تویتر ابزار پیشبینی Campaign Planner خود را برای تبلیغکنندگان به ۱۵ کشور دیگر گسترش میدهد و برای هدف بازدید از ویدیو پشتیبانی میکند.
Campaign Planner که در ابتدا در سه کشور راه اندازی شد، بر اساس پارامترهایی که تنظیم کرده اید، تعداد مخاطبانی را که به طور بالقوه می توانید با تبلیغات توییتر به آنها دسترسی پیدا کنید، تخمین می زند.
با استفاده از Campaign Planner، ایده ای از نحوه عملکرد کمپین خود قبل از انتشار پیدا خواهید کرد.
شما میتوانید دسترسی، تعداد بازدیدها، میانگین فرکانس و CPM را در مقابل یک مخاطب خاص، مدت زمان کمپین، تنظیم فرکانس و مکان را پیشبینی کنید.
اکنون، میتوانید کمپینها را با هدف بازدیدهای ویدیویی نیز پیشبینی کنید.
با پیشبینی بودجه برای کمپینهای مبتنی بر حراج، میتوانید بهتر بفهمید که دستیابی به مخاطبانتان چقدر هزینه دارد.
Campaign Planner به شما امکان می دهد کار خود را به عنوان یک کمپین پیش نویس ذخیره کنید و اتصال تنظیمات به یک کمپین واقعی را آسان می کند.
بهترین شیوه های توصیه شده توسط برنامه ریز کمپین توییتر
تویتر چندین بهترین روش برای استفاده از Campaign Planner را به اشتراک میگذارد، که شرکت میگوید توسط تحقیقات پشتیبانی میشود.
فرکانس بالا
تویتر برای دستیابی به بهترین نتایج، بودجه بندی برای سطوح بالاتری از فرکانس هفتگی را توصیه می کند.
توئیتر میگوید: «قرار گرفتن در معرض چندگانه در سطوح بالاتر سرمایهگذاری، آگاهی از برند را در مقایسه با یک قرار گرفتن در معرض افزایش میدهد.
مدت طولانی
تویتر طول کمپین حداقل پنج هفته و حداکثر ۱۳ هفته را توصیه می کند.
طبق گفته توییتر، این طول بهینه برای ارتباط و هماهنگی پیام شما با مخاطبان است.
در دسترس بودن
Campaign Planner اکنون در مجموع ۱۸ بازار برای تبلیغکنندگان در دسترس است: آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، مکزیک، فیلیپین، عربستان سعودی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، تایلند، ترکیه ، بریتانیا، و ایالات متحده.
منبع: توئیتر
تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock