امیر دانشی پور | آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ

آمازون نرخ کمیسیون وابسته را افزایش می دهد

آمازون اعلام کرد که در حال افزایش کمیسیون در گروه کوچکی از دسته‌های محصولات برای مدت زمان محدود است. نرخ‌های پرداخت بالاتر جدید دو سال پس از کاهش هزینه‌های آمازون در طول همه‌گیری کووید به دست می‌آید، زیرا مصرف‌کنندگان به خرید آنلاین اقلام بیشتری روی آورده‌اند.

اگرچه نرخ‌های جدید بالاتر هستند، برخی از دسته‌های محصولات هنوز چند درصد پایین‌تر از نرخ کمیسیون وابسته قبل از کووید هستند.

در زیر فهرستی از نحوه مقایسه نرخ‌های جدید آمده است.

برنامه وابسته آمازون

Amazon به ناشران وابسته ای که بازدیدکنندگانی را که به فروش تبدیل می شوند ارجاع می دهند، کمیسیون می پردازد.

Amazon یک نام تجاری قابل اعتماد است و (در گذشته) آمازون را به یک شریک وابسته خوب برای کار با آن تبدیل کرده است زیرا یک ارجاع با انگیزه در آمازون نرخ تبدیل بالاتری نسبت به برندی دارد که کمتر شناخته شده است. و قابل اعتماد.

این محبوبیت در آوریل ۲۰۲۰ تغییر کرد زیرا همه‌گیری نحوه خرید محصولات توسط مشتریان را تغییر داد و مستقیماً از آمازون خرید کردند تا از قرنطینه پیروی کنند و از بیرون رفتن از خانه، ابتلا به کووید و از بین رفتن اجتناب کنند.

به دلیل عرضه انبوه مصرف کنندگان، نیاز به پرداخت هزینه به شرکت های وابسته کمتر شد و آمازون کار عقلانی را انجام داد و نرخ کمیسیون وابسته را کاهش داد.

دسته‌های محصولات لوکس و زیبایی شاهد کاهش نرخ کمیسیون وابسته در مجموع ۶ درصد بود که از نرخ کمیسیون ۱۰ درصد به تنها ۴ درصد کاهش یافت.

نرخ کمیسیون مبلمان نیز از ۸ درصد به ۳ درصد کاهش یافت، در حالی که کمیسیون مواد غذایی چهار درصد از ۵ درصد به ۱ درصد کاهش یافت.

آمازون نرخ کمیسیون را افزایش می‌دهد

یک ایمیل برای همکاران آمازون (شرکای وابسته آمازون) ارسال شد که نرخ کمیسیون تبلیغاتی با زمان محدود را اعلام کرد که در ۴ می ۲۰۲۲ منقضی می‌شود.

در ایمیل آمده است:

«این یک فرصت عالی برای استفاده از افزایش کمیسیون در دسته‌های محبوب است. هرچه مخاطبان شما بیشتر خرید کنند، درآمد بیشتری خواهید داشت.

نرخ‌های تبلیغاتی تا ۴ مه اعمال می‌شود.”

افزایش اندک در نرخ کمیسیون وابسته به آمازون

افزایش کمیسیون ها همه جانبه نیست.

Amazon نرخ کمیسیون را در دسته‌های زیر افزایش داده است:

اگرچه نرخ‌های کمیسیون افزایش یافته است، نرخ‌های بالاتر جدید همچنان یک تا سه درصد کمتر از نرخ‌های کمیسیون قبل از کووید هستند.

به‌عنوان مثال، نرخ‌های وابسته به Home and Home Improvement از ۳% به ۵% افزایش یافته است، اما همچنان سه درصد کمتر از نرخ کمیسیون ۸% است که محصولات در آن دسته‌ها از آن استفاده می‌کردند.

نرخ کمیسیون لوازم تجاری و صنعتی از ۳٪ به ۵٪ افزایش می یابد که کمی کمتر از نرخ کمیسیون قبل از کووید ۶٪ است.

به طور مشابه، نرخ کمیسیون بهداشت و مراقبت شخصی از ۱٪ به ۲٪ افزایش می یابد، اما هنوز به طور قابل توجهی کمتر از نرخ کمیسیون قبل از کووید ۴.۵٪ است.

نرخ کمیسیون وابسته به آمازون تبلیغاتی

نرخ کمیسیون تبلیغاتی جدید Amazon.com در اینجا آمده است:

برنامه همکاران آمازون

Amazon یکی از مورد اعتمادترین مارک‌های جهان است و با وجود اینکه نرخ کمیسیون پایین است، همچنان یک شریک وابسته بادوام باقی می‌ماند.

نقل قول

نرخ‌های پرداخت فعلی وابسته به آمازون را بخوانید

پشتیبانی از قرارداد عملیاتی

خروج از نسخه موبایل