تهران ، ولیعصر
021-987654

ChatGPT: گردش کار حرفه ای رویدادهای نوآور

ChatGPT، چت ربات مجهز به هوش مصنوعی، اینترنت را طوفانی کرده است. همه در مورد این صحبت می کنند که چگونه می توانید از ابزار چت بات برای بهبود روزمرگی خود استفاده کنید.

به احتمال زیاد درباره ChatGPT شنیده اید، به خصوص اگر در لینکدین باشید. الکس ولینوف، مدیر ارشد فناوری در تگ دیجیتال، سر و صدا را کاهش می دهد و نحوه استفاده از ابزار هوش مصنوعی را به عنوان یک متخصص رویداد به اشتراک می گذارد.

برای کسانی که این کار را نکرده اند – کجا بوده اید؟! OpenAI ChatGPT را توسعه داده و گونه‌ای از مدل زبان Generative Pre-trained Transformer (GPT) است. این برنامه بر روی مجموعه داده بزرگی از متن آموزش داده شده و یاد می‌گیرد که پاسخ‌های انسان‌مانند به یک درخواست داده شده ایجاد کند.

ما نحوه استفاده از ChatGPT را برای کمک به کارهای روزمره خود به عنوان یک متخصص رویداد به اشتراک خواهیم گذاشت. چه برنامه‌ریز رویداد، مدیر یا بازاریاب باشید، می‌توانید از ChatGPT برای ساده‌سازی گردش کار خود و بهبود تجربه رویداد برای شرکت‌کنندگان استفاده کنید.

این مهم است که از ChatGPT به نفع خود استفاده کنید تا بهره وری روزانه خود را افزایش دهید. این یک ابزار عالی برای ایجاد ایده و تحقیق است، با این حال، به یاد داشته باشید که همیشه کاملا دقیق نیست.

به جلسه زنده کامل گوش دهید: ChatGPT: گردش کار حرفه ای های رویداد نوآور – الکس ۲۱ کاربرد را برای متخصصان رویداد به اشتراک می گذارد.

ChatGPT یک ابزار عالی برای استخراج اطلاعات از متن، تولید ایده و نوشتن کد است. با این حال، همیشه با هر فناوری جدید چالش هایی وجود دارد. ChatGPT برای ریاضیات توصیه نمی‌شود، نمی‌تواند اطلاعات دقیق را تضمین کند،  و همچنین نمی‌تواند به اطلاعات مربوط به تاریخ پس از ۲۰۲۱ دسترسی داشته باشد. یکی از اشکالات ChatGPT این است که می‌تواند در پاسخ‌هایی که ایجاد می‌کند توهم ایجاد کند.

منظور ما از توهم ChatGPT چیست؟ این یک اصطلاح فنی است که به پدیده چت بات ایجاد تجربیات واقع بینانه اشاره دارد که به دنیای واقعی مربوط نمی شود (Cureus). به عنوان مثال، ChatGPT می تواند توهم ایجاد کند و ممکن است به عنوان اطلاعات واقعی خوانده شود، این جنبه خطرناک ابزار هوش مصنوعی است زیرا کاربران ممکن است آن را به عنوان واقعیت در نظر بگیرند.

ممکن است همچنان مراقب باشید که ChatGPT چقدر برای متخصصان رویداد مفید است. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با خیال راحت از ابزار هوش مصنوعی در کارهای روزمره خود استفاده کنید.

دقیقاً چگونه می توانید از ChatGPT به عنوان یک رویداد حرفه ای استفاده کنید؟

در اینجا ۱۰ کاربرد کلیدی وجود دارد که می توانید آنها را عملی کنید:

۱. تحقیق بازار

تحقیق جامع بازار را برای یک موضوع خاص در حوزه کاری خود انجام دهید. نمونه‌ای از نتایج ChatGPT می‌تواند نمای کلی بازار، تعریف مخاطب هدف و تجزیه و تحلیل رقیب باشد.

۲. ایده هایی برای نام رویداد ایجاد کنید

از ChatGPT بخواهید که به عنوان یک برنامه ریز رویداد عمل کند و x مقدار ایده و خطوط را درخواست کند. اگر نتایج دقیقاً آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، نام ها و خطوط بند را با هم ترکیب کنید و تغییرات بیشتری را بخواهید.

۳. برنامه ریزی تاریخ رویداد

ChatGPT می‌تواند به عنوان یک برنامه‌ریز رویداد برای تحقیق در مورد بهترین زمان سال برای اجرای یک رویداد خاص عمل کند، به عنوان مثال، نمایشگاه B2B صنعت هواپیماهای بدون سرنشین در لاس وگاس. باز هم، مهم است که این داده ها را دوباره بررسی کنید و مطمئن شوید که همه آنها منطقی هستند.

۴. عرشه حامی

برای اطالعاتی از این قبیل، مهم است که تا حد امکان جزئیات بیشتری ارائه کنید، از جمله اینکه می‌خواهید روی چه جنبه‌هایی تاکید داشته باشد و لحن صدای مورد نظر. توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر سوالات بعدی را بپرسید.

نکته: می‌توانید الگوهای فعلی خود را وارد کنید و از ChatGPT بخواهید که یک تغییر یا به‌روزرسانی، برای مثال، الگوهای ایمیل ایجاد کند. /strong>

5. ایده های طرح رسانه

از ChatGPT بخواهید که به عنوان یک برنامه ریز رسانه بازاریابی دیجیتال برای ایجاد یک طرح رسانه ای جدید عمل کند. در این مثال، می توانید یک طرح رسانه ای موجود را وارد کنید و از ChatGPT بخواهید که کانال های بیشتری مانند TikTok یا Meta اضافه کند. همه داده‌ها را دوبار بررسی کنید.

۶. استراتژی بازاریابی محتوای SEO

ChatGPT می‌تواند خوشه‌های کلمه کلیدی ایجاد کند، اگر کلمه کلیدی اصلی را در درخواست خود ارائه دهید، ایده‌هایی برای عنوان پست وبلاگ برای هر کلمه کلیدی اضافه کنید.

۷. پست های وبلاگ

از ChatGPT بخواهید که به عنوان نویسنده محتوا عمل کند، موضوع و تعداد کلمات مورد نیاز، لحن صدا و نمای کلی محتوای مورد نظر را ارائه دهد. می‌توانید درخواست خود را بر اساس آنچه می‌خواهید در پست وبلاگ قرار دهید تنظیم کنید و از ساختاری مشابه برای نوشتن کپی طولانی استفاده کنید.

۸. برنامه رسانه های اجتماعی

یک برنامه زمانبندی پست برای یک دوره زمانی ایجاد کنید. پلتفرم‌ها، موضوع و اینکه آیا می‌خواهید زمان‌های پیشنهادی، هشتگ‌ها و اینکه چگونه داده‌های ارائه‌شده را می‌خواهید بدانید یا نه، مشخص کنید.

۹. اسکریپت های ویدیویی

یک اسکریپت ویدیویی دقیق بخواهید، صنعت و موضوع را بیان کنید، نام رویداد، تاریخ، مکان و خط نوار را وارد کنید. بهتر است برای محدود کردن تعداد ویرایش های مورد نیاز و پیگیری سوالات، اطلاعات بیشتری ارائه دهید. یک درخواست با متن مکان نگهدار ایجاد کنید تا بتوانید از آن به عنوان الگو استفاده کنید.

۱۰. ارسال بازخورد نمایش

ChatGPT می‌تواند فرم بازخورد شما را برای ارسال پس از رویداد ایجاد کند. اگر از متن مکان‌نما برای استفاده به عنوان الگویی برای بازخورد نمایش پست استفاده می‌کنید، این کار تکراری را خودکار می‌کند.

اینها همه کاربردهای بالقوه برای متخصصان رویداد نیستند. ChatGPT همچنین می‌تواند کپی آگهی، بایوس سخنران، خلاصه بازخورد، محتوای صفحه فرود و کپی، ایجاد خلاصه‌های وبینار، ایمیل‌های تبلیغاتی (برای یک مخاطب خاص) یا سوالات سخنران رویداد ایجاد کند.

توصیه می‌کنیم از ChatGPT برای ایجاد ایده‌ها، به‌روزرسانی الگوها برای کارهای تکراری و انجام تحقیقات برای ساده‌سازی گردش کار خود استفاده کنید.

برای استفاده حداکثری از ChatGPT، باید درخواست‌های دقیق را وارد کنید و اطلاعاتی را که می‌خواهید مشخص کنید. اگر با نحوه قالب‌بندی درخواست‌های خود مشکل دارید، سند الگوی ما را برای ۱۰ کاربرد مختلف دانلود کنید.

تیم تگ دیجیتال از آخرین نوآوری ها به روز است. اگر می خواهید هنگام انتشار محتوای جدید مطلع شوید، همین امروز برای محتوای ما ثبت نام کنید.

منبع : tagdigital.co.uk
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *