تهران ، ولیعصر
021-987654
در لینکدین با مقالات مبتنی بر هوش مصنوعی همکاری کنید

در لینکدین با مقالات مبتنی بر هوش مصنوعی همکاری کنید

LinkedIn در حال راه‌اندازی مقاله‌های مشترک است، ویژگی جدیدی که از پیام‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشویق کاربران به اشتراک‌گذاری دانش و بینش در مورد موضوعات مختلف استفاده می‌کند.

مقالات مشارکتی پتانسیل ایجاد فرصت‌های شبکه‌ای بیشتر، کمک به تولید محتوای بیشتر و رشد نام تجاری خود را در لینکدین دارند.

در اینجا نحوه کار آنها آمده است.

مقالات مشارکتی چیست؟

مقالات مشارکتی موضوعات دانشی هستند که توسط LinkedIn با بینش و دیدگاه‌های اضافه شده توسط انجمن LinkedIn منتشر شده است.

مقالات مشترک با شروع مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی که با تیم تحریریه LinkedIn توسعه یافته است، شروع می شود.

LinkedIn بر اساس رفتار کاربر، اولویت‌های محتوا و سایر بینش‌های مبتنی بر داده، موضوعات مرتبطی را برای افراد ایجاد می‌کند تا درباره آنها بنویسند.

سپس، با استفاده از نمودار مهارت‌های LinkedIn، پلتفرم هر مقاله را با کارشناسان عضو مرتبط مطابقت می‌دهد که می‌توانند درس‌ها، حکایات و توصیه‌های خود را بر اساس تجربه حرفه‌ای خود ارائه دهند.

اعلان‌های مقاله به‌عنوان اعلان ارائه می‌شوند و از شما دعوت می‌کنند تا نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید با کلیک بر روی «افزودن دیدگاه خود» در حین خواندن مقاله، بدون اطلاع در مورد مقاله همکاری کنید.

Collaborate On LinkedIn With AI-Driven Articlesعکس از لینکدین، مارس ۲۰۲۳.

چرا مقالات مشارکتی برای بازاریابان ارزشمند هستند؟

مقالات مشارکتی به شما امکان می‌دهد از کارشناسان صنعت بیاموزید و در مورد آخرین پیشرفت‌ها در زمینه خود به‌روز باشید.

علاوه بر این، می‌توانید تخصص خود را به نمایش بگذارید و با مشارکت در بینش و دیدگاه‌های خود، شهرت حرفه‌ای خود را در LinkedIn ایجاد کنید.

وقتی سایر کاربران مقاله مشترکی را می‌خوانند، می‌توانند با کلیک کردن روی واکنش «دیدگرا» واکنش نشان دهند، که به نمایش محتوا در شبکه و همتایان شما کمک می‌کند.

مشارکت‌کنندگانی که به‌طور مداوم محتوا تولید می‌کنند، دیگران به‌عنوان روشن‌فکر ارزیابی می‌کنند، می‌توانند نشان جدیدی از صدای برتر انجمن را در حوزه مهارت خود کسب کنند.

این کار دیگران را تشویق می‌کند تا زمان و تجربه خود را در پلتفرم سهیم کنند.

LinkedIn می‌تواند از واکنش هوشمندانه به‌عنوان یک سیستم بررسی استفاده کند، اگر بخواهد هرزنامه‌ها را کاهش دهد، جایی که مشارکت‌هایی با بیشترین واکنش‌ها جلوتر از دیگران ظاهر می‌شوند.

با این حال، اطلاعیه LinkedIn اشاره ای نمی کند که آیا تعداد واکنش هایی که یک مشارکت دریافت می کند بر روی دید تأثیر می گذارد یا خیر.

به طور خلاصه

مقالات مشارکتی LinkedIn افزودنی ارزشمندی برای متخصصانی است که به دنبال حفظ آخرین روندها و یادگیری از کارشناسان صنعت هستند.

با این به‌روزرسانی، LinkedIn روی ایجاد راه‌های عادلانه‌تر برای باز کردن قفل دانش و مقایسه یادداشت‌ها با دیگران در همان زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند.

با مشارکت در یک مقاله مشترک، تخصص خود را به نمایش می گذارید و برند خود را در لینکدین ایجاد می کنید.

ویژگی جدید افراد را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را برای لینکدین صرف کنند و محتوای بیشتری تولید کنند، که می‌تواند به فرصت‌های شبکه‌ای بیشتر منجر شود.


منبع: LinkedIn

تصویر ویژه: Mehaniq/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *