مطابق یک سند بهروزرسانی شده در مورد خطمشیهای محتوا، محتوای تکراری در پستهای منتشر شده توسط نمایههای کسبوکار Google اکنون هرزنامه محسوب میشود.
Google خطی به خط مشی محتوای پستهای نمایه کسبوکار خود در زیر بخش هشدار به کاربران برای جلوگیری از هرزنامه اضافه کرد.
در میان فهرست محتوایی که کاربران باید از ارسال در نمایه کسبوکار خود اجتناب کنند، Google خط زیر را اضافه کرد:
- عکسها، پستها، ویدیوها و نشانوارههای تکراری
این بهروزرسانی توسط کولان نیلسن کشف شد که یافتههای خود را در توییتر به اشتراک گذاشت:
Google به تازگی مقاله مرکز راهنمایی خود را در مورد پستهای Google بهروزرسانی کرد تا چند مورد دیگر را که بهعنوان هرزنامه میدانند نشان دهد. “عکسها، پستها، ویدئوها و نشانها تکراری”https://t.co/gi0w7v2GM6
— کولان نیلسن (@ColanNielsen) 5، ۲۰ آگوست
مهم است که از معنای این تغییر برای استراتژی محتوای خود آگاه باشید، تا متوجه نشوید که خطمشی بهروز شده را نقض میکنید.
در Google Posts محتوای تکراری وجود ندارد
با این خطمشی محتوای بهروزشده، Google پیام واضحی ارسال میکند مبنی بر اینکه از کسبوکارها میخواهد محتوای منحصربهفرد پست کنند.
پست کردن همان عکس، ویدیو یا بلوک متنی مجاز نیست.
اگر مراقب نباشید، نقض قانون جدید Google ممکن است، حتی اگر سعی در ارسال هرزنامه نداشته باشید.
فرض کنید نمایه کسبوکار Google را برای رستورانی راهاندازی میکنید و هر هفته همان گرافیکها را برای تبلیغ محصولات ویژه خود پست میکنید. این یک استفاده صادقانه از محتوای تکراری است که ممکن است تحت دستورالعملهای جدید Google شما را با مشکل مواجه کند.
علاوه بر این، به نظر میرسد که Google از کسبوکارها میخواهد استفاده از نشانوارهها را محدود کنند. برای مثال، قرار دادن یک آرم روی هر عکس ممکن است شما را دچار مشکل کند.
بهترین راه برای ماندن در دستورالعملهای جدید این است که مطمئن شوید هر پست منتشر شده توسط نمایه کسبوکار Google شما منحصر به فرد است.
اگر این کار را انجام میدهید و از قرار دادن لوگوی خود بر روی هر عکس و ویدیو خودداری میکنید، باید کاملاً خوب باشید.
منبع: Google
تصویر ویژه: Piscine26/Shutterstock