پیگیری آخرین اخبار صنعت سخت است. وارد کنید: SEJ Sum-Up.
هر جمعه، داستانهای برتری را که باید بدانید – از جستجو گرفته تا اجتماعی گرفته تا هوش مصنوعی و فراتر از آن – در یک پست هضم آسان جمعآوری میکنیم.
داستانهای برتر این هفته شامل بهروزرسانی در جستجوی دسکتاپ Google، دستیابی Bing به اوجهای جدید، قانون RESTRICT (و نحوه تأثیر آن بر کاربران TikTok در ایالات متحده)، ابزارهای جدید هوش مصنوعی برای Slack و آسیبپذیریهای افزونه WordPress است.
>
جستجوی خلاصه اخبار
Google واسط کاربری جستجوی دسکتاپ خود را برای نمایش فاویکون ها و نام های سایت به روز کرد. ، شناسایی وب سایت ها را برای کاربران در نتایج جستجو و تبلیغات آسان تر می کند.
Google Search Central رونوشت آخرین ساعات اداری SEO خود را منتشر کرد که در مورد تصاویر WEBP، محتوای تکراری در بازارهای مختلف، جابجایی تعداد زیادی از صفحات نمایه شده و موارد دیگر بحث می کرد. (Google جستجو در مرکز)
Google Trends با یک رابط کاربری جدید بهروزرسانی شده است تا یافتن موضوعات پرطرفدار در زمان واقعی را آسانتر کند و ببیند صنایع دیگر چگونه از دادههای Google Trend استفاده میکنند. (کلید واژه)
مایکروسافت گزارش داد که جستجوی Bing به ۱۰۰ میلیون فعال روزانه رسیده است. کاربران، با تقریباً یک سوم آن، هم در مرورگر Edge و هم در موتور جستجوی Bing.
DuckDuckGo DuckAssist را راه اندازی کرد، یک ویژگی به کمک هوش مصنوعی که پاسخهای زبان طبیعی را با استفاده از ویکیپدیا تولید میکند.
جستجوی شجاع یک ویژگی هوش مصنوعی جدید را اعلام کرد که صفحات وب را در ۱۷٪ از نتایج جستجوی آنها در rich خلاصه می کند. نتایج.
خلاصه اخبار PPC
Google Ads یک ویژگی جدید ارائه کرد که دسترسی مستقیم به سازنده مخاطب GA4 و حداکثر عملکرد برای اهداف سفر. ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به تبلیغکنندگان هتل این امکان را میدهد تا تبلیغات چند قالبی ایجاد کنند و مسافران بیشتری را در کانالها به دست آورند.
مایکروسافت چندین بهروزرسانی را برای پلتفرم تبلیغاتی خود اعلام کرد، از جمله تبلیغات جستجوی محلی برای Bing برای بهبود دید در نتایج جستجوی محلی Bing و یک جادوگر تنظیم تبدیل بدون کد.
خلاصه اخبار رسانه های اجتماعی
سوال هفته: آیا قانون RESTRICT جدید TikTok را ممنوع خواهد کرد و فن آوری های دیگر از لیست منتخبی از کشورها؟
TikTok Series را معرفی کرد، روشی جدید برای سازندگان برای کسب درآمد از محتوای ویدئویی ممتاز از پشت دیوار پرداخت.
YouTube قوانین خود را در مورد توهین در ویدیوهای درآمدزا. ناسزای متوسط برای درآمد کامل آگهی واجد شرایط است، در حالی که ناسزای شدید ممکن است تبلیغات محدودی دریافت کند.
متا یک گروه محصول سطح بالای جدیدی را معرفی کرد که بر ویژگیهای هوش مصنوعی مولد تمرکز دارد. برای اینستاگرام، مسنجر و واتس اپ.
فیسبوک تغییرات آتی، از جمله دسترسی مجدد مسنجر در فیسبوک را اعلام کرد. (اتاق خبر فیسبوک)
LinkedIn مقالات مشترک جدید را با درخواستهای مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. برای تشویق سازندگان به اشتراک گذاری دانش و بینش.
Reddit ویژگیهای جدیدی را معرفی کرد، از جمله امکان جستجوی نظرات پست و فیدهای جداگانه برای خواندن یا تماشای موضوعات پرطرفدار برای کاربران. (رای مثبت)
Discord ادغامهای هوش مصنوعی جدیدی را برای Clyde، دستیار ربات پلتفرم خود اعلام کرد. (وبلاگ Discord )
Spotify رابط جدیدی را با فید مشابه TikTok و ابزارهای جدید برای پادکستها معرفی کرد – ابزارهای میزبانی رایگان، ضبط و ویرایش، و ویژگیهای کسب درآمد. (Spotify Newsroom)
خلاصه اخبار هوش مصنوعی
مایکروسافت بطور اتفاقی از معرفی آتی GPT-4 چند وجهی (به عنوان پیش بینی شده) در AI in Focus Digital Kickoff.
Slack یک برنامه ChatGPT بتا برای Slack از OpenAI معرفی کرد که میتواند مکالمات را خلاصه کند، فوراً پاسخها را بیابد و پیامهای جدید را پیشنویس کند. (Salesforce)
HubSpot ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای کمک به ایجاد محتوا و مدیریت وظایف معرفی کرد. (HubSpot)
خلاصه اخبار وردپرس
WP Statistics، یک افزونه وردپرس با بیش از ۶۰۰۰۰۰ نصب فعال، آسیبپذیری CSRF را اصلاح کرد. .
یک افزونه Elementor Contact Form Builder آسیب پذیری XSS تا ۲۰۰۰۰۰ مورد را تحت تأثیر قرار داده است. وب سایت های وردپرس.
پیچیدن آن
این یک هفته خبری شلوغ برای بازاریابان جستجو و بازاریابان رسانه های اجتماعی بود. با ماهیت سریع توسعه هوش مصنوعی، انتظار داریم در هفته های آینده شاهد تغییرات بیشتری در جستجو و شبکه های اجتماعی باشیم.
تصویر ویژه: sebra/Shutterstock