تهران ، ولیعصر
021-987654

لینکدین فید جدید کشف شده توسط انسان را آزمایش می کند

LinkedIn در حال آزمایش برداشت متفاوتی از فید Discover است – بخش جدیدی از برنامه تلفن همراه با محتوایی که هم توسط انسان‌ها و هم الگوریتم‌ها مدیریت می‌شود.

مانند سایر فیدهای مبتنی بر اکتشاف، یک برگه اختصاصی در برنامه LinkedIn محتوای منتشر شده توسط حساب‌های خارج از شبکه شما را در خود جای می‌دهد.

فید LinkedIn از نظر نحوه انتخاب محتوا با دیگران متفاوت است.

در طول آزمایش اولیه، محتوای موجود در این فضا هم شامل محتوایی می‌شود که توسط تیم اخبار لینکدین مدیریت می‌شود و هم محتوای مرتبطی که توسط الگوریتم‌های ما بر اساس هویت حرفه‌ای فرد و علایق احتمالی ظاهر می‌شود.

بلیک بارنز، معاون محصول در لینکدین، پیش نمایشی از فید جدید را به اشتراک گذاشت و گفت که در حال حاضر در مرحله آزمایش اولیه است:

«…ما در حال آزمایش یک فضای اختصاصی برای شما هستیم تا محتوا و صداهای مرتبط را از افراد و سازمان‌هایی که با آن‌ها در ارتباط نیستید، کشف کنید، که ممکن است در غیر این صورت آنها را نبینید یا نشنیدید. می‌توانید انتظار داشته باشید که مکالمات پرطرفداری را از صداهایی ببینید که با علایق حرفه‌ای شما، اخبار و رویدادهای مرتبط با سرپرستی تیم تحریریه ما، و تعداد زیادی دانش دیگر طراحی شده‌اند تا به شما در پیشرفت در حرفه‌تان کمک کنند.»

LinkedIn Tests New Human Curated Discover Feedاعتبار تصویر: اسکرین شات از linkedin.com/posts /barnesblake، اوت ۲۰۲۲.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، فید کشف لینکدین به پست ها محدود نمی شود. از منوی بالا، می‌توانید ویدیوها، خبرنامه‌ها، رویدادها و موارد دیگر را مرور کنید.

بارنز فعالانه به سؤالات مربوط به فید اکتشاف پاسخ می دهد، که یکی از آنها اطلاعات بیشتری درباره انتخاب محتوا می خواهد.

او می‌گوید محتوا توسط تیم LinkedIn News انتخاب می‌شود و بر اساس شغل و علایق کاربران برای آنها هدف قرار می‌گیرد:

«در آزمون اولیه، محتوایی را که توسط تیم LinkedIn News خود سرپرستی می‌کند و محتوای مرتبط بر اساس هویت حرفه‌ای و علایق احتمالی افراد را شامل می‌کنیم. بیشتر به اینجا بیایید.”

علاوه بر غنی‌سازی تجربه کاربر با محتوای متنوع‌تر، پتانسیلی برای رشد مخاطب وجود دارد که می‌تواند به فرصت‌های حرفه‌ای‌تر منجر شود.

اما فید تنظیم‌شده توسط انسان مزایا و معایبی دارد.

از یک طرف، انسان ها ممکن است بتوانند محتوای با کیفیت بهتری نسبت به الگوریتم ها تولید کنند. از سوی دیگر، آنها ممکن است فقط از مجموعه محدودی از ناشران که قبلاً مخاطبان ثابتی دارند، استفاده کنند.

از آنجایی که در روزهای اولیه آزمایش است، زمان نشان می‌دهد که آیا ناشران کوچک‌تر از فید اکتشاف لینکدین حمایت می‌کنند یا خیر.

در حال حاضر، فید محدود به محتوای انگلیسی است. اگر در گروه آزمایشی هستید، یک برگه جدید «Discover» را در منوی پیمایش پایین برنامه تلفن همراه LinkedIn خواهید دید.


منبع: بلیک بارنز

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *