۵ دلیل برای اینکه هرگز کمپین های رویداد خود را متوقف نکنید
همیشه فعال (۳۶۵ کمپین) کمپین نهایی برای افزایش آگاهی، مشارکت مخاطب و ایجاد داده در طول سال است و باید بخشی حیاتی از استراتژی بازاریابی شما باشد.
همه سازماندهندگان رویداد برای استراتژیهای بازاریابی ۲۰۲۳ خود در حالت برنامهریزی خواهند بود. آنهایی که بودجه ۳۶۵ کمپین/کمپین همیشه فعال را دارند، از قبل از سال ۲۰۲۳ شروع خواهند شد.
منظور ما از کمپین های همیشه فعال یا ۳۶۵ چیست؟
این نوع کمپین نباید مانند کمپین های تبلیغاتی رویداد شما روشن و خاموش شود. کمپین همیشه فعال یا ۳۶۵ کمپین در طول سال اجرا میشود که بسته به اهداف شما، محتوای متنوعی را تبلیغ و تقویت میکند.
کمپینهای همیشه فعال را میتوان برای آگاهی کلی از برند، ایجاد سرنخ، ایجاد داده و تعامل استفاده کرد. کمپینها در طول سال مخاطب را گرم نگه میدارند، سپس ۱۶ هفته با رویداد خود میتوانید تبلیغ رویداد خود را شروع کنید.
اصطلاحات زیادی در صنعت هنگام اشاره به کمپین هایی که در طول سال اجرا می شوند وجود دارد:
چگونه کمپین های همیشه فعال در جدول زمانی کلی کمپین شما قرار می گیرند؟
جدول زمانی استراتژی دیجیتال زیر توصیههای Tag Digital را برای کمپینهای تبلیغ غرفهداران، کمپینهای ارتقای بازدیدکنندگان و کمپینهای حضور و غیاب به عنوان بخشی از استراتژی همیشه فعال برجسته میکند.
سازماندهندگان رویداد معمولاً همه کمپینهای خود را با تمرکز بر تاریخ رویداد خود اجرا میکنند. کمپین های همیشه فعال باید خارج از چرخه رویداد شما مستمر باشند.
“این رویه معمول است که برگزارکنندگان رویداد بعد از رویداد خاموش می شوند و مخاطبانی که پرورش داده اند سرد می شوند”.
نیکولا شاو، رئیس بخش رشد
مهم است که شتاب را با مخاطبان خود حفظ کنید. مطمئن شوید که استراتژی همیشه روشن خود را برای ارتباط دیجیتالی مداوم با مخاطبان خود و حفظ آنها بعد از رویداد در نظر گرفته اید.
۵ دلیل برای اینکه هرگز کمپین های بازاریابی رویداد دیجیتال خود را متوقف نکنید
۱. در تمام طول سال به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید
در کانالهای دیجیتال دنیایی از مخاطبان دستنخورده وجود دارد که باید در طول سال سعی کنید به آنها دسترسی پیدا کنید. مرتبط بودن با صنعت خود و صنعت گسترده تر در طول سال باعث ایجاد اعتبار برند و آگاهی کلی از برند خارج از چرخه رویداد شما می شود.
از کمپینهای همیشه فعال بهعنوان فرصتی برای استفاده از مکانهای جغرافیایی جدید و بخشهای جدید صنعت استفاده کنید، در حالی که بودجه انعطافپذیری برای انجام این کار دارید.
این کمپینها برای راهاندازی رویدادهایی که از جستجوی نام تجاری پایین، آگاهی نام تجاری ضعیف، یا عنوان رویداد خاص که با تعامل مشکل دارد، به خوبی کار میکنند.
افزایش مخاطبان خود در طول سال، عملکرد کلی کمپینهای پولی و حضور دیجیتالی شما را بهبود میبخشد.
۲. هزینه کمپین های متمرکز بر رویداد خود را کاهش دهید.
بخش بزرگی از بودجه بازاریابی خود را که در طول چرخه رویداد کوتاه ۱۲-۱۶ هفته ای صرف تبلیغ رویداد شما می شود و سطح ترافیکی که در قیف بازاریابی خود ایجاد می کنید را در نظر بگیرید.
اگر بازاریابی شما بلافاصله بعد از رویداد شما متوقف شود و با مخاطبانی که در ۱۲ تا ۱۶ هفته گذشته ایجاد کرده اید ارتباط برقرار نکنید، آنها دیگر محتوای ارزشمند شما را نمی بینند.
وقتی کمپینها را متوقف میکنیم، باید سال بعد همه چیز را از نو شروع کنیم و مخاطبان را در سطح بالایی وارد وبسایت کنیم و دوباره مخاطبان بازاریابی مجدد خود را افزایش دهیم.
می توانید با اجرای استراتژی ۳۶۵ و گرم نگه داشتن مخاطبان خود در تمام سال، از کار پرهزینه بازسازی مخاطبان خود در شروع کمپین جدید جلوگیری کنید.
اجرای کمپینهای ارتقای بازدیدکننده به عنوان بخشی از یک کمپین همیشه فعال به این معنی است که مخاطبانی که در ۸/۹ ماه گذشته پرورش یافتهاند، به سرعت آماده خواهند شد. این باعث ایجاد هزینه به ازای هر خرید، CPA ارزانتر میشود و منجر به حجم بالاتری از ثبتها میشود.
۳. مخاطبان فعال خود را درگیر نگه دارید
کمپینهای همیشه فعال، مخاطبان شما را در تمام طول سال درگیر میکنند و آگاهی از برند شما را افزایش میدهند.
ارسال ارگانیک به تنهایی باعث جذب مخاطب فعال شما نمی شود. به طور متوسط، فقط ۲ درصد از فالوورهای شما واقعاً محتوای شما را می بینند، مگر اینکه به طور مکرر درگیر شوند.
اجرای تبلیغات برای مخاطبان درگیر، فهرستهای بازاریابی مجدد، و دنبالکنندگان اجتماعیتان، تضمین میکند که محتوای صنعتی ارزشمند را بدون تکیه بر ارگانیک به کاربران خود منتقل میکنید.
گرم نگه داشتن این مخاطبان در طول سال باعث کاهش CPA شما می شود، زیرا این کاربران به سرعت تبدیل می شوند.
۴. از نام تجاری خود در برابر رقبا محافظت کنید
یک موضوع داغ در صنعت رویدادها، به خصوص به دلیل حجم رویدادهای جدید که وارد بازارها می شود، اطمینان از محافظت از نام تجاری خود در برابر رقبای خود است.
مهم است که از کلمات کلیدی مارک خود محافظت کنید، به گونه ای که اگر شما برای آنها پیشنهاد نمی دهید، شخص دیگری این کار را انجام می دهد. همچنین، بهره برداری از هدف مشتری و هدف گذاری رقیب تضمین می کند که در بین مخاطبان رقیب خود نیز در خط مقدم باقی خواهید ماند.
مهم است که در تمام طول سال در ذهن مخاطبان هدف خود بمانید و مطمئن شوید که بازار هدف گستردهتر محتوای ارزشمند شما را خارج از چرخه رویداد دریافت میکند.
۵. داده های خود را ۳۶۵ بسازید
باید مطمئن شوید که دادههای خود را برای ۳۶۵ روز از سال میسازید، زیرا دادههای شخص اول با ارزشترین دارایی کسبوکارها برای ایجاد درآمد و فروش هستند.
چه محتوایی برای همیشه در کمپین ها کار می کند؟
روی ارائه محتوای کلیدی که برای مخاطبان شما جذاب است، تمرکز کنید.
همه این نوع محتوا برای مخاطبان شما ارزشمند است و آنها را درگیر می کند. میتوانید محتوایی را که در طول سال منتشر میکنید تطبیق دهید، اما تیم Tag Digital توصیه میکند کمپینهای ۳۶۵ خود را با تقویمهای محتوای بازاریابی خود هماهنگ کنید.
دریافت استراتژی ۳۶۵ خود را امروز شروع کردید. برای افزایش عملکرد کمپینهای ۲۰۲۳ خود، تماسی را با تیم Tag Digital رزرو کنید.