LinkedIn ابزار رایگانی به نام Business Manager راهاندازی میکند که برای سادهسازی تلاشهای بازاریابی حرفهای B2B طراحی شده است.
LinkedIn Business Manager ابزارهای Campaign Manager و LinkedIn Pages را در یک داشبورد گرد هم می آورد.
تعدادی از بهبودهای کیفیت زندگی را برای بازاریابان ارائه میکند، مانند توانایی اشتراکگذاری مخاطبان برای کمپینهای تبلیغاتی در بین حسابها.
LinkedIn آن را اینگونه توصیف می کند:
“LinkedIn Business Manager یک پلت فرم متمرکز است که مدیریت افراد، حساب های تبلیغاتی، صفحات و مشاغلی که با آنها کار می کنید را برای شما که در شرکت ها و آژانس های بزرگ کار می کنید آسان تر می کند.”
در اینجا برخی از ویژگیهای برتر راهاندازی شده با LinkedIn Business Manager، و زمانی که میتوانید انتظار داشته باشید این ابزار در دسترس باشد، آمده است.
مدیر کسب و کار لینکدین چه کاری می تواند انجام دهد؟
LinkedIn Business Manager مزایای زیر را برای حرفه ای های B2B ارائه می دهد:
- همه را مدیریت کنید: بین Business Manager، Campaign Manager و صفحات در یک مکان پیمایش کنید.
- صرفه جویی در زمان: تنظیمات را در حسابها با یک تنظیم تغییر دهید و در زمان کارهای اداری صرفهجویی کنید.
- دسترسی به خریداران: مخاطبان منطبق را در حسابهای تبلیغاتی خود به اشتراک بگذارید و بهروزرسانی کنید.
در یک پست وبلاگ، لینکدین به احتمال رشد این ابزار در طول زمان با قابلیتهای اضافی اشاره میکند:
“همانطور که پلتفرم تکامل می یابد، نقش کلیدی در چگونگی کشف بینش های استراتژیک ایفا می کند که بازاریابی در مقیاس را کارآمدتر می کند.”
چه زمانی مدیر کسب و کار LinkedIn در دسترس است؟
LinkedIn Business Manager در حال حاضر به عنوان بخشی از آزمایش اولیه با مشتریان منتخب سازمانی در دسترس است.
«در هفتههای آینده» بهصورت عمومی در اختیار کسبوکارهای سراسر جهان قرار خواهد گرفت.
منبع: LinkedIn
تصویر ویژه: David Gyung/Shutterstock