تهران ، ولیعصر
021-987654

[اینفوگرافی]: ریبرندینگ (Rebranding)، چرا و چه زمانی؟

منبع

در مقاله «بازسازی برند یا ریبرندینگ چیست»، گفتیم که:

ریبرندینگ (Rebranding)، یعنی تغییر دادن ظاهر برندتان، و یا به طور کلی تغییر دادن حسی که مخاطبان شما نسبت به برندتان دارند، که این کار با هدف ایجاد تفاوت با رقبا انجام می‌شود.

حال در این اینفوگرافی از سری مقالات برندینگ، این ۳ موضوع را بررسی و واکاوی می کنیم:

  • چرا ریبرندینگ؟
  • برخی از المان‌های بازسازی در ریبرندینگ
  • (و از همه مهم‌تر) چه زمان‌هایی لازم است تا برندمان را بازسازی کنیم؟

با اینفوگرافی ریبرندینگ همراه باشید:

اینفوگرافی ریبرندینگ

این اینفوگرافی، تعریف ریبرندینگ و زمان‌هایی را که لازم است به بازسازی برند بپردازیم معرفی کرده بود. توصیه می‌کنیم سری به مقاله‌ی «بازسازی برند (Rebranding) در ۱۰ گام» نیز بزنید، تا با چگونگی اجرای فرآیند ریبرندینگ نیز آشنا شوید.

مقاله قبلی[اینفوگرافی]: پرسونال برندینگ (Personal Branding)مقاله بعدی۴ گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام دوم – تبدیل مخاطب به مشتری احتمالی)

منبع

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *