LinkedIn در حال رد کردن افسانه های رایج در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خود در مجموعه جدیدی از ویدیوهایی است که در چند هفته آینده منتشر می شود.
در حال حاضر دو قسمت از “Mythbusting the Feed” منتشر شده است که حداقل دو قسمت دیگر در راه است.
هدف این مجموعه ارائه وضوح بیشتر در مورد انواع محتوایی است که LinkedIn در فیدهای افراد ظاهر میکند و در عین حال به تصورات و فرضیات نادرست رسیدگی میکند.
این مقاله حاوی خلاصهای سریع از دو ویدیوی منتشر شده تا کنون است که به موضوعات زیر اختصاص دارد:
- از چه نوع مکالماتی در لینکدین استقبال می شود؟
- حرفه ای بودن در مورد محتوا در لینکدین به چه معناست؟
بیایید مستقیم به آن بپردازیم.
فید لینکدین چه موضوعات مکالمه ای را می پسندد؟
افراد آزادند درباره هر چیزی که میخواهند در لینکدین پست کنند، اما همه محتوا به یک اندازه دیده نمیشوند. فید لینکدین برای نمایش انواع خاصی از پست ها نسبت به سایرین ترجیح داده می شود، همانطور که امروزه در مورد اکثر سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد.
LinkedIn در ویدیوی خود بیان می کند:
“ما از انواع مکالمات در لینکدین استقبال می کنیم، اما در درجه اول می خواهیم گفتگوهایی داشته باشیم که مردم به آن اهمیت می دهند. جایی که چیزهایی که درباره آنها صحبت میکنند و محتوایی که تولید میکنند، درباره چیزهایی است که برای آنها معتبر است و با آنها طنین انداز میشود، اما همچنین باعث میشود آنها احساس کنند که با جوامع خود در ارتباط هستند.”
بر اساس این بیانیه، فید LinkedIn دوست دارد محتوای معتبر و مرتبط با سایر افراد در شبکه شما را نشان دهد.
نمونههایی از چنین محتوایی میتواند بحثهایی در مورد کار از خانه یا چالشهای کار والدین در خانه باشد.
LinkedIn اشاره میکند که تعداد پستهایی از کارکنان خط مقدم افزایش یافته است که در مورد چالشهایی که در محیط کار امروزی با آنها مواجه هستند صحبت میکنند و باعث میشود کارمندانی که افراد به آنها وابسته هستند دیده شوند.
در نهایت، لینکدین میگوید پستهایی درباره موضوعاتی که ممکن است صحبت کردن در مورد آنها سخت باشد، در فید به خوبی ارائه میشوند:
«موضوع دیگری که دیدهایم مکالماتی است که ممکن است صحبت کردن در مورد آنها سخت باشد، مانند سلامت و رفاه روانی، به غیر از بهرهوری و اینکه مردم چگونه در مورد کار فکر میکنند، اما واقعاً چه معنایی برای آنها دارد.
ما لینکدین را مکانی برای انجام آن مکالمه میدانیم، و تیمهای فناوری ما در حال یافتن راههایی برای فعال کردن آن هستند، تا آن را ایمن نگه دارند، و اعضا احساس کنند که اینجا مکانی است که در آن میتوانند در مورد هر چیزی که معتبر است صحبت کنند. آنها.”
آیا فید لینکدین فقط موضوعات “حرفه ای” را ارائه می دهد؟
این تصور غلط وجود دارد که پستهای لینکدین باید کاملاً حرفهای باشند.
LinkedIn رشد حرفه ای و رشد شخصی را در هم تنیده می بیند، بنابراین هر دو نوع محتوا را تشویق می کند.
مواقعی وجود دارد که نقاط عطف حرفهای با نقاط عطف شخصی تلاقی میکنند، که فرصتی عالی برای نشان دادن جنبهای از شخصیت خود در خارج از محل کار به شبکه LinkedIn شما ایجاد میکند.
برای مثال، شاید با ارائه یک سخنرانی در یک کنفرانس صنعتی، بر ترس مادامالعمر از سخنرانی عمومی غلبه کرده باشید.
این چیزی است که حاوی ترکیبی از محتوای شخصی و محتوای حرفهای است که لینکدین احتمالاً در فیدهای افراد ظاهر میشود.
LinkedIn در ویدیو بیان می کند:
“لینکدین را مکانی برای داشتن یک گفتگوی معتبر در نظر بگیرید و آن را به یک موضوع یا موضوع دیگر محدود نکنید زیرا بسیاری از این موارد دست به دست هم می دهند.”
موضوعات آتی
قسطهای آتی «Mythbusting The Feed» LinkedIn به موضوعات زیر میپردازد:
- نحوه عملکرد الگوریتم و شخصی سازی فید
- توزیع محتوا و نحوه کار ما برای رفع تعصب
منبع: LinkedIn
تصویر ویژه: IB Photography