بهخصوص برای جذب ترافیک به نمایهتان و جذب دنبالکنندگان جدید از محتوا مفید است، زیرا به آنها نشان میدهید که چه چیزی میتوانند در فید شما پیدا کنند و این به شما کمک میکند جامعه قویتری بسازید. . . محرمانه: این هدف فقط در نسخه موبایل اینستاگرام موجود است. اگر سعی کنید کمپینی با این هدف از طرف مدیر کسب و کار راه اندازی کنید، آن را پیدا نمی کنید.اگر هدف شما دستیابی به شهرت است، توصیه میکنیم نه از روی هدف دستیابی بلکه از روی آگاهی از برند روی آن کار کنید. با نرخی که ما در اینستاگرام محتوا مصرف میکنیم، به راحتی میتوان با یک تبلیغ مواجه شد و به سختی به آن توجه کرد، بنابراین مطمئن خواهید شد که فیسبوک آن را بین کاربرانی که احتمالاً آن را به خاطر میآورند توزیع میکند.
/p. >
انواع تئوریها در مورد توضیح تصویر وجود دارد: اینکه اگر کوتاهتر باشد، تبدیل بیشتری وجود دارد، و اگر طولانیتر باشد، تعامل بیشتر. ما در مورد این موضوع در “نوشتن برای اینستاگرام: متن در یک شبکه تصویری چه چیزی را ترسیم می کند؟”
صحبت کردیم. >
تبلیغات ویدیویی
یک مرحله دیگر در تبلیغات در اینستاگرام: به جای عکس می توانیم از ویدئو استفاده کنیم. به ویژه برای نمایش محصول مفید است، مفاهیمی که توضیح آنها در یک عکس یا داستان تا حدودی پیچیده است.
اینستاگرام به شما امکان می دهد ویدیوهای حداکثر ۶۰ ثانیه را تبلیغ کنید، اما مگر اینکه داستانی که منعکس می شود به خصوص جالب باشد، طبیعی است که بیش از ۵۰٪ از افراد تحت تأثیر حتی ۲۵٪ از ویدیو را مصرف نمی کنند. بنابراینحتما در ۳ ثانیه اول مهمترین چیز را بگویید. میتوانید تعداد افرادی را که میتوانند بخشی یا تمام ویدیو را در نمای تعامل ویدیویی داشبورد کمپینهای Business Manager خود ببینند، بدانید.
/p>
طبق گفته فیسبوک، این فرمتی است که بیشترین خاطرات را ایجاد میکند، که آن را برای اهداف آگاهی ایدهآل میکند. همچنین برای ایجاد مخاطبان شخصیسازی شده جالب هستند (میتوانید این کار را از Business Manager انجام دهید. ابزار مخاطبان ) بر اساس کاربرانی که تحت تأثیر کمپین ویدیویی شما قرار گرفتهاند، منبع بسیار مفیدی است اگر میخواهید کمپینهای تبدیل را بعداً راهاندازی کنید.
تبلیغات چرخ فلک
یا همانطور که ممکن است بیشتر با آن آشنا باشید: چرخ و فلک. شما قادر خواهید بود چندین محتوا را در یک نشریه بارگذاری کنید که کاربر با کشیدن انگشت خود روی آنها حرکت کند.
/p>
همانند ویدیو، اگر بخواهید کاربردهای متفاوتی از محصول، مدلها، مجموعهها یا داستان بگویید، کمک بزرگی خواهند کرد. آنها معمولاً به نتایج تبدیل بسیار خوبی دست می یابند، زیرا بدون خروج از برنامه، اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا خدمات ما به کاربران ارائه می دهند.
/p>
یکی دیگر از استفاده های بسیار توصیه شده از این قالب به عنوان تبلیغ پویا است، اما این گزینه تنها در صورتی در دسترس خواهد بود که شما یک کاتالوگ محصول در فیس بوک دارید.
تبلیغات در استوری اینستاگرام
از آنجایی که بصری و تمام صفحه هستند، ثابت کرده اند که توجه بیشتری را به خود جلب کرده و سرمایه گذاری ما را بهتر بهینه می کنند. در واقعدر سال گذشته این نوع تبلیغات در اینستاگرام بوده است که به طور متوسط ارزان ترین قیمت ها را به دست آورده است.
با توجه به امکانات اهداف و قالبها، بسیار متنوع است: میتوانید هم ویدیو و هم عکس را آپلود کنید، نه فقط یکی از هرکدام، بلکه میتوانید متوالی عکسها یا ویدیوها (چرخ فلک) را به عنوان تبلیغات تنظیم کنید. اگر روی این آخرین گزینه شرط بندی می کنید، به نسبت بین تعداد افرادی که اولین ویدیو را مصرف می کنند و آخرین ویدیو توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین در قالب Instant Experienceدر دسترس است > (در گذشته، بوم)، که در آن میتوانید یک صفحه فرود بدون خروج از شبکه اجتماعی ایجاد کنید.
مراقب باشید: فیس بوک به شما امکان می دهد یک تبلیغ را هم در استوری اینستاگرام و هم در اینستاگرام نمایش دهید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، نمیتوانید خلاقیت تمام صفحه را انتخاب کنید، بلکه این ابزار خلاقیتی را که برای اینستاگرام انتخاب کردهاید (نسبتاً معمولی) در استوری اینستاگرام تطبیق میدهد. اگر چیزی که میخواهید این است که نتایج را در هر یک از کانالها بررسی کنید، نکته ما این است که برای هر کدام یک مجموعه تبلیغاتی ویژه ایجاد کنید، با قطعهای که با مشخصات مکانی که با آن مطابقت دارد مطابقت دارد.
در میان همه فرمتهای اینستاگرام، به جرات میتوان گفت که بیشترین فرمت برای ترافیک توصیه میشود. اگر این هدف را انتخاب کنید (یا اگر تصمیم دارید یک URL را به هر هدف دیگری اضافه کنید)، یک CTA در پایین کمپین قرار میگیرد تا کاربر را تشویق کند که انگشت خود را به سمت بالا بکشد و به صفحه شما برسد. این CTA کاملاً محتاطانه است، بنابراین به شما توصیه میکنیم هنگام طراحی داستانهای خود برای تأثیر بیشتر، CTA خود را در نظر بگیرید.
همانند قالبهای قبلی، میتوانید از آن برای جذب طرفداران به نمایه خود استفاده کنید، اما در حال حاضر، فقط در صورتی که کمپین را از تلفن همراه خود راهاندازی کنید.
و نکته آخر: استوری ها نیز از محدودیت های نسبت متن به تصویر فیس بوک مستثنی نیستند، بنابراین اگر نمی خواهید فیس بوک تبلیغات شما را متوقف کند، مطمئن شوید که قوانین آنها را دنبال می کنید.
اعلانهای مجموعه
اگر در فیس بوک کاتالوگ دارید، می توانید با استفاده از این قالب در اینستاگرام نیز تبلیغ کنید. در این حالت، خلاقیتها یک عکس یا ویدیوی اصلی خواهند بود که با هر عکس محصولی که برای تنظیم مجموعه خود آپلود کردهاید، همراه است. این آن را برای ایجاد آگاهی و ارائه زمینه به مجموعه ای از محصولات برند شما بسیار مفید می کند.
هنگامی که کاربر روی نشریه کلیک کند، به کاتالوگ شما دسترسی پیدا می کند و هنگامی که در داخل است، با انتخاب هر یک از محصولات تشکیل دهنده آن، فیس بوک آنها را به صفحه شما می برد. این به معنای یک کلیک بیشتر نسبت به راه اندازی چرخ فلک پویا از محصولات است، بنابراین اگر به دنبال تبدیل هستید، به شما توصیه می کنیم از این قالب به جای قالب مجموعه استفاده کنید، زیرا مستقیم تر است.
قبل از پایان، به یاد داشته باشید: این فقط ارائه فرمت های تبلیغاتی در اینستاگرام است. بهترین کاری که میتوانید انجام دهید تا بفهمید کدام ترکیبهای عالی برای ادامه بیشتر هستند، آزمایش، آزمایش و آزمایش است.