آژانسها، در سطح سازمانی و چند حساب خوشحال هستند!
داشبوردهای گزارش کارآمد برای همه حسابهای شما اکنون در یک نما هستند.
Google گزارشدهی در سطح حساب مدیر (MCC) را برای همه کاربران Google Ads ارائه میکند.
تغییرات در گزارش
تاکنون، فقط میتوانستید گزارشها را در سطح حساب فردی مشاهده کنید. اگر با این دیدگاه محدود شدهاید، میدانید که چه مشکلی دارید.
تمام زمان و تلاش اضافی که بین حسابها برای بررسی عملکرد جابهجا میشود، واقعاً اضافه میشود.
مشکل دیگر با بازدیدهای حساب فردی این بود که تشخیص آسان مسائل و فرصتهای احتمالی را برای تبلیغکنندگان دشوار میکرد.
با این تغییر، اکنون میتوانید از ویژگی داشبوردها در استفاده کنید سطح حساب مدیر. نمونه ای از داشبوردهای سطح MCC در زیر آمده است.
اعتبار تصویر: Blog.Google.com، آوریل ۲۰۲۲بهروزرسانیهای مخصوص داشبورد
همراه با قابلیت مشاهده در سطح حساب مدیر، Google Ads سایر ویژگیهای داشبورد را بهروزرسانی و بهبود بخشید.
این تغییرات داشبوردها را سریعتر مشاهده و استفاده را آسانتر میکند:
- محدوده تاریخ و فیلترهای داشبورد را به طور کلی تغییر دهید
- قالببندی شرطی، ویژگیهای قالببندی غنی، و کارتهای جدول تعاملی را اضافه کنید
- گزارش ها را سریعتر و با کیفیت بالاتر دانلود کنید
- تغییر اندازه کارتها و طرحبندیهای داشبورد به صورت پویا
- با کپی کردن روی گزارشهای موجود، یک کارت داشبورد ایجاد کنید
چگونه داشبوردهای MCC را پیدا کنیم
دسترسی به داشبوردهای خود آسان است.
ابتدا، به «گزارشها» در قسمت بالای حساب مدیر Google Ads خود بروید.
اعتبار تصویر: نماگرفت گرفته شده توسط نویسنده، آوریل ۲۰۲۲ از آنجا، داشبوردهایی را که از قبل ایجاد شده اند، گزینه ایجاد داشبورد جدید، و گزینه باز کردن داشبورد نمونه را خواهید یافت.
اگر مطمئن نیستید که در ساخت داشبورد خود از کجا شروع کنید، داشبورد نمونه می تواند شروع بصری خوبی به شما بدهد.
اعتبار تصویر: نماگرفت گرفته شده توسط نویسنده، آوریل ۲۰۲۲ داشتن قابلیت مشاهده معیارهای خاص در سطح حساب مدیر یک تغییر بازی برای تبلیغکنندگان است.
این قابلیت جدید Google Ads مزایای زیادی دارد، از جمله:
- صرفه جویی در زمان در مدیریت حساب
- مشکلها یا فرصتهای بالقوه را که میتواند برای چندین حساب مفید باشد، شناسایی کنید
- مدیریت حساب کارآمدتر
- امکان دانلود گزارش ها با کیفیت بالاتر
این نکته آخر در مورد دانلود گزارش با کیفیت بالاتر را نباید نادیده گرفت.
اگر در یک آژانس یا در یک شرکت در سطح سازمانی کار میکنید، میتوانید به سرعت یک عکس فوری در سطح بالا از عملکرد شرکت نشان دهید.
با C-Suite مدیران، یا همه افراد بالاتر از سطح مدیر حساب، میتوان گاهی اوقات جلب توجه آنها سخت است.
داشتن گزارشی در سطح بالا برای نشان دادن موقعیتها یا مکانهایی که باید زمان بیشتری را متمرکز کنید، اطلاعات کافی را در مدت زمان کوتاهی به آنها میدهد.
خلاصه
نماهای داشبورد حسابهای مدیر برای همه تبلیغکنندگان در دسترس است. اگر قبلاً داشبوردهای حساب جداگانه ایجاد کردهاید، میتوانید از آنجا با تکرار آن نماها در سطح حساب شروع کنید.
اگر داشبوردهایی را از ابتدا ایجاد میکنید، به روشهایی فکر کنید که بتوانید معیارهای خاصی را که برای نماهایی که ایجاد میکنید معقول است، ترکیب کنید. میتوانید داشبوردهای متعددی برای مجموعههای مختلف افراد بسازید، و دادههایی را که برای آنها منطقیتر است، اضافه کنید.
منبع: راهنمای Google Ads
تصویر ویژه: Andrey_Popov/Shutterstock