تهران ، ولیعصر
021-987654

۷ آمار TikTok تاثیر ترکیب محتوای پولی و ارگانیک را نشان می دهد

TikTok داده‌های جدیدی را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد برندها چگونه می‌توانند از افزودن محتوای ارگانیک‌تر به استراتژی بازاریابی خود سود ببرند، اگر در درجه اول آگهی‌های پولی ارسال می‌کنند.

تبلیغات می‌تواند روشی مؤثر برای برندها باشد تا مسیر خود را به سمت هزاران بازدید در TikTok دنبال کنند. اگرچه ممکن است تبدیل کردن این بازدیدها به تبدیل بیشتر از تبلیغات طول بکشد.

داده‌های TikTok نشان می‌دهد که کاربران احتمالاً تنها با تبلیغات جذب نمی‌شوند. آنها می‌خواهند برندهایی را ببینند که محتوای ارگانیک را علاوه بر محتوای پولی و حمایت‌شده منتشر می‌کنند.

در یک مقاله وبلاگ، TikTok این رویکرد را «همیشه درگیر» می‌نامد:

“یک استراتژی همیشه درگیر از ارگانیک و پولی استفاده می کند، در حالی که از سازندگان برای کمک به برندها برای رسیدن به اهداف تجاری منحصر به فرد استفاده می کند.

این رویکرد یکپارچه به برندها اجازه می‌دهد تا پویا، درگیر و فعال در پلتفرم باشند، که منجر به افزایش عشق به برند، یادآوری و طنین‌اندازی می‌شود.”

بخش بعدی حاوی هفت آمار است که نشان می‌دهد آنچه TikTok می‌گوید را می‌توان با ارسال محتوای ارگانیک و پولی انجام داد.

چرا ترکیبی از محتوای ارگانیک و پولی را در TikTok ارسال کنیم؟

۱. ۷۹٪ از کاربران مارک هایی را ترجیح می دهند که TikTok

را «دریافت کنند».

TikTok دریافته است که ۷۹٪ از کاربران مارک‌هایی را ترجیح می‌دهند که نشان می‌دهند نحوه ایجاد برای پلتفرم را می‌دانند.

پست کردن ترکیبی از محتوا راهی برای نشان دادن به مشتریان بالقوه است که برند شما از TikTok خارج از تبلیغات در حال اجرا استفاده می کند.

۲. ۲ برابر افزایش ROAS

TikTok دریافته است که مشارکت ارگانیک با رسانه پولی منجر به افزایش ROAS (بازده هزینه‌های تبلیغات) در مقایسه با اجرای رسانه پولی به تنهایی می‌شود.

در چالش‌های هشتگ مارک دار، TikTok افزایش ۲ برابری در ROAS را برای مارک‌هایی مشاهده کرد که به صورت ارگانیک نیز در این پلتفرم شرکت داشتند.

۳. یک سوم از کاربران TikTok تحت تأثیر سایر سازندگان هستند

علاوه بر اجرای تبلیغات خود، راه دیگری برای رساندن پیام نام تجاری خود در آنجا مشارکت با سایر سازندگان است.

از هر سه کاربر TikTok یک نفر می‌گوید از خرید چیزی که توسط یک سازنده در این پلتفرم توصیه شده بود الهام گرفته‌اند.

۴. ۱۷۳% افزایش در آگاهی از برند

پست کردن ترکیبی از محتوا باعث افزایش آگاهی از برند می شود.

TikTok پس از دو بار قرار گرفتن در معرض محتوای یک برند در پلتفرم، افزایش ۱۷۳ درصدی در آگاهی بالای ذهن را اندازه‌گیری کرد.

۵. ۲۰% افزایش تمایل به برند

گفته می‌شود که محتوای ارگانیک پس از مشاهده یک تبلیغ پولی دوست‌داشتنی‌تر می‌شود که منجر به افزایش ۲۰ درصدی تمایل به برند می‌شود.

۶. ۲۷% افزایش در فراخوان برند

محتوای ارگانیک می‌تواند یادآوری نام تجاری را تا ۲۷ درصد افزایش دهد اگر قبل از دیدن یک تبلیغ پولی مشاهده شود.

۷. ۱۸% افزایش در ارتباط برند:

محتوای ارگانیک یک نام تجاری پس از مشاهده یک تبلیغ پولی برای کاربران مرتبط تر است.

داده‌های TikTok افزایش ۱۸ درصدی در کاربرانی را نشان می‌دهد که می‌گویند محتوای ارگانیک یک برند پس از قرار گرفتن در معرض یک تبلیغ مرتبط است.

به طور خلاصه

پست کردن ترکیبی از محتوای ارگانیک و پولی می‌تواند نتایج را برای برند شما در TikTok تسریع کند.

کاربران وقتی می بینند که یک برند هم محتوای ارگانیک و هم محتوای پولی را منتشر می کند، از تبلیغات استقبال می کنند.

تبلیغات نه تنها وقتی در ترکیبی از پست‌های ارگانیک پخش می‌شوند، کمتر مزاحم هستند، بلکه تأثیرگذارتر هم هستند.

هنگامی که کاربران در معرض دو یا چند محتوای یک برند در TikTok قرار می گیرند، آگاهی و ارتباط افزایش می یابد.


منبع: TikTok

تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *