تهران ، ولیعصر
021-987654

مایکروسافت ۳ پیش بینی برای روند PPC در سال جدید می کند

Microsoft سه پیش‌بینی برای دسته‌بندی محصولات انجام می‌دهد که باعث افزایش کلیک‌های تبلیغاتی در سال جدید می‌شود و نحوه بهینه‌سازی کمپین‌ها را بر این اساس توصیه می‌کند.

طبق یک مطالعه جهانی که توسط Opeepl انجام شده است، محبوب‌ترین سال نو مردم برای سالم‌تر شدن است، که آنها قصد دارند از طریق رژیم غذایی و ورزش انجام دهند.

با نگاهی به روندهای سلامتی آینده، Microsoft Advertising راه هایی را برای بهینه سازی کمپین ها برای سه دسته محصول مهم به اشتراک می گذارد.

۱. “غذای ارگانیک” ۲۰٪ افزایش یافته است

تبلیغات مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که کلیک‌ها بر روی تبلیغات مواد غذایی ارگانیک در هفته ۱۴ ژانویه افزایش می‌یابد که منجر به رشد ۲۰ درصدی نسبت به هفته مشابه در دسامبر می‌شود.

برای استفاده از این روند، Microsoft Advertising موارد زیر را پیشنهاد می کند:

«کاربرانی را که در ژانویه به دنبال گزینه‌های غذایی سالم و مغذی هستند با مخاطبان درون بازار هدف قرار دهید. داده‌های پیش‌بینی داخلی ما نشان می‌دهد که کلیک‌ها در طول زمستان در ۱۴ ژانویه به اوج خود می‌رسد، بنابراین اگرچه باید پس از پایان تعطیلات بودجه خود را افزایش دهید، اما مطمئن شوید که در اواسط ماه تمام نمی‌شوید.»

۲. «پوشاک ورزشی» در اوایل دسامبر تا ژانویه

افزایش می‌یابد

تبلیغات مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که جستجو برای لباس‌های ورزشی در اوایل دسامبر افزایش می‌یابد و تا ژانویه ادامه می‌یابد.

در یک پست وبلاگ، Microsoft Advertising توصیه های زیر را به اشتراک می گذارد:

«از کمپین‌های خرید برای نمایش محصولات پوشاک ورزشی و تناسب اندام خود در اواخر نوامبر و اوایل دسامبر در طول فروش تعطیلات استفاده کنید. داده‌های داخلی مایکروسافت تخمین می‌زند که مصرف‌کنندگان به شدت بین هفته‌های ۲۶ نوامبر و ۳ دسامبر بیشتر به دنبال تجهیزات خواهند بود، اما فعالیت تا ژانویه بالا باقی خواهد ماند.»

۳. جستجوهای «تغذیه و تناسب اندام» موج می زند

تعجبی ندارد، انتظار می‌رود که جستجوها برای تناسب اندام و تغذیه در سال جدید افزایش یابد.

با این حال، Microsoft Advertising یک رویکرد “همیشه فعال” را برای هدف قرار دادن این دسته توصیه می کند، زیرا علاقه جستجو چندین بار در طول سال افزایش می یابد.

«با استفاده از داده‌های سال ۲۰۲۱ به عنوان مقایسه‌ای برای فعالیت‌های مورد انتظار در سال آینده، می‌توانیم فرض کنیم که کلیک‌ها برای تغذیه و تناسب اندام در ژانویه، مه، جولای و اکتبر به اوج خود می‌رسد. یک رویکرد همیشه روشن را در نظر بگیرید، زیرا تبلیغات مخاطب نشان داده می‌شود تا کاربران را به سمت تاکتیک‌های جستجو هدایت کند.”


منبع: تبلیغات مایکروسافت

تصویر ویژه: SeaStudio/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *