گزینههای پیشنهادی سفارشی جدید در Google Display & Video 360 به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که از دادههای دارایی Google Analytics 4 (GA4) استفاده کنند و پیشنهادات را برای جلب توجه بهینه کنند.
از آنجایی که بازاریابان و آژانسها بیشتر به سمت اتوماسیون گرایش پیدا میکنند، Display & Video 360 به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا بخشهایی از کمپینهای خود را خودکار کنند و در عین حال استراتژیهای پیشنهادی خود را سفارشی کنند.
در اینجا درباره گزینههای پیشنهادی سفارشی جدیدی که میتوانید با آنها کار کنید، اطلاعات بیشتری ارائه شده است.
سفارشی کردن پیشنهادها با استفاده از داده های GA4 Properties
تبلیغکنندگان میتوانند از Display & Video 360 برای تنظیم پیشنهادها با استفاده از دادههای شخص اول از حسابهای Google Analytics خود استفاده کنند.
قبل از بهروزرسانی امروز، ترکیب دادههای GA در استراتژیهای مناقصه سفارشیشده فقط با ویژگیهای Universal Analytics (UA) امکانپذیر بود.
مناقصه سفارشی در Display & Video 360 اکنون با ویژگیهای GA 4 سازگار است.
Google در یک اعلامیه میگوید:
“ما می دانیم که بسیاری از شما از Universal Analytics به Google Analytics جدید نقل مکان کرده اید یا در حال کار بر روی آن هستید. بنابراین مطمئن شدیم که دادههای دریافتی از هر ویژگی جدید Analytics 4 – اعم از استاندارد یا ۳۶۰ – میتواند در Display & Video 360 فعال شود.”
پیشنهادات را برای جلب توجه بهینه کنید
بهینهسازی پیشنهادها برای به حداکثر رساندن تبدیلها همیشه ایدهآل نیست، بهویژه برای کمپینهایی که اندازهگیری تبدیل مستقیم در آنها دشوار است.
برای مثال، اجرای یک کمپین تلویزیون متصل (CTV) برای ردیابی بازدیدهای تبلیغاتی که منجر به خرید شده است، چالش برانگیز است.
با این حال، تا زمانی که بینندگان به تبلیغ توجه کنند، کمپینهای CTV در افزایش آگاهی از برند بسیار موثر هستند.
به همین دلیل است که Google Display & Video 360 توانایی بهینهسازی پیشنهادها را برای جلب توجه افراد اضافه میکند.
تبلیغکنندگان میتوانند توجه یک تبلیغ را بر اساس اندازه آن یا شنیدن یا بیصدا بودن تبلیغ ویدیویی تخمین بزنند.
هنگام بهینهسازی پیشنهادها برای جلب توجه، میتوانید معیارهای موجود مانند «کامل در نمای و شنیدنی» و «زمان روی صفحه» را ردیابی کنید.
با این راهاندازی، Google سیگنالهای پیشنهادی سفارشی جدیدی مانند «اندازه پخشکننده» و «قابل شنیدن» اضافه میکند و پشتیبانی از مناقصه سفارشی را به تلویزیونهای متصل گسترش میدهد.
Google در اعلامیه خود می گوید: “این به شما فرصتی می دهد تا الگوریتم های مبتنی بر توجه را با استفاده از تعاریف خود ایجاد کنید.”
تصویر ویژه: بختیار زین/Shutterstock
منبع: Google