رد کردن لینک ها

چطور کمپین نصب برنامه موبایل با گوگل ادوردز را تنظیم کنیم؟ (صفر تا صد کمپین های نصب اپ – کامل ترین مقاله تصویری)

اشتراک گذاری

شیوه مدیریت کردن نصب اپلیکیشن با استفاده از Google AdWords

 

 

ساخت یک اپلیکیشن بسیار پرزحمت است.

شما باید یک گروه مناسب از برنامه نویسان برای طراحی و ساخت آن داشته باشید و باید این افراد را به‌دقت مدیریت کنید تا مطمئن شوید که برنامه‏ی موبایلی که می‏سازید همان‌طوری که می‏خواهید باشد و برای کاربرای گوشی موبایل جذاب باشد و ارزش نصب اپلیکیشن را داشته باشد.

سپس شما باید این امید را در آن‎ها زنده نگهدارید که کاربران یک تجربه مثبت را با اپلیکیشن دارند. از این گذشته، حتی یک پیام ناگهانی (push notification) که در زمان درستی فرستاده نشه، میتونه باعث از دست دادن بسیاری از کاربران بشود. برنامه نویسان برای مدیریت کردن یک اپلیکیشن به همه‏ی این موارد توجه می‏کنند.

با این وجود، این موارد لزوماً سخت ترین بخش ساخت و مدیریت یک اپلیکیشن نیست.

برای بسیاری از افراد، سخت ترین بخش، بازاریابی برای اپلیکیشن است و اینکه مطمئن بشوند که افرادی که به این اپلیکیشن نیاز دارند، آن را پیدا و اقدام به نصب اپلیکیشن می‏کنند و این اپلیکیشن به یک بخش از زندگی روزمره آن‌ها تبدیل می‏شود.

جالبه بدونید که روزانه بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن به App Store اضافه میشه و اینکه بتونید تعداد نصب اپلیکیشن خودتون رو بین این همه برنامه بالا ببرید کار سختی است که حتی نصب اپلیکیشن‏های رایگان هم نمی‏تونند به راحتی انجامش بدهند.

اگر در مدیریت نصب اپلیکیشن خودتون دچار مشکل شده‏اید، Google AdWords میتونه یک وسیله برای تشویق کاربران به نصب اپلیکیشن باشه.

Google AdWords علاوه بر کاربردش برای بازاریابی سایت‏ها میتونه یک ابزار بسیار مفید برای مدیریت نصب اپلیکیشن موبایل هم باشه.

در این پست ما می‏خواهیم ببینیم که چه طور با استفاده از Google AdWords میتونیم نصب اپلیکیشن رو مدیریت کنیم.

می‏خواهیم همه روش‏های متنوعی که Google AdWords به شما این امکان رو میده تا اپلیکیشن خودتون رو تبلیغ کنید رو بررسی کنیم و ببینیم که چه طور میتونیم از هرکدام از این روش‏ها بیشترین استفاده رو ببریم.

در انتهای این پست شما یاد میگیرید که چطور توسط Google AdWords میتونید اپلیکیشن خودتون رو به دست کسانی برسونید که بهش نیاز دارند.

بیاین شروع کنیم.

ردیابی کردن تغییرات

قبل از هرکاری شما باید ردیاب تغییرات رو برای اپلیکیشن خودتون فعال کنید.

اینکار باعث می‏شود تا Google AdWords پیشنهاداتی برای اپلیکیشن شما ارائه بدهد تا شما بتوانید بهترین قیمت رو برای اپلیکیشن خودتون انتخاب کنید و بهترین نتایج رو به دست بیاورید. فعال کردن ردیابی تغییرات به شما این امکان رو میده تا کیفیت و نتایج تبلیغات خودتون رو زیر نظر داشته باشید.

برای شروع، وارد حساب “AdWords” خود شوید و سپس در نوار سربرگ بر روی “Tools” کلیک کنید. سپس “conversions” رو انتخاب کنید.

بر روی “+conversions” کلیک کنید.

سپس “App” رو انتخاب کنید.

اکنون، شرایط کمی مشکل میشه.

در اپلیکیشن‏های Google Play برای ردیابی تاثیر تبلیغات بر نصب اپلیکیشن به استفاده از هیچ کدی نیاز نیست.

وقتی یک نفر بر روی تبلیغات شما کلیک می‏کند و سپس اپلیکیشن رو از Google Play اقدام به نصب اپلیکیشن میکنه، گوگل به صورت اتوماتیک تغییرات رو ذخیره می‏کنه.

اما برای اپلیکیشن‏های App Store وقتی تغییرات ذخیره میشه که یک نفر برای اولین بار اپلیکیشن رو باز کرده باشه که به این روش “First open” می‏گویند.

تصویر زیر یک توضیح از گوگل است :

پس اگر به دنبال زیرنظر داشتن تغییرات نصب اپلیکیشن اندروید هستید، وقتی بخش بعدی رو می ‏بینید، ” Google Play” رو انتخاب کنید.

سپس باید قسمت زیر را ببینید

 

توجه کنید که در این پست ما طوری توضیح می‏دهیم که اپلیکیشن مورد نظر توسط گوگل ساخته شده است.

همانطور که در زیر می‏بینید، تعدادی بخش هستند که شما باید آن‏ها رو کامل کنید. مواردی رو که کامل می‏کنید به بستگی به شرایط خودتون دارد.

برای قسمت “Value” قیمت برنامه خود را وارد کنید.

دقت کنید که حتما گزینه ” Include in “Conversions”” رو انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما از مزایای ” Target CPA” برخوردار می‏شوید.

وقتی انتخاب‏ها رو انجام دادید، گزینه ” Save and continue” را انتخاب کنید.

روش فعال کردن ردیابی تغییرات اپلیکیشن‏ در ” App Store” کمی متفاوت است.

برای این کار باید مطمئن شوید که کدهایی رو که به شما امکان ردیابی تغییرات رو می‏دهد، در اپلیکیشن خود فعال کرده‏اید. توضیح این روش ممکن در اینجا مشکل است پس ممکن است بخواهید لینک زیر را چک کنید.

آنجا شما می‏توانید روش‏های قدیمی برای وارد کردن کدهای ردیابی رو یادبگیرید. همچنین توسط یک نرم‏افزار جدید در گوگل به نام ” Firebase” اطلاعات مرتبط با ردیابی نرم‏افزارها رو می‏بینید.

اگر این کار مشکلی هست، می‏تونید اون رو به سازنده ‏های اپلیکیشن واگذار کنید. همچنین می‏تونید یک برنامه نویس از سایت Upwork.com استخدام کنید.

در هر صورت وقتی که کد ردیابی تغییرات رو وارد کردید، بر روی گزینه ” First opens and in-app actions” کلیک کنید.

وقتی بر روی آن کلیک کردید، سپس گزینه‏ های اضافی را می‏بینید.

گزینه “iOS” را انتخاب کنید و سپس ” App installs (first open)” را انتخاب کنید.

همچنین دقت کنید که ردیابی تغییرات در iOS فقط در ” Display Network” استفاده می‏شود.

قدم بعدی، کاملا مشابه توضیحات قبلی است.

وقتی که ردیابی تغییرات را فعال کردید، می‏تونید تبلیغات رو شروع کنید.

 

روش‏های متفاوتی که می‏توانید در AdWords تبلیغ کنید

برای تبلیغ اپلیکیشن در AdWords گزینه‏ های زیر رو دارید:

* شبکه جستجو (Search Network)

* شبکه یوتیوب (YouTube Network (TrueView))

* شبکه نمایشی (Display Network)

در اپ استور با هرکدام از این گزینه‏ها شما کنترل زیادی در ردیابی هر کاربر آیفون یا اندروید دارید.

یا اینکه شما می‏توانید یک کمپین جهانی اپلیکیشن بسازید.

در اینجا گوگل فرایند بازاریابی برای اپلیکیشن موبایل رو ساده می‏کنه و بسیاری از جزئیات رو خودش انجام می‏ دهد.

گوگل خودش تبلیغات رو می ‏سازد و تاجایی که ممکن باشه آن‏ها رو با سیستم جستجو مرتبط میکنه و در نهایت رو هرکجا که ممکن باشد بر روی شبکه‏ نمایش می ‏دهد.

تمام کاری که شما باید انجام بدهید این است که یک کپی ابتدایی از تبلیغ خودتون آماده کنید و هدف از تبلیغ خودتون مثل محل و زبان مورد نظر رو برای گوگل مشخص کنید. سپس گوگل هرکاری که بتواند رو انجام میده.

در این پست بر روی شبکه جستجو (Search Network)، شبکه یوتیوب (YouTube Network (TrueView)) و شبکه نمایشی (Display Network) تمرکز می‏کنیم.

کمپین نصب اپلیکیشن در شبکه جستجو (Search Network)

وقتی یک تبلیغ برای شبکه جستجو (Search Network) ایجاد می‏ کنید، تبلیغات خودتون رو به کسانی که از اپلیکیشن‏های موجود در سیستم سرچ گوگل (Google Search) یا پلی استور (Google Play Store) استفاده می‏کنند نمایش می‏دهید.

اگر می‏ خواهید برای نصب اپلیکیشن خودتون در شبکه جستجو (Search Network) بازاریابی کنید، مراحل زیر رو انجام بدین.

وارد “AdWords” شوید، به بخش ” Campaign” بروید و روی ” Campaign+” کلیک کنید. سپس گزینه “Search Network only” را انتخاب کنید.

یک اسم برای کمپین خودتون انتخاب کنید و سپس گزینه “Mobile app installs” رو بزنید.

همچنین شما می‏توانید نوع اپلیکیشن خودتون رو انتخاب کنید.

وقتی بر روی آن کلیک کنید، به شما امکان تبلیغ اپلیکیشن موبایلی که می‏خواهید رو می‏دهد.

زمانی که اپلیکیشن خودتون رو انتخاب کردید، گزینه “Include search partners” از حالت انتخاب شده خارج کنید و مکانی که می‏خواهید اپلیکیشن شما در آنجا نشان داده شود را انتخاب کنید.

همچنین شاید بخواهید که زبان انگلیسی رو انتخاب کنید.

سپس شما به مرحله مزایده و فروش می‏رسید.

گزینه‏ای که در اینجا انتخاب می‎کنید به این بستگی دارد که بر روی اندروید یا اپ استور می‏خواهید تبلیغ کنید.

اگر بر روی برنامه اندروید تبلیغ می‏ کنید، متوجه خواهید شد که یک گزینه “Target CPA” وجود دارد.

این به این معنا است که شما باید تصمیم بگیرید که به ازای هر بار نصب اپلیکیشن چه قدر می‏خواهید پرداخت کنید.

AdWords ادامه کار را انجام می‏دهد.

برای ساده کردن کار، بهتر است که این گزینه را انتخاب کنید و سایر قسمت‏ها را بدون تغییر بگذارید.

توجه کنید که اگر به نتایج ضعیفی رسیدید، همیشه می‏توانید “Target CPA” را بالاتر ببرید.

اگر یک کمپین اپ استور را راه اندازی می‏کنید، یک گزینه “Maximize clicks” وجود دارد.

مشابه قبل بهتر است که تغییراتی در این بخش ندهید.

بیشترین CPC  که برای شما مناسب است را انتخاب کنید و به قسمت بودجه بروید. پیشنهاد میکنم که از مقادر کمی شروع کنید و به تدریج مقدار هزینه را افزایش دهید تا به به تعداد دلخواه نصب اپلیکیشن برسید.

توجه کنید که یک گزینه به نام ” Target search page location” هم وجود دارد.

در این قسمت AdWords پیشنهاداتی به شما می‏دهد تا تبلیغات شما شانس بیشتری برای نمایش بین اولین نتایج داشته باشد.

انتخاب این مسئله به عهده شما است. به این موضوع توجه کنید که ممکن است این انتخاب گران بشود.

هزینه به این بستگی دارد که روزانه چه قدر پول می‏خواهید برای آن خرج کنید و وقتی کاربرد  دارد که به دنبال بازاریابی برای نصب اپلیکیشن اندروید یا iOS هستید.

قبلا هم به این مسئله اشاره کرده‏ام که اگر می‏خواهید روزانه ۱۰ نفر اقدام به نصب اپلیکیشن کنند و CPA هدف شما ۳ دلار است، پس روزانه به بودجه ۳۰ دلار نیاز دارید.

بیاید الان روی ساخت برنامه شما کار کنیم.

این مرحله خیلی شبیه زمانی است که شما می‏خواهید یک کپی از تبلیغ خود بنویسید. در این بخش نوشتن کپی از تبلیغ رو نمیگیم چون خیلی تخصصی است.

اگر می‏خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نوشتن تبلیغات بدانید به همین لینک مراجعه کنید. موضوع کلیدی که باید روی آن تمرکز داشته باشید مزایای نصب اپلیکیشن شما و تفاوت آن با سایر اپلیکیشن‏ها با کاربری مشابه است.

قدم بعدی واقعا مهم است. باید برای کمپین شبکه جستجو (Search Network) لغات کلیدی انتخاب کنید.

انتخاب لغات کلیدی موضوعی تخصصی است و برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینکی که در بالا قرار دادم مراجعه کنید.

اگر تا به حال با AdWords کار نکرده‏اید مطمئن شوید که لغات کلیدی که انتخاب می‏کنید، کاملا دقیق ” Exact Match” هستند.

میتونید برای اینکه لغات کلیدیتون رو کاملا دقیق انتخاب کنید از کروشه [] استفاده کنید.

این کار باعث می‏شود تا تبلیغات شما فقط برای لغات کلیدی که انتخاب کرده‏اید نشان داده می‏شوند، نه برای معادل‏های آن‏ها.

این کار هنگام شروع استفاده از تبلیغات، میزان استفاده از تبلیغات رو کنترل کند.

وقتی که تجربه بیشتری پیدا کردید، می‏توانید به کمک ” Broad match modifiers” دامنه لغات بیشتری را امتحان کنید.

وقتی که کارتان تمام شد، بر روی ” Save and Continue” کلیک کنید و منتظر باشید تا AdWords تبلیغ شما را تایید کند.

 

مدیریت نصب اپلیکیشن با استفاده از تبلیغات نمایشی (Display ads)

این بار در بخش “AdWords” روی ” Campaign+” کلیک کنید. سپس گزینه “Display Network only” را انتخاب کنید.

 

چیزی که در قدم بعدی می‏بینید به این بستگی دارد که در اپ استور یا اندروید بازار یابی می‏کنید.

اگر بر روی یک نرم‏افزار اندروید بازاریابی می‏کنید، تصویر زیر را خواهید دید.

 

 

اگر بر روی یک نرم‏افزار iOS بازاریابی می‏کنید، تصویر زیر را خواهید دید.

نیازی نیست این موضوع را خیلی پیچیده کنید.

بهترین انتخاب در اینجا اغلب این است که انتخاب حداقل سیستم عامل رو که جدید است انتخاب کنید، اما بهتر است که آخرین ورژن آن نباشد. این هم برای اندروید و هم برای iOS کاربرد دارد. البته این موضوع به سیستم عاملی که اپلیکیشن شما با آن کار می‏کند هم بستگی دارد.

تعدیل بخش “Device models” اختیاری است.

همچنین یک گزینه دیگر هم هست که ” Operators and Wi-Fi” نام دارد.

اگر فایل برنامه شما بزرگ است، ممکن است بخواهید که اپلیکیشن شما فقط زمانی که کاربران از Wi-Fi استفاده می‏کنند، تبلیغ شود.

در بخش بعدی باید در مورد بودجه و محل تبلیغات تصمیم بگیرید.

بازهم آن چیزی که شما در اینجا می‏بینید، بر اساس اینکه از اندروید یا iOS استفاده می‏کنید، متفاوت است. اگر برای یک کاربر اندروید تبلیغ می‏کنید، می‏توانید از ” Bid strategy” که ” Target CPA ” نامیده می‏شود استفاده کنید. این مشابه مواردی است که قبلا توضیح دادم و توصیه میکنم که اگر برای اولین دفعه این کار را انجام می‏دهید، از این مورد استفاده کنید.

اگر برای نصب اپلیکیشن iOS تبلیغ می‏کنید، استراتژی تبلیغ، ” Manual CPC” است.

CPC به مبلغی که شما به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ خود پرداخت می‏کنید مربوط است. وقتی که پیشنهادات خودتون رو بهینه سازی می‏کنید، یک CPC کوچک مثل ۰٫۱۵c انتخاب کنید و به تدریج تا رسیدن به نتایج دلخواه افزایش دهید.

سپس به کمپین خود یک اسم بدهید و گزینه ” Save and continue” را انتخاب کنید.

سپس باید برای تبلیغ خود هدف انتخاب کنید. بیشترین پیشنهاد برای مقدار CPC رو برای این گروه تبلیغاتی انتخاب کنید.

سپس بهترین گزینه رو که برای هدف شما مناسب است، انتخاب کنید.

اگر می‏خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شیوه انتخاب هدف در تبلیغات نمایشی (Display Ads properly) داشته باشید، به لینک زیر مراجعه کنید.

چند نکته خاص در اینجا وجود دارد.

اولین مورد به گزینه ” Interests and Remarketing” مربوط است.

در اینجا ، میتونید کاربران رو بر اساس برنامه هایی که قبلاً نصب کرده اند، دسته بندی کنید. این ایده‏ی خوبی است که بدونید کاربر ایده‏آل شما چه اپلیکیشن‎های دیگری رو هم از اپ ‏استور دانلود کرده است و بر این اساس آن‎ها رو به عنوان هدف برای دریافت تبلیغ انتخاب کنید.

همچنین کاربرانی که از یک موبایل دیگر هم استفاده می‏کنند، میتونن اهداف خوبی برای تبلیغ باشند و شما می‏توانید آن‏ها را به عنوان هدف برای نشان دادن تبلیغات انتخاب کنید.

به این موضوع توجه کنید که اگر از این ویژگی استفاده می‏کنید، شاید بخواهید که کاربران بدانند که شما از خرید گوشی جدید مطلع هستید و این را در کپی تبلیغ خود اضافه کنید. مثلا به کاربران خرید گوشی جدید را تبریک بگویید.

این بخش به گزینه ” Placements” مربوط است.

در اینجا، میتونین انتخاب کنید که تبلیغات شما در چه برنامه‏ها یا دسته‏هایی از برنامه‏ها ظاهر شود.

در صورتی که میدونین که اپلیکیشن‏هایی هستند که مخاطبانی مشابه مخاطبان هدف شما دارند، انتخاب این اپلیکیشن‏ها به عنوان هدف، مفید است.

بر روی گزینه ” Save and continue” کلیک کنید.

سپس باید تبلیغ خود را طراحی کنید.

سه حالت وجود دارد که می‏توانید آن‏ها را انتخاب کنید.

گزینه “App Install Ads” که کاربران می‏توانند اپلیکیشن را با یک کلیک دانلود کنند.

 

تبلیغات ویدئویی که ویدئویی که به اپلیکیشن شما مرتبط باشد را نشان می‏دهند تا کاربران مختلف را به نصب اپلیکیشن خود ترقیب کنید.

 

 

 

یا تبلیغات عکسی که شما یک عکس را می‏ سازید و آپلود می‏ کنید.

اگراولین بار است که این کار را می‏کنید بهتر است گزینه ” App Install ad” را استفاده کنید.وقتی این گزینه را انتخاب می‏کنید، چند مورد کپی از تبلیغ خود که در آن‎ها مزایای نصب اپلیکیشن خود را توضیح می‏دهید بسازید.

سپس بر روی گزینه ” Review and Finish” و بعد بر روی گزینه ” Save ads” کلیک کنید.

 

 

 

اگر ردیاب تغییرات (conversion tracking) رو فعال نکرده‏اید یک پیام مشابه این دریافت می‏کنید.

اگر هنوز این کار را نکرده‏اید مطمئن شوید که مراحل لازم را برای فعال کردن ردیاب تغییرات (conversion tracking) انجام داده باشید.

وقتی که آن را انجام دادید، باید منتظر AdWords باشید تا تبلیغ شما را تایید کند.

مدیریت کردن نصب اپلیکیشن با استفاده از تبلیغات یوتیوب

الآن بیاید در مورد افزایش نصب اپلیکیشن با استفاده از تبلیغات یوتیوب که ” TrueView Ads” هم نامیده می‏شود بپردازیم.

وارد بخش ” Campaign” بشوید و روی ” Campaign+” کلیک کنید. سپس گزینه “Video” را انتخاب کنید.

سپس برای کمپین خود یک اسم انتخاب کنید و گزینه ” Mobile app installs” را انتخاب کنید.

اپلیکیشن خودتون رو انتخاب کنید. مانند قبل یا گوگل پلی یا از اپ استور رو انتخاب کنید.

اگر برای نصب اپلیکیشن اندروید تبلیغ می‏کنید، بازهم می‏توانید از ” Target CPA ” استفاده کنید. این گزینه رو انتخاب کنید و مواردی است که قبلا توضیح دادم استفاده کنید.

توجه کنید که این دفعه، اگر یک تبلیغ برای نصب اپلیکیشن iOS می‏سازید، باید بر اساس ” Target CPA” اپلیکیشن‏ها رو انتخاب کنید.

سپس باید زبان و محل رو انتخاب کنید.

اینجا همچنین یک گزینه است که نوع وسیله و اینکه به wi-fi متصل باشد یا نه را می‏پرسد.

وقتی که تمام شد، بر روی گزینه ” Save and continue” کلیک کنید.

سپس شما باید فیلم یوتیوب رو بسازید و سپس Target CPA با توجه به مقدار پولی که می‏خواهید بپردازید، انتخاب کنید.

سپس هدف تبلیغ خود را انتخاب کنید.

اگر برای اولین بار است که با یوتیوب تبلیغ می‏کنید پیشنهاد می‏کنم که از گزینه ” Placements” استفاده کنید سپس یک ویدئو مشخص را انتخاب کنید که برای نصب اپلیکیشن شما مناسب است.

میتونین از عنوان‏ها و لغات کلیدی هم استفاده کنید، اگرچه که کار با آن‏ها دشوار است. وقتی که این بخش تمام شد و گزینه ” Save Ad Group” را انتخاب کردید، تصویر زیر بالا می‏آید.

این به فرمت تبلیغی که می‏خواهید استفاده کنید بستگی دارد.

میتونین تبلیغاتی رو که ابتدا و حین فیلم ویدئویی می‏آیند و ” In-stream” نامیده میشن استفاده کنین و یا از تبلیغاتی به نام ” Video discovery ads” که به صورت متن هستند استفاده کنین.

پس از اینکه مخاطب بر روی این تبلیغات کلیک می‏کنند، ویدئو معمولی به آن‏ها نمایش داده می‏شود. این نوع ویدئوها محدودیت‏های تبلیغاتی معمولی یوتیوب را ندارند.

این در مکان‏ ختی زیر نشان داده می‏شود.

در هر صورت وقتی که فرمت مناسب رو انتخاب کردید، اگر ردیابی تغییرات را فعال نکرده باشید در اون مورد به شما پیام می‏دهد.

سپس باید منتظر بمانید تا تبلیغ شما تایید شود تا بتوانید از این سیستم برای نصب اپلیکیشن خود استفاده کنید.

نتیجه گیری

راضی کردن مخاطبان برای نصب اپلیکیشن کار سختی است.

با کمک Google AdWords تبلیغ برای نصب اپلیکیشن کار بسیار ساده‏تری است.

با این همه اکنون شما به مخاطبانی که در یوتیوب فیلم تماشا می‏کنند، در گوگل سرچ می‏کنند یا از سایر اپلیکیشن‏ها استفاده می‏کنند، دسترسی دارید تا آن‏ها را به نصب اپلیکیشن خود ترقیب کنید.

تبلیغ کردن برای نصب اپلیکیشن یک موضوع چالش برانگیز است و بهتر است که هرچه زودتر شروع کنید. به این صورت سریعتر می‏توانید که یک کمپین بسازید که نتایج بهتری بدهد تا افراد بیشتری اقدام به نصب اپلیکیشن کنند.

شروع به استفاده از این شبکه بکنید و ببینید که چه تعدادی اقدام به نصب اپلیکیشن شما می‏کنند.

 

 

دونیت

اگر این مطلب براتون مفید بوده، می‌تونید من را هم خوشحال کنید! من خیلی قهوه دوست دارم و موقع نوشتن هر مطلب بین ۱ تا ۵ لیوان می‌نوشم… یه جورایی انگیزه‌ی نوشتن بهم میده! پس اگر مطلب خوبی بوده برای کسایی که فکر می‌کنید این مطلب را دوست دارن بفرستید و اگر خیلی با مطلب حال کردین و می‌خواهید برای مطلب بعدی هم قهوه داشته باشم، می‌تونید(کاملا دلخواه) یه قهوه مهمونم کنید: دونیت قهوه برای امیر دانشی پور!

به گفتگو بپیوندید