تهران ، ولیعصر
021-987654

مکان جدید تبلیغات اپل در سه ماهه چهارم برای تبلیغ کنندگان در دسترس است

طبق گزارش ها، اپل در حال رونمایی از فهرست های جدید موجودی تبلیغاتی قبل از پایان سال جاری است.

مکان های جدید فرصت های تبلیغاتی بیشتری را درست به موقع برای فصل تعطیلات که رقابت در اوج خود است، باز می کند.

در حال حاضر، موجودی تبلیغات Apple فقط در صفحه نتایج جستجوی Apple و برگه جستجو موجود است.

اپل ابتدا با توسعه دهندگان تماس گرفت تا گسترش نقاط تبلیغاتی را در سراسر فروشگاه برنامه اعلام کند.

جایگاه‌های جدید کجا باید انتظار داشت

در حالی که اپل این اطلاعات را مستقیماً در دعوت از توسعه دهندگان لحاظ نکرده است، احتمال زیادی وجود دارد که اپل واحدهای تبلیغاتی را در برگه Today در فروشگاه برنامه اضافه کند.

همچنین بحثی وجود دارد که واحدهای تبلیغاتی مستقیماً در برنامه صفحات محصول، اما هنوز تایید نشده است.

اریک سوفرت، بنیانگذار Mobile Dev Memo، دعوتنامه انحصاری خود را توئیت کرد به گفتگو در ۱۳ سپتامبر:

New Apple Ads Spot Available To Advertisers In Q4اعتبار تصویر: Twitter.com

اپل گسترش منوی App Store را در ماه ژوئیه اعلام کرد، بنابراین تب Today یکی از رقبای احتمالی در گسترش مکان است.

اپل رویداد مجازی خود را برای توسعه دهندگان در ۲۱ سپتامبر برگزار می کند، جایی که احتمالاً جزئیات بیشتری در آن آشکار می شود.

چه کسی می تواند در جستجوی اپل تبلیغ کند؟

شرایط تبلیغات جستجوی Apple با افزایش موجودی مورد انتظار تغییری نکرده است.

در حال حاضر، کسب و کارها باید یک صفحه محصول App Store تایید شده برای تبلیغ در جستجوی Apple داشته باشند.

چالش های مرتبط با ذکر منبع بازاریابی در آینده

در میان قرار دادن تبلیغات اپل گسترش، برای تبلیغ‌کنندگان سخت‌تر می‌شود. برای اندازه گیری موفقیت.

اپل قبلاً شفافیت ردیابی برنامه (ATT) را برای محافظت از حریم خصوصی کاربران معرفی کرده بود. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند تبلیغات شخصی‌شده را در اپ استور خاموش کنند.

علاوه بر این، اپل به تبلیغ‌کنندگان اجازه نمی‌دهد تا کاربران را بر اساس اطلاعات حساب یا سابقه خرید قبلی هدف قرار دهند، و گزینه‌های هدفمند را محدود می‌کند.

از مارس ۲۰۲۲، کاربر شرکت در ATT فقط ۴۶%. این بدان معناست که بیش از نیمی از فعالیت‌های کاربر و قابلیت‌های اندازه‌گیری نمی‌توانند توسط بازاریابان جذب شوند.

نرخ شرکت در ATT بسته به دسته برنامه متفاوت است و دسته‌های بازی در پایین‌ترین نرخ‌های شرکت نشان داده می‌شوند.

بنابراین، در حالی که تبلیغ‌کنندگان فرصت بیشتری برای گسترش دارند، ممکن است اثبات مؤثر بودن تبلیغات جستجوی Apple دشوارتر باشد.


تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock

عکس‌های صفحه توسط نویسنده

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *