تهران ، ولیعصر
021-987654

مایکروسافت بینگ در حال دریافت یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است

Microsoft Bing در هفته‌های آینده یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی دریافت می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد متن را به هنر دیجیتال تبدیل کنند.

فرض کنید تصویری از شیبا اینو به عنوان یک فضانورد کاملاً با پست وبلاگی که در حال نوشتن آن هستید مطابقت دارد.

شما برای یک تصویر رایگان به موتورهای جستجو مراجعه می کنید، اما نمی توانید تصویری را پیدا کنید که با معیارهای شما مطابقت داشته باشد.

با ابزار جدید Image Creator که به مایکروسافت بینگ می آید، می توانید تصویر دقیق مورد نیاز خود را با وارد کردن متن توصیفی ایجاد کنید.

نمونه ای از Image Creator را در زیر مشاهده کنید:

Microsoft Bing Is Getting An AI Image Generatorاعتبار تصویر: اسکرین شات از microsoft.com/en-us/microsoft-365/blog/2022/10 /12/new-tools-from-microsoft-365-edge-and-bing-bridge-the-gap-between-productivity-and-creativity/، ​​اکتبر ۲۰۲۲.

Image Creator از فناوری تولید کننده تصویر DALL-E 2 که توسط OpenAI توسعه یافته است، پشتیبانی می‌شود.

در یک پست وبلاگ، مایکروسافت می گوید که Image Creator می تواند به جستجوگران در ایجاد تصاویری که هنوز وجود ندارند کمک کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک توضیح تصویر را تایپ کنید و Image Creator آن را برای شما ایجاد خواهد کرد.

وقتی Image Creator در دسترس قرار گرفت، می توانید با رفتن به برگه Bing Images و کلیک بر روی “Image Creator” یا نماد Image Creator در نوار کناری در Microsoft Edge به آن دسترسی داشته باشید.

در دسترس بودن

مایکروسافت با عرضه Image Creator رویکردی «اندازه‌گیری‌شده» اتخاذ می‌کند که با پیش‌نمایش محدود در مکان‌های انتخابی شروع می‌شود.

راه اندازی تدریجی به دلیل جدید بودن فناوری DALL-E 2 است.

این شرکت می‌گوید:

مایکروسافت به دلیل تعهد به هوش مصنوعی مسئول احتیاط می‌کند:

«با فناوری‌های اولیه مانند DALL∙E 2 مهم است که اذعان کنیم که این جدید است و ما انتظار داریم که به تکامل و بهبود ادامه دهد. ما تعهد خود را به هوش مصنوعی مسئول جدی می گیریم. برای کمک به جلوگیری از ارائه نتایج نامناسب DALL∙E 2 در برنامه Designer و Image Creator، ما با شریک OpenAI خود که DALL∙E 2 را توسعه داده است، همکاری می کنیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم و به تکامل رویکرد خود ادامه خواهیم داد.”

Image Creator از تکنیک‌هایی برای جلوگیری از سوء استفاده استفاده می‌کند، از جمله مسدود کردن پرس و جو در موضوعات حساس و فیلترها برای محدود کردن تولید تصاویری که خط‌مشی‌های Bing را نقض می‌کنند.

مایکروسافت از پیش‌نمایش محدود بازخورد دریافت می‌کند تا ایجادکننده تصویر را قبل از عرضه برای همه بهبود بخشد.


منبع:  مایکروسافت

تصویر ویژه: Zhuravlev Andrey/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *