تهران ، ولیعصر
021-987654

ایلان ماسک Vision را برای توییتر ۲.۰ به اشتراک گذاشت

مدیر عامل توییتر، ایلان ماسک، شش راه را فاش می کند که قصد دارد توییتر را به “برنامه همه چیز” تبدیل کند، که شامل توییت های طولانی، DM های رمزگذاری شده، پرداخت های کاربر به کاربر و موارد دیگر است.

در یک سری از اسلایدها با عنوان “تویتر ۲.۰″، ماسک برنامه های خود را در یک جلسه داخلی ارائه کرد:

اسلایدها اهداف زیر را برای آینده توییتر نشان می‌دهند:

  • تبلیغات به عنوان سرگرمی
  • ویدئو
  • توئیت های طولانی
  • پیامهای پیامکی رمزگذاری شده
  • توئیت های طولانی
  • راه اندازی مجدد Blue Verified

ماسک این اسلایدها را در توییتر منتشر کرد، بدون اینکه زمینه بیشتری داشته باشد، به طوری که خواندن بیش از حد برنامه هایش برای شرکت دشوار است. با این حال، می‌توانیم برخی اطلاعات را بر اساس اسکرین‌شات‌های ماکت در هر اسلاید جمع‌آوری کنیم.

تبلیغات به عنوان سرگرمی

ماسک قصد دارد تبلیغات در توییتر را سرگرم‌کننده‌تر کند و نمونه‌ای از تبلیغ HBO Max را نشان می‌دهد که مانند مسابقه Buzzfeed خوانده می‌شود.

Elon Musk Shares Vision For “Twitter 2.0” om: twitter.com/elonmusk، نوامبر ۲۰۲۲.

متن به شرح زیر است:

«آیا شما تارگاریان، والریون یا هایت تاور هستید؟

این توییت را لایک کنید و من نمایه شما را تجزیه و تحلیل خواهم کرد تا بدانید متعلق به کدام خانه هستید و چه نقشی در دنیای #LaCasaDelDragon خواهید داشت.”

برای زمینه، تبلیغ برای نمایش خانه اژدها است، که اسپین آف بازی تاج و تخت است.

نسخه تبلیغاتی من را به یاد آزمون‌های Buzzfeed می‌اندازد که در آن به یک سری سؤالات پاسخ می‌دهید تا مشخص کنید کدام شخصیت یک برنامه تلویزیونی خواهید بود.

ویروسی بودن این آزمون‌ها مرا به این باور می‌رساند که جهت‌گیری توییتر برای تبلیغات می‌تواند تعامل معناداری ایجاد کند.

آیا این شکل از تبلیغات احتمالاً مشتریان جدیدی را جذب می کند که قبلاً با محصول آشنا نیستند؟ احتمالاً نه، اما می‌تواند راهی مؤثر برای افزایش آگاهی از برند باشد.

ویدئو

نمونه بالا که فقط حاوی یک تصویر کوچک و متن مکان‌نما است، اجازه نمی‌دهد تا حدس و گمان زیادی درباره برنامه‌های ماسک برای ویدیو در توییتر وجود داشته باشد.

Elon Musk Shares Vision For “Twitter 2.0”عکس از صفحه: twitter.com/elonmusk، نوامبر ۲۰۲۲.

با این حال، اگر توییت‌های ماسک موردی باشد، برنامه‌های او می‌تواند شامل بازگرداندن برنامه ویدیویی کوتاه Vine باشد:

ماسک همچنین ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای رقابت با YouTube باشد و ادعا کند که می‌تواند پرداخت‌های بالاتری ارائه دهد. آقای Beast، محبوب‌ترین خالق YouTube، به این ادعا بدبین است:

توئیت های طولانی

Elon Musk Shares Vision For “Twitter 2.0”عکس از صفحه: musk2, twitter.come .

ماسک دارای یک اسکرین شات از ویژگی یادداشت‌های توییتر است تا برنامه‌های خود را برای توییت‌های طولانی نشان دهد.

تویتر اوایل سال جاری آزمایش Notes را با تعداد محدودی نویسنده آغاز کرد.

با مراجعه به صفحه حساب @TwitterWrites و رفتن به برگه یادداشت ها می توانید این ویژگی را در عمل مشاهده کنید.

DM های رمزگذاری شده

Elon Musk Shares Vision For “Twitter 2.0”عکس از صفحه: twitter.com/elonmusk، نوامبر ۲۰۲۲.

این ویژگی کاملاً قابل توضیح است.

DM های رمزگذاری شده در حال تبدیل شدن به یک استاندارد صنعتی برای سایت های رسانه های اجتماعی هستند. متا در ماه ژانویه رمزگذاری سرتاسری را برای ابزارهای پیام رسانی خود معرفی کرد و اکنون توییتر نیز از این روش پیروی می کند.

کارشناس مهندسی معکوس جین ام وونگ اخیرا شواهدی از DM های رمزگذاری شده توییتر را کشف کرده است، که نشان می‌دهد به‌روزرسانی ممکن است به زودی آماده راه‌اندازی شود.

(جدید) آبی تأیید شده

Elon Musk Shares Vision For “Twitter 2.0”عکس از صفحه: musk2 November, musk2 نوامبر/۲ .

راه‌اندازی مجدد Blue Verified دارای ویژگی‌های زیر خواهد بود:

  • یک علامت تیک آبی “تأیید شده”
  • قرار دادن اولویت در بالای پاسخ ها، اشاره ها و نتایج جستجو
  • مشاهده ۵۰٪ تبلیغات کمتر
  • آپلود ویدیوهای طولانی تر
  • دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید داشته باشید

متن پایین اسلاید ماسک نشان می‌دهد که قیمت ۷.۹۹ دلار در ماه یک “پیشنهاد زمان محدود” است، که نشان می‌دهد ممکن است قیمت در آینده افزایش یابد، مگر اینکه کاربران در حال حاضر قفل شوند.

پرداخت ها

Elon Musk Shares Vision For “Twitter 2.0”عکس از صفحه: musk2 November, musk2 نوامبر/۲ .

اسلاید ماسک هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه‌های او برای پرداخت در توییتر ارائه نمی‌کند. با این حال، این طرح‌ها قبلاً در اوایل این ماه به اشتراک گذاشته شده بودند.

در یک تماس با تبلیغ‌کنندگان، ماسک می‌گوید می‌خواهد توییتر را به یک بازار دیجیتال تبدیل کند که در آن سازندگان بتوانند قیمت‌های خود را برای محتوا تعیین کنند.

این به سازندگان اجازه می‌دهد ویدیوهای آموزشی را بفروشند، برای مثال، با قیمتی که معتقدند منصفانه است.

برای این منظور، ماسک معتقد است که این نوع سیستم پرداخت در را برای کاربران باز می کند تا مستقیماً برای سایر کاربران در توییتر پول ارسال کنند.


تصویر ویژه: FellowNeko/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *