تهران ، ولیعصر
021-987654

به روز رسانی جدید الگوریتم گوگل با هدف بررسی محصول

Google سومین به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول را در نتایج جستجو راه‌اندازی می‌کند، که برگرفته از به‌روزرسانی‌های بررسی محصول معرفی‌شده در سال گذشته است.

اولین به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول، که برای پاداش دادن به محتوا با تحقیقات دست اول طراحی شده است، در آوریل ۲۰۲۱ منتشر شد. دومین به‌روزرسانی بررسی محصول در دسامبر به دنبال داشت.

به‌روزرسانی امروز به تلاش‌های Google برای ارائه نظرات محصولات با کیفیت بالاتر در نتایج جستجو ادامه می‌دهد.

«امروز، ما به‌روزرسانی دیگری را راه‌اندازی می‌کنیم که بر اساس آن کار ساخته شده است تا توانایی ما برای شناسایی بررسی‌های محصول با کیفیت بالا را افزایش دهد. این کار دریافت مشاوره خرید صحیح در مقابل کاربران را برای ما آسان‌تر می‌کند و به سازندگانی که در کمک کردن جدی هستند پاداش می‌دهیم.»

Google می‌گوید عرضه به‌روزرسانی چند هفته طول می‌کشد و احتمالاً بر رتبه‌بندی بررسی‌های محصول انگلیسی زبان در سایت‌های «بسیاری» تأثیر می‌گذارد.

راهنمای جدید Google برای نوشتن نظرات محصول

با عرضه به‌روزرسانی الگوریتم محصول مارس ۲۰۲۲، Google دستورالعمل‌های جدیدی را برای نوشتن نظرات منتشر می‌کند تا اطمینان حاصل کند که آنها آستانه کیفیت موتور جستجو را برآورده می‌کنند.

Google توصیه می‌کند هنگام ایجاد نظرات محصول، معیارهای زیر را رعایت کنید:

  • شامل جزئیات مفید و عمیق، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت محصول با نسخه‌های قبلی
  • از افرادی آمده‌اید که واقعاً از محصولات استفاده کرده‌اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می‌شود
  • اطلاعات منحصربه‌فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می‌دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که تجربه بازبین را با جزئیات شرح می‌دهد، اضافه کنید.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

راهنمای Google برای بررسی با چندین محصول

از زمان راه‌اندازی اولین به‌روزرسانی الگوریتم محصول، همیشه مشخص نبود که آیا این به‌روزرسانی برای بررسی‌های محصولات منحصربه‌فرد اعمال می‌شود یا بررسی‌هایی که حاوی فهرست‌هایی از چندین محصول هستند.

Google تأیید می‌کند که به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه اعمال می‌شود.

“بله. به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. بهترین شیوه هایی که به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد.»

اگر در حال نوشتن مروری بر چندین محصول هستید و قصد دارید یک محصول “بهترین” را به طور کلی توصیه کنید، Google راهنمایی بیشتری دارد.

هنگامی که محصولی را به‌عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می‌کنید، حتماً اطلاعات زیر را در بررسی خود لحاظ کنید:

  • آنچه محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند
  • چرا این محصول به ویژه برای هدف توصیه شده آن مناسب است؟
  • شواهد دست اول برای حمایت از ادعاهای شما

در نهایت، Google اضافه می‌کند که ایجاد نظرات به صورت جداگانه برای محصولات کاملاً خوب است، حتی اگر آنها نیز در یک لیست رتبه‌بندی شده بررسی شده باشند.

اگر می خواهید چندین نظر ایجاد کنید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی برای هر یک از آن ها وجود دارد تا بتواند مستقل باشد. فقط همان نکاتی را که قبلاً بیان کرده اید تکرار نکنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره نوشتن نظرات محصولی که آستانه کیفیت Google را برآورده می‌کند، توصیه‌های به اشتراک گذاشته شده با به‌روزرسانی‌های سال گذشته را ببینید:

  • به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در نتایج جستجو فعال می‌شود
  • به‌روزرسانی بررسی محصول دسامبر ۲۰۲۱ Google

منابع: Google، Google

تصویر ویژه: Olivier Le Moal/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *