تهران ، ولیعصر
021-987654

مجله موتور جستجو میراندا میلر را به سردبیر ارشد ارتقا می دهد

با افتخار و هیجان فوق‌العاده ارتقای میراندا میلر، قهرمان استراتژی سرمقاله و محتوا را به سردبیر ارشد اعلام می‌کنم.

در حالی که این ارتقاء واقعاً در ژانویه اتفاق افتاد، من اخیراً به SEJ پیوستم، می‌خواستم رشد و رهبری میراندا را در سازمان جشن بگیرم.

در این نقش، حوزه‌های مالکیت او شامل عناصر اصلی عملیات تحریریه SEJ در این نقش پیشرفته است، از جمله آموزشی غنی و محتوای همیشه سبز.

جنیس اوهارا، مدیر عامل شرکت مادر SEJ آلفا برند مدیا، گفت: «کلمه ای که به ذهن می رسد شکوفه است.

“میراندا به مدیریت سازمانی، همکاری بین بخش‌ها و طراحی فرآیند کسب‌وکار پرداخت و در عین حال با ناکارآمدی‌ها و چالش‌ها نیز مقابله کرد.”

میراندا یک نویسنده و ویراستار استثنایی است، همچنین تجربه و تخصص قابل توجهی در استراتژی محتوا دارد.

در چند ماه گذشته، میراندا واقعاً به‌عنوان یک رهبر سازمانی درخشیده است و تلاش می‌کند تا طرح سرمقاله، استعداد و عملیات SEJ را به طور تصاعدی رشد دهد.

جنیس اضافه کرد: «و در تمام مدت، میراندا به نحوی از انتشار مطالب استثنایی و اخبار فوری جلوگیری کرد.

“من از تماشای این که میراندا به سرعت درگیر می شود و نقش رهبری بهتری را ایفا می کند، هیجان زده شده ام.”

پس از پیگیری کار او از زمان پیوستن به SEJ، من شخصاً می‌توانم با دانش متنوع میراندا با تیم تحریریه صحبت کنم – بدون ذکر منبع.

میراندا گفت: «من در اوایل سال ۲۰۲۱ به SEJ پیوستم تا به رهبری تیم تحریریه در دوره‌ای از رشد و فرصت‌های عالی کمک کنم.

او افزود: «ما توانسته‌ایم تولید محتوای تخصصی و آموزشی را تا بیش از ۶۰ درصد افزایش دهیم، حتی در حالی که یک رویکرد مبتنی بر داده برای استراتژی محتوا و بهینه‌سازی را معرفی می‌کنیم.

امسال، ۵۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ کتاب های الکترونیکی منتشر خواهیم کرد و برنامه نویسنده مشارکت کننده ما با راهنمایی او به بیش از ۱۳۰ متخصص بازاریابی دیجیتال و SEO افزایش یافته است.

پیش از ورود به داخل، میراندا بیش از ۱۵ سال را رهبری آژانس بازاریابی خود گذراند که به مشتریانی به اندازه شرکت پیشرو اکتشافات قطبی در جهان خدمات ارائه می‌کرد، fintech و استارت آپ های برنامه، شرکت های Fortune 100، و چندین سازمان دولتی.

او یک روح‌نویس پرکار برای مارک‌ها و مدیران اجرایی در سئو، فناوری و امور مالی بوده است و هزاران مقاله برای مشتریان نوشته است که در معروف‌ترین نشریات B2B، مجلات فنی و رسانه‌های اصلی منتشر شده‌اند.

به‌عنوان سردبیر، از تماشای رهبری میراندا که بدون شک به رشد قابل توجه مداوم SEJ کمک می‌کند، هیجان‌زده هستم.

نام تجاری و محتوای پیشنهادی SEJ به تکامل خود ادامه می‌دهد تا به مخاطبان بازاریابان و رهبران کسب‌وکار خدمت کند – و هرگز زمان الهام‌بخش‌تر یا انرژی‌بخش‌تر برای پرورش، تبلیغ و عضویت در این تیم فوق‌العاده با استعداد وجود نداشته است.

>

میراندا گفت: “کیفیت محتوا همیشه اولویت اول من بوده است، و بنابراین دیدن اینکه این یک ارزش مشترک بین تیم SEJ است، مایه ی طراوت است.”

«من دوست دارم قالب‌های کتاب الکترونیکی جدید و انواع مقاله را که ایجاد می‌کنیم ببینم اکنون و واقعاً مشتاقانه منتظر ادامه نوآوری و آموزش هستم تا مفیدترین و مفیدترین محتوای آموزشی ممکن را برای مخاطبان SEJ ارائه کنم.”

میراندا یک عشایر دیجیتال پاره وقت است و یک استودیوی محتوای مستقل از مکان را برای سازمان‌های سازمانی اداره می‌کند.

سه تا چهار ماه از سال، او در فضاهای کاری و کافه‌ها در سراسر اروپا، آمریکای لاتین و کارائیب کار می‌کند.

میراندا می‌افزاید: «اما نه در ساحل». “این یک افسانه است. آیا تا به حال شن و ماسه در لپ تاپ خود داشته اید؟ بدون bueno.”

در پایگاه خانگی خود در خلیج جورجیا در کانادا، او همسر یک آشپز با استعداد است. خرس مادر به دو نوجوان، دو چوپان، و سه طناب. و حامی موسیقی زنده محلی و صحنه های ادبی.

او همچنین از طرفداران بزرگ آدرین ماری براون، لیزو، فیبی والر-بریج، مارگارت اتوود، AOC – و هاکی است.


تصویر ویژه: میراندا میلر

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *