Google Marketing Live امروز با یک سخنرانی کلیدی آغاز شد که شامل اعلام ۱۶ تغییر و اضافه شدن به Google Ads بود.
سخنرانی اصلی عمدتاً بر بهبود تبلیغات ویدیویی، پیشرفت در اتوماسیون، و پیشنمایش فناوریهای آیندهنگر متمرکز بود.
در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید تا با اطلاعیههای امروز آشنا شوید.
بهروزرسانیهای تبلیغات ویدیویی
تبلیغات بیشتر در YouTube Shorts
کمپینهای اقدام ویدیویی و کمپینهای برنامه اکنون در YouTube Shorts در سرتاسر جهان در حال اجرا هستند.
در اواخر امسال، فیدهای محصول در YouTube Shorts نشان داده میشوند و تبلیغات ویدیویی را قابل خریدتر میکنند.
تبلیغات ویدیویی در Google Discover
Google در حال بررسی راههایی برای آوردن تبلیغات ویدیویی کوتاه به Discover است که بهطور یکپارچه با محتوای ارگانیک مطابقت دارد.
نمایش و ویدیو ۳۶۰ کمپین های تلویزیون متصل
بهزودی میتوانید از Display & Video 360 برای ایجاد کمپینهای تلویزیونی متصل برای دستیابی به مخاطبان وابسته، درون بازار و جمعیتشناسی در سراسر YouTube و سایر برنامههای تلویزیونی متصل با پشتیبانی آگهی استفاده کنید.
پیشرفت در اتوماسیون
کمپین های حداکثر عملکرد
مجموعهای از بهروزرسانیهای کمپینهای Performance Max در طول باقیمانده سال منتشر میشوند. آنها عبارتند از:
- تست A/B
- پشتیبانی مدیریت کمپین گسترده در Search Ads 360 و برنامه تلفن همراه Google Ads
- قابلیت بهینه سازی برای فروش در فروشگاه
- دادههای عملکردی جدید مانند اطلاعات مربوط به اسناد، بینش مخاطبان و حراج
- امتیاز بهینه سازی و توصیه ها
به روز رسانی های صفحه Insights
Google در ماههای آینده سه گزارش جدید به صفحه Insights ارائه میکند. آنها عبارتند از:
- اطلاعات اطلاعاتی Attribution: ببینید چگونه تبلیغات شما در سطوح Google با هم کار می کنند.
- اطلاعات آماری بودجه: فرصت های جدیدی برای بهینه سازی بودجه پیدا کنید.
- اطلاعات آماری مخاطب: ببینید چگونه بخشهای مشتریان شما عملکرد کمپین را افزایش میدهند.
بهبود تبلیغات جستجوی واکنشگرا
Google در اواخر سال جاری داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار را برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا عرضه میکند که برای بهبود ارتباط آگهی طراحی شده است.
این ویژگی داراییها را بهطور خودکار براساس محتوای صفحات فرود و واحدهای تبلیغاتی موجود ایجاد میکند.
در صورت انتخاب شرکت کردن، Google Ads بهترین ترکیب دارایی های ارائه شده و دارایی های ایجاد شده به طور خودکار را نمایش می دهد.
طرح بندی های موبایل اول برای تبلیغات نمایشی پاسخگو
طرحبندیهای کاملاً جدید و اول تلفن همراه به شما این امکان را میدهند که نام تجاری خود را در فهرست آگهیهای عمودی تمام صفحه به نمایش بگذارید.
علاوه بر این، Google تبلیغات و ویدیوهای قابل پیمایش را بر اساس فید محصول شما معرفی میکند.
کتابخانه تمام دارایی های جدید
یک کتابخانه دارایی جدید در سطح حساب میتواند برای ذخیره همه داراییهای خلاق دیجیتال شما استفاده شود. به زودی میتوانید با استفاده از الگوهای بهینهشده YouTube، تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید.
گسترش امتیاز بهینه سازی
امتیاز بهینه سازی Google Ads در حال گسترش است تا هر نوع کمپین را برای تبلیغ کنندگان در سراسر جهان پوشش دهد.
ویژگی های آینده نگر
Google مجموعهای از ویژگیهای تبلیغاتی را اعلام کرد که میگوید برای ایجاد «تابآوری برای آینده بازاریابی» طراحی شدهاند.
این ویژگی ها عبارتند از:
- تست افزایش تبدیل: تبدیلهای افزایشی را بر اساس کاربران و جغرافیا اندازهگیری کنید.
- تست افزایش جستجو: تأثیر کمپینهای YouTube خود را بر هدایت جستجوهای ارگانیک در Google و YouTube اندازهگیری کنید.
- برچسب Google: برچسب سایت جهانی به برچسب Google تبدیل میشود و با قابلیتهای جدید بهروزرسانی میشود.
- مرکز تبلیغات من: Google به کاربران اجازه میدهد تا انواع تبلیغاتی را که میخواهند بیشتر یا کمتر ببینند انتخاب کنند.
به طور خلاصه
در پایان همه چیز، اینها اعلامیه های اصلی Google Marketing Live بودند:
- اکشنهای ویدیویی و کمپینهای برنامه به YouTube Shorts میآیند
- فیدهای محصول به YouTube Shorts می آید
- تبلیغات ویدیویی در حال آمدن به Discover
- کمپین های تلویزیونی متصل به Display & Video 360 می آیند
- آزمون A/B حداکثر عملکرد آینده
- پشتیبانی مدیریت کمپین گسترده در Search Ads 360 و برنامه تلفن همراه Google Ads
- امکان بهینه سازی کمپین ها برای فروش در فروشگاه
- دادههای عملکردی جدید مانند اطلاعات مربوط به اسناد، بینش مخاطبان و حراج
- امتیاز بهینه سازی برای همه انواع کمپین
- گزارشهای Insights جدید
- داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا
- طرحبندیهای تلفن همراه برای تبلیغات نمایشی واکنشگرا
- کتابخانه دارایی جدید در سطح حساب
- تست افزایش جستجو و تبدیل
- برچسب سایت جهانی به تگ Google تبدیل خواهد شد
- مرکز تبلیغات من به کاربران امکان می دهد تبلیغاتی را که می بینند کنترل کنند
منبع: راهنمای Google Ads
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock