تهران ، ولیعصر
021-987654

ویروس کرونا و شرایط اضطراری در شبکه های اجتماعی: چه باید کرد و چه نباید کرد؟

کرونا و موارد اضطراری در شبکه های اجتماعی: چه باید کرد و چه کاری نباید انجام داد؟

با توجه به تکامل ویروس کرونا (کووید-۱۹)، بسیاری از برندها در تعجب هستند که چه کاری انجام دهند، و مهمتر از همه چه کاری را نباید انجام دهند. ما یک سری اقدامات خوب و نه چندان خوب جمع آوری کرده ایم:

روش های خوب. برقراری ارتباط در مواقع اضطراری به درستی

مسئولیت پذیر باشید

به عنوان یک برند یا فردی با مخاطب، باید قبل از فرصت به مسئولیت فکر کنید. اگر همچنان کار می کند (یا حتی هدف شما را معکوس می کند)، حتی بهتر است.

https://www.instagram.com/p/B9ralT6qP6c/

آرامش را منتقل کنید

مخصوصاً برای افرادی که ممکن است تحت تأثیر اقداماتی قرار گیرند که باید انجام شوند. این پیام نباید مخاطب را بیشتر نگران کند، اگر همه شبهاتی را که ممکن است ایجاد کند برطرف نکند.

https://www.facebook.com/notes/room-mate-group/comunicado-oficial-de-prensa/689358288515112/

راه حل ارائه می دهد

در صورت امکان. مایکروسافت دسترسی رایگان به Teams را به تمام شرکت هایی که نیاز به راه حل ارتباطی برای تیم خود دارند یا Vueling اجازه تغییر پرواز را می دهد، تنها دو نمونه از شیوه های خوب ارائه راه حل هستند.

Cabify دسته‌ای از خدمات را راه‌اندازی می‌کند که فقط برای پرسنل بهداشتی در دسترس است تا از کسانی که به آن نیاز دارند بازدید کنند.

مفید باشید

اگر می خواهید به اشتراک بگذارید که شرکت شما برای دورکاری بسیار جالب است و ۱۰ سال است که آماده بوده اید… این کار را نکنید. الان وقت مدال زدن نیست. این کار را انجام دهید، مفید باشید:

کانال های تماس را در دسترس افرادی قرار دهید که ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند

اگرچه سعی می‌کنید همه شک‌ها را برطرف کنید، ممکن است کاربرانی باشند که نیاز به تماس با شما داشته باشند.

در کلمات صرفه جویی نکنید

اگر این باعث می شود پیام شما نامشخص باشد. برای این کار می‌توانید از کپشن اینستاگرام، یادداشت‌های فیسبوک یا پست‌های لینکدین استفاده کنید.

https://www.instagram.com/p/B9jOGdYKLz9/

اطلاعات در این مورد مهمتر از طراحی است

اگر نبود اطلاعات می تواند بر اعصاب یا برنامه های مشتریان شما تأثیر بگذارد، در اسرع وقت آن را ارائه دهید، می تواند بسیار مهم باشد. انتشار محتوای معمولی را برجسته کنید، اگر مورد توجه قرار نگیرد ممکن است به دست علاقه‌مندان نرسد.

به مقامات مربوطه هدایت شوید

کسانی که اطلاعات دست اولی دارند. اطلاعاتی که به شما مربوط نیست ندهید. مگر اینکه پزشک یا مرجعی در این زمینه هستید، آن را به دست متخصصان بسپارید. ده‌ها تأثیرگذار در سبک زندگی را می‌بینیم که نکات و توصیه‌هایی ارائه می‌کنند و مهم‌تر از همه، حذف‌ها را در میان جوامع خود پخش می‌کنند. شما کاملا در اشتباه هستید. این به شما مربوط نیست.

فرد مناسب را برای امضای اطلاعات انتخاب کنید

در مواجهه با شرایط اضطراری مانند این یا یک بحران در شبکه های اجتماعی، این پیام ها از حساسیت بالا باید توسط مقامات اصلی شرکت پشتیبانی شود و نشان دهنده اهمیتی است که به آن داده می شود.

فراموش نکنید بررسی کنید که آیا محتوایی که قصد انتشار آن را داشتید با توجه به وضعیت شبکه ها هنوز منطقی است یا خیر.

https://www.instagram.com/p/B9aLZpynlux/

از کانال های جدید استفاده کنید

و البته، ما نمی‌خواستیم در مورد همه آن کانال‌های جدیدی که در دوران حبس می‌شوند صحبت نکنیم. از TikTok تا Houseparty، اگر برند شما در زمینه سرگرمی کار می کند، در جستجوی رویکردهای جدید در شبکه های دیگر غیر از روش های عمومی تردید نکنید. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که بر روی یک مخاطب جدید سرمایه گذاری کنید یا با حضور در جایی که هستند برای مخاطبان خود جالب تر جلوه کنید.

روش‌های بد یا کارهایی که نباید در هنگام انتقال ویروس کرونا انجام داد.

بیهوده نباشید

اما لحن خود را نیز از دست ندهید.

مراقب باشید که فرصت طلب نباشید

اکنون زمان آن نیست که محصول یا خدمات عالی خود را اعلام کنید، مگر اینکه به چیزی فکر کرده باشید که واقعاً وضعیت را بهبود بخشد. اکنون زمان ارسال مطالب در مکان نامناسب نیز نیست. ما یک قسمت از پادکست را به این نقطه اختصاص داده‌ایم.

مراقب محتوای تبلیغاتی خود باشید

اگر شما یک مارک الکل هستید، هیچ فایده ای ندارد که فقط با طرح رسانه ای خود همراه شوید. وقت آن است که به مسئولیت فکر کنیم و این که وقت آن نیست که به مردم بگوییم بنوشند.

از فرصت برای مدال زدن استفاده کنید

بگویید که شرکت شما در دورکاری بهترین است یا سال هاست که آماده بوده اید. یا مثلا چند روز پیش دولت مادرید این کار را کرد. بحث در مورد اینکه چقدر خوب کار می کنید نیست. نقش شما اکنون این است که به جامعه خود اطلاع دهید که در مورد این مشکل چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید و به آنها اطمینان دهید.

https://www.instagram.com/p/B9jYg8Bl5_4/?igshid=1bnvirw9kcycu

گریس دست و پا چلفتی

خلاقیت همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، اما اکنون زمان صدمه زدن به احساسات نیست. به خاطر داشته باشید که به عنوان یک برند چه کسی هستید و مخاطبانتان از شما چه انتظاراتی دارند. در روزی که کل کشور وحشت می کند، خرید یک هشتگ برای استفاده از لحظه، عمل خوبی نیست. او فرصت طلب است و چندان باهوش نیست.

“>figure

باور داشته باشید که مهمتر از ویروس هستید.

بدون هواداران، فوتبال کمتر فوتبالی است، درست است. اما این بزرگتر از تو و فوتبال است. شما با بیان این موضوع به دنیا کمک نمی کنید. نقش شما باید این باشد که به مسئولیت خود بیفزایید، نه اینکه راه خودتان را بروید. این پست همچنین می تواند در دسته قبلی، لطف ناشیانه باشد.

https://www.instagram.com/p/B9l2yH3qkBZ/?igshid=114ecloqpay2r

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *