تهران ، ولیعصر
021-987654

۵ نکته مهم برای کمپین های موفق PPC در ماه دسامبر

۵ نکته مهم برای کمپین های PPC موفق در دسامبر

دسامبر ماه شلوغی برای همه است، از جمله مشتریان سازمان‌دهنده رویداد ما. یکی از سوالاتی که در ایام عید زیاد از ما پرسیده می شود این است…

“آیا باید در ماه دسامبر بیشتر یا کمتر هزینه کنیم یا باید کمپین خود را با هم متوقف کنیم؟”

اغلب در مورد بهترین روش برای کمپین‌های رسانه‌ای پولی سردرگمی وجود دارد، بنابراین تیم Tag Digital 5 نکته سریع برای استفاده حداکثری از کمپین‌های خود در دسامبر به شما ارائه کرده است:

۱. کاهش هزینه تبلیغات:

ما توصیه می‌کنیم هزینه‌های کمپین‌های رسانه‌ای پولی خود را کاهش دهید، زیرا کاربران تمایل دارند در طول دوره جشن فعال نباشند و ما می‌خواهیم برای زمانی که کمپین‌ها بهترین عملکرد را دارند، هزینه را در اولویت قرار دهیم. توقف کمپین های شما تأثیر بیشتری در ورود مجدد به مرحله یادگیری دارد، که ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم.

مرحله یادگیری یک دوره زمانی کوتاه در ابتدای کمپین است که در آن پلتفرم‌ها به طور مؤثر در مورد همه عناصر کمپین از نظر اینکه بهترین کاربران برای سوق دادن تبلیغات به سمت آن هستند، «یاد می‌گیرند».

مرحله یادگیری معمولاً حدود ۲ هفته طول می‌کشد، و در اینجاست که کمپین‌ها بودجه کمتری را صرف می‌کنند. اگر در کریسمس مکث کنیم، نمی‌خواهیم هیچ زمانی را در سال جدید تلف کنیم و می‌خواهیم بتوانیم کمپین‌ها را با پتانسیل کامل خود اجرا کنیم. اگر با حداقل هزینه اجرا کنیم، می‌توانیم به راحتی در سال جدید هزینه‌ها را افزایش دهیم و از ورود مجدد کمپین‌ها به مرحله یادگیری جلوگیری کنیم.

۲. مخاطبان خود را گرم نگه دارید:

مهم است که کاربران شما در طول دوره جشن “سرد” نشوند، بنابراین پیشنهاد می کنیم یک کمپین آگاهی از نام تجاری کوچکتر یا کمپین تعامل را برای مخاطبان خود اجرا کنید. بودجه ای که استفاده می کنید بستگی به شرایط شما دارد، اما این می تواند چیزی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ پوند باشد زیرا فقط برای ۱-۲ هفته خواهد بود.

۳. برای اطلاع رسانی تا ژانویه منتظر نمانید

اگر با Tag Digital کار می کنید و می خواهید کمپین های رسانه ای پولی خود را در ژانویه شروع کنید، تا آن زمان منتظر brief in.

بسیار مهم است که تیم فنی زمان کافی برای آماده سازی همه دارایی ها قبل از کریسمس داشته باشد – ساخت کمپین، اطمینان حاصل کنید که ردیابی به درستی تنظیم شده است و در ژانویه راه اندازی نرمی داشته باشید.

اگر در این ماه خلاصه ای ارائه دهید، گزارش معیار ۲۰۲۲ ما را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد – مجموعه داده های محک منحصر به فرد منحصر به فرد که از بیش از ۱۰۰۰۰۰ کمپین پولی ساخته شده است تا مشخص کند “چه چیزی خوب است” در بخش های کلیدی، کشورها، و اهداف.

event industry digital marketing benchmarking report 2022>px”> 4. به داده های خود توجه کنید

سطوح تعامل را کنترل کنید. اگر نرخ تعامل شما کاهش یافته است، نگاهی به نرخ کلیک (CTR) بیندازید. اگر CTR کاهش یافته باشد، ممکن است کمپین‌ها نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند – این می‌تواند از نظر کپی، خلاقیت (تصاویر و/یا ویدیوها)، یا به‌روزرسانی مخاطبان باشد. از داده هایی که دارید استفاده کنید و سپس قدم بعدی خود را تعیین کنید. بهترین کار این است که عملکرد کمپین های خود را به طور منظم در ماه دسامبر بررسی کنید و روندهای داخل صنعت را زیر نظر بگیرید.

۵. شامل هدایای جشن

شود

اگر بلیت‌های رویداد پرداخت می‌شوند، می‌توانید قبل از کریسمس نرخ‌های اولیه یا تخفیف‌هایی ارائه دهید. پیشنهادات خود را در اسرع وقت به اشتراک بگذارید تا مخاطب زمان بیشتری برای گنجاندن آنها در کمپین های خود داشته باشد.

تیم تگ دیجیتال اینجاست تا به شما کمک کند کمپین های پولی خود را در این دوره جشن هدایت کنید، همین امروز یک تماس رزرو کنید.

منبع : tagdigital.co.uk
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *