تهران ، ولیعصر
021-987654

متا فرمت ها و ابزارهای تبلیغاتی را برای مشاغل کوچک گسترش می دهد

کسب و کارهای کوچک توجهی را که شایسته آن هستند از سوی شرکت مادر فیسبوک متا دریافت می کنند.

در طول هفته ملی کسب و کار کوچک، متا راه‌های جدیدی را برای SMB‌ها اعلام کرد تا از مزایای تولید سرنخ و اشتراک‌گذاری محتوا استفاده کنند.

هدف ابزارهای جدید کمک به کسب‌وکارها با شناسایی راه‌های جدیدی است که می‌توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

ویژگی های پیام رسانی و مکالمه

متا اخیراً شناسایی کرده است که بیش از ۷۰٪ از مردم می خواهند بتوانند با کسب و کارها به روشی مشابه دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنند: از طریق پیام رسانی.

در واقع، کسب و کارها نیز به ارزش پیام رسانی به مشتریان پی می برند. آنها دریافته‌اند که قالب تبلیغاتی که یک چت واتس‌اپ را باز می‌کند، راهی عالی برای مشتریان جدید برای کشف آنها و گفتگو است.

با این بینش جدید، متا در حال ایجاد تبلیغات برای فیس بوک و اینستاگرام است که می تواند مستقیماً از برنامه تجاری WhatsApp آنها ساخته شود. نمونه ای از تجربه جدید در زیر آمده است.

An example of a Facebook ad created in WhatsApp. اعتبار تصویر: Facebook.com، می ۲۰۲۲

دومین به‌روزرسانی پیام‌رسانی به صندوق ورودی است. متا با داشتن همه ابزارهای پیام رسانی در یک صندوق ورودی، ارتباطات تجاری را ساده می کند.

صندوق ورودی کسب و کار شما از قبل حاوی پیام هایی از مسنجر فیس بوک و دایرکت اینستاگرام است. در ادامه، حاوی پیام‌هایی از WhatsApp نیز خواهد بود.

این ادغام می تواند در زمان، پول و کارایی شما و تیمتان صرفه جویی کند.

آخرین به‌روزرسانی پیام‌رسانی به شما امکان می‌دهد تبلیغات پیام‌های تبلیغاتی را مستقیماً از طریق Meta Business Suite به مشتریانی که تمایل به برقراری ارتباط دارند ارسال کنید.

این به‌روزرسانی نتیجه بازخورد مستقیم SMB‌ها است که نیاز به پاسخ‌دهی مؤثرتر به سؤالات مشتری را ذکر می‌کند.

پیام‌های بازاریابی در Meta Business Suite می‌توانند به شما کمک کنند تا فروش بیشتری داشته باشید و مشتریان بلندمدت را بدون نیاز به استفاده از ابزارهای اضافی افزایش دهید.

Meta is testing Marketing Message campaigns from the Business Suite. اعتبار تصویر: Facebook.com، می ۲۰۲۲

ابزارهای جدید تولید و جذب مشتری

متا ابزارهای جدید بی شماری را برای کمک به کسب و کارها در جذب و مدیریت سرنخ ها از طریق پلتفرم راه اندازی می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • درخواست قیمت در اینستاگرام
  • فیلتر کردن سرنخ با فرم‌های فوری
  • انعطاف پذیری خلاق
  • محتوای دروازه‌دار
  • ادغام های شریک

در حال حاضر درخواست قیمت با کسب و کارهای منتخب در اینستاگرام در حال آزمایش است. اساساً به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که دکمه «دریافت نقل قول» را در نمایه اینستاگرام خود و استیکرها را در استوری خود اضافه کنند.

در آینده نزدیک، فیلتر سرنخ برای مشاغل در دسترس خواهد بود. این کار با بررسی پاسخ‌های یک سؤال چند گزینه‌ای کار می‌کند.

متا همچنین در حال آزمایش فرم فوری خود برای شخصی سازی بیشتر است. کسب‌وکارهای منتخب می‌توانند افزودن تصاویر و محتوا را به فرم فوری خود آزمایش کنند و اطلاعات بصری بیشتری را به کاربران ارائه دهند.

محتوای دروازه‌دار به زودی برای استفاده شرکت‌ها در دسترس خواهد بود. با ایجاد محتوای دروازه‌دار، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌توانند پس از پر کردن فرم آگهی سرنخ، منابعی را برای سرنخ‌ها فراهم کنند. این به کاربر امکان می‌دهد مستقیماً روی پلتفرم بماند.

خلاصه

اگر در گذشته در استفاده از فیس بوک یا اینستاگرام برای کسب و کار کوچک خود مشکل داشتید، این ابزارها برای شما مناسب هستند.

در حالی که همه این موارد در حال حاضر در حال آزمایش هستند، متا میزبان کنفرانسی به نام مکالمات در ۱۹ مه th برای بحث بیشتر در مورد این موارد است. پس از ثبت نام، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ابزارها و ویژگی های فوق دریافت کنید.


منبع: متا

تصویر ویژه: Kaspars Grinvalds/Shutterstock

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *