقت گران بهاتون رو ازتون بگیرم .
بلکه میخوام در کمترین زمان شما رو وارد عملیاتی ترین پروژه ی دیجیتال مارکتینگ کنم و بهتون نشون بدم که چطور در یک استارت آپ و یا شرکتی که توانایی پرداخت هزینه های زیادی رو نداره ، بتونید بهترین نتیجه رو بگیرید .
بنابراین با یک پروژه ی استارت آپی قدم به قدم با شما حرکت خواهم کرد و مشاهده می کنید که چطور می تونید ، تمامی مفاهیم دیجیتال مارکتینگ از تحقیقات بازار ، تعرف پروژه ، سئو، جذب ترافیک ، شبکه های مجازی و … رو به صورت عملی انجام بدید و داده های اون ها رو بتونید به راحتی تحلیل کنید و کار با ابزار ها رو یاد بگیرید.
بنابراین من در هر حوزه مقالات رو خواهم گذاشت. از اونجایی که من مدتی هست پروژه رو شروع کردم، بنابراین ممکنه مبحثی مثل ساخت بک لینک رو زودتر شروع کنم، و البته که اولین مخاطبان من کسانی هستند که پایه ها را می دونن و نیاز به عمل دارند.
در ایران برای این روش بک لینک سازی و صرفا آموزشش حداقل هزینه ی 2.000.000 تومان در حال حاضر گرفته می شود. خب من اعتقاد دارم که هرچقدر سطح آگاهی افراد بالاتر بره می تونیم کیفیت محتوا رو بالاتر ببریم، بجای اینکه تنها لینک سازی انجام بدیم که روز برروز گوگل در این زمینه پیشرفت بیشتری داره و در آینده ای نزدیک به همین روش هایی که خواهم گجفت نیز پاسخ نخواهد داد.پس همراه من باشید و با انتشار این محتوا کمک کنید تا انگیزه ی بیشتری جهت انتشار تجربیاتم رو داشته باشم.
مشخصات پروژه ای که میخوام به شما نشون بدم :
نام پروژه: شبکه اجتماعی نظرسنجی و جمع سپاری “لیست می”
زمان شروع پروژه : مهرماه 1397
هدف پروژه : با کمک لیستمی، به راحتی میتوانید لیستهای پویا و تعاملی بسازید. لیستمی یک شبکه اجتماعی است، پس به سادگی افراد و لیستها را دنبال کنید و لیستهای خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
اهداف مارکتینگ : ایجاد برندینگ و معرفی این شبکه اجتماعی و رشد اعضای آن در سال اول جهت گسترش امکانات نظرسنجی و گزارش گیری از آن ها.