تهران ، ولیعصر
021-987654

متا با چالش های ماهانه، کسب درآمد از حلقه ها را افزایش می دهد

به عنوان بخشی از تغییر به سمت ویدیوهای کوتاه، متای مادر فیسبوک در حال معرفی انگیزه های پولی بیشتری برای تولیدکنندگان محتوا برای تولید حلقه ها است.

متا از طریق به‌روزرسانی برنامه Reels Play Bonus خود، ساختار پرداخت‌ها را تغییر می‌دهد، فرصت‌های کسب درآمد را گسترش می‌دهد، و بینش‌های جدیدی را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد.

در یک پست وبلاگ، شرکت می‌گوید این تغییرات برای پاداش دادن به سازندگانی طراحی شده‌اند که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا و اصلی را منتشر می‌کنند که مخاطبان از آن لذت می‌برند.

چالش‌ها راه‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کنید

بخشی از این به‌روزرسانی شامل معرفی چالش‌ها در فیس‌بوک است که به سازندگان برنامه جایزه Reels Play کمک می‌کند جریان‌های درآمد جدیدی را باز کنند.

این ابتکار کسب درآمد بازی‌سازی شده به سازندگان اجازه می‌دهد در یک سری چالش‌های متوالی شرکت کنند که برای تکمیل آن پول پاداش می‌دهند.

وقتی یک چالش کامل شد، چالش بعدی باز می‌شود تا زمانی که سازنده در یک ماه معین ۴۰۰۰ دلار کسب کند یا دوره جایزه ۳۰ روزه به پایان برسد.

Reels Challenges Updateعکس از صفحه: facebook.com/creators/reels-content-monetization-updates ، می ۲۰۲۲.

به‌علاوه، متا برنامه‌های تبلیغاتی و اشتراک درآمدی را که قبلاً با تبلیغات درون جریانی ایجاد کرده است، افزایش می‌دهد. آزمایش تبلیغات همپوشانی در Reels در فیس بوک برای مجموعه وسیع تری از سازندگان در حال اجراست.

طبق گفته متا، این امر “در دسترس بودن را برای سازندگان بیشتری گسترش می‌دهد و موجودی با کیفیت بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان در پلتفرم ما باز می‌کند.”

این می‌تواند در پاسخ به اعلام TikTok از TikTok Pulse باشد، یک طرح اشتراک درآمد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تبلیغات را در کنار محتوای محبوب قرار دهند.

Insights جدید به ایجاد محتوای مرتبط تر کمک می کند

برای کمک به سازندگان محتوا برای ساختن ویدیوهای کوتاهی که با مخاطبانشان طنین انداز می شود، Meta در حال افزایش دید در عملکرد است.

از صفحه Reels Play Bonus Insight فیس‌بوک، سازندگان می‌توانند ببینند که هر قرقره چند بازی دریافت کرده و در یک دوره زمانی چقدر به دست آورده است.

عملکرد ارسال متقاطع به رسانه های فیسبوک/اینستاگرام مشترک اجازه می دهد

متا همچنین اعلام کرد که قابلیت‌های crosspost را به Reels اضافه می‌کند و به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد به‌طور یکپارچه ویدیو را با دنبال‌کنندگان در اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارند.


منبع: Meta For Creators

تصویر ویژه: Marko Aliaksandr/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *