تهران ، ولیعصر
021-987654

۵ اولویت کلیدی سئوی سازمانی که CMOها باید به درستی انجام شوند [Ebook]

حتی زمانی که بودجه های بازاریابی به دلیل همه گیری همه گیر مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت و کاهش یافت، منابع بیشتری به SEO اختصاص یافت.

در واقع، ۵۰.۵ درصد از بودجه سئو در ۱۲ ماه قبل از بررسی اخیر وضعیت سئو ما افزایش یافته است.

چرا؟

خب، برای شروع، جستجو یک کانال ارتباطی دو طرفه بین مارک‌ها و مشتریانی است که به آنها خدمات می‌دهند.

به این ترتیب، جستجو به‌عنوان منبع ارزشمندی از بینش‌های مصرف‌کننده در سراسر وقفه‌های تجاری مرتبط با بیماری همه‌گیر پدیدار شده است.

جستجو جایی است که افراد برای یافتن راه حل برای مشکلات خود مراجعه می کنند – جایی که آنها مشکلی را که دارند توصیف می کنند و گزینه های خود را ارزیابی می کنند.

(و اگر به عنوان راه حل وجود ندارد، پس چه؟)

جستجو از یک کانال به مرکز عصبی بینش – مرکز عصبی بینش شما تبدیل شده است.

این بینش‌ها نه تنها به اهداف بازاریابی کسب و کار شما کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند اطلاعات لازم برای تحقیق، توسعه محصول، خدمات مشتری و موارد دیگر را نیز فراهم کنند.

بله، جستجو نیز یکی از مؤثرترین کانال‌های بازاریابی است که بازده سرمایه‌گذاری‌های شما در سئو فنی و محتوای بهینه‌شده را دارد.

به‌عنوان یک رهبر بازاریابی، چگونه می‌توانید از این فرصت‌ها برای به دست آوردن دید، ترافیک باکیفیت، و سرنخ‌هایی که در نهایت بر نتایج نهایی تأثیر می‌گذارند، استفاده کنید؟

هرآنچه را که نیاز دارید در کتاب الکترونیکی جدید ما پیدا کنید، “۵ اولویت کلیدی سئوی سازمانی CMOها باید درست انجام شوند” توسط من، بنیانگذار مجله موتورهای جستجو.

در آن، من یک چارچوب استراتژیک را برای کمک به CMOها در تعیین اولویت‌های SEO که مهم هستند، ترسیم می‌کنم و نظرات، نکات و منابع متخصص را برای کمک به موفقیت شما به اشتراک می‌گذارم.

در جدیدترین کتاب الکترونیکی ما، موارد زیر را خواهید یافت:

  • نکات و میانبرهایی برای ایجاد یک نقشه راه سئو که با در نظر گرفتن منابع، با اهداف سازمان شما همسو باشد.
  • نمونه‌های عملی برای کمک به شما برای جلب حمایت اجرایی و تیمی برای طرح‌های سئوی خود، صرف نظر از اینکه چقدر جاه‌طلبانه هستند.
  • توصیه های تخصصی در مورد ایجاد روابط مولد و بین بخشی برای اطمینان از اینکه ابتکارات بازاریابی شما به مرحله بعدی نمی رسد.
  • سوالاتی که باید بپرسید تا بتوانید پشته فناوری خود را ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین استفاده ممکن را از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی برای اتوماسیون کارهای هوشمند، تجزیه و تحلیل داده ها و حتی بهینه سازی های مبتنی بر ماشین داشته باشید.
  • مروری بر بازار استعدادهای سئو و نکاتی برای کمک به جذب، آموزش و حفظ استعدادهای مورد نیاز برای موفقیت.

همچنین با کشف مناطق فرصت برای نیازهای منحصربه‌فرد خود، منابع زیادی برای فرو بردن دندان‌هایتان در آن‌ها پیدا خواهید کرد.

“۵ اولویت کلیدی سئوی سازمانی CMOs Need To Get Right” برای CMOها در هر عمودی است که با هر سطحی از بلوغ سازمان بازاریابی سروکار دارد.

ما شما را در جایی که هستید ملاقات خواهیم کرد و ابزارهایی را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز دارید، راه‌اندازی تیم و مجموعه اجرایی خود، و نقشه‌برداری یک برنامه سئو که برای انجام امروز و در طول زمان نیاز دارید، ارائه خواهیم کرد.

از حامیان مالی ما – TruPresence، InMotion Hosting و Rock Content – برای امکان‌پذیر کردن این راهنما تشکر ویژه داریم.

برای خود یک نسخه بردارید و بیایید شروع کنیم!

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *