تهران ، ولیعصر
021-987654

چگونه یک بیو معتبر برای اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی بنویسیم

چگونه یک بیو معتبر برای اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی بنویسیم

دریابید که چگونه یک بیوگرافی رسانه اجتماعی ایجاد کنید که فرمول های تکراری که همه استفاده می کنند را تکرار نکند.

بیوگرافی نمایه شما در شبکه های اجتماعی معرفی نامه شما به جهان است، این اولین چیزی است که وقتی کسی را دنبال می کنید متوجه می شوید. شما فقط چند کاراکتر دارید تا به دنیا نشان دهید که قبل از اینکه متوجه شوند چیز جالبی برای گفتن دارید.

چه در اینستاگرام، TikTok یا هر شبکه دیگری، نکته کلیدی این است که بیوگرافی شما در مورد شما صحبت می کند و شباهت کمی به دیگران دارد یا اصلاً شبیه نیست.

به ویژه، برخی از فرمول‌های تکراری وجود دارد که اگر می‌خواهید بیوگرافی معتبری در نمایه رسانه‌های اجتماعی خود داشته باشید، باید از آنها اجتناب کنید.

“Expert @ in…”

چند بار شنیده اید که کارشناسان برجسته در یک صنعت می گویند آنها متخصص هستند؟ قطعا تعداد کمی. وقتی شخصی در کاری متخصص است، آن را با انجام دادن نشان می دهد، نه اینکه آن را در بیوگرافی خود بیان کند.

اگر فکر می‌کنید متخصص هستید، فرمول‌های متکبر کمتری وجود دارد که اطلاعاتی در مورد زمینه کاری یا علایق شما ارائه می‌دهد بدون اینکه خودتان میزان دانش خود را در مورد آن قضاوت کنید.

“علاقه مند به…”

اگر خود را وقف کاری کنید، به کارگیری اشتیاق در آن چیزی است که بیشترین کمک را به شما و کاری که انجام می دهید خواهد بود. با این حال، “پرشور @ about” به موضوعی بیش از حد تکراری تبدیل شده است. بیشتر در بیو شما را متمایز نمی کند.

این اصطلاح به معنای “من کاملاً آن را دوست دارم”، “بد نیست” و در نهایت “فکر می‌کنم می‌دانم معنی آن را می‌دانم” کاهش یافته است. آنقدر خراب شده است که معنی ندارد، و بنابراین کمکی نمی کند.

“بیوگرافی من CV من است”

برای یک فرد چیزی بیشتر از آنچه که مطالعه کرده است یا جایی که کار کرده است وجود دارد، و بیوگرافی شما باید شخصیت شما را تا حد امکان با جزئیات نشان دهد.

#TheHashtagsAreLast

لازم نیست قبل از هر کلمه علامت هش قرار دهید. هشتگ ها هدفی دارند، یا برچسب زدن به محتوا، طنز، یا آسان تر یافتن آن…این یک تمرین در دسته بندی یا برندسازی است، اما هرگز پرکننده نیست.

“نظرات من متعلق به خودم است”

مگر اینکه در رسانه‌ای با خط تحریریه کار کنید که شما را مجبور به توضیح آن کند، که کاملاً آن را توجیه می‌کند، می‌توان فهمید که نظرات شما متعلق به خودتان است. مشخص کردن آن غیر ضروری و خسته کننده است.

۲.۰ یا ۳.۰

فهمیدم، شما یک وبلاگ دارید و در این دنیای دیجیتال زندگی می کنید، اما فراموش نکنید که شخصی که شما را می خواند نیز همینطور است. این اصطلاح به قدری مبهم است که می تواند به معنای هر چیزی باشد، اگر واقعاً کار خاصی در دنیای آنلاین انجام می دهید، آن را به گونه ای بیان کنید که شما را متمایز کند. همانطور که قبلاً گفتیم با انجام دادن نشان دهید.

از عبارات دیگران استفاده کنید

و این شامل نقل قول‌های معروف، عبارات انگیزشی، تکه‌های فیلم می‌شود… بهترین راه برای توصیف خود نباید از طریق کارهایی باشد که دیگران انجام داده‌اند. یک سرنخ، اگر توسط پائولو کوئیلو است، آن را انجام ندهید.

پاسخ بگذارید لغو پاسخ

حتما بخوانید : TikTok چیست و برای چیست؟
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *