تهران ، ولیعصر
021-987654

فیس بوک پروفایل های حرفه ای را برای همه کاربران گسترش می دهد

حالت نمایه حرفه‌ای فیس‌بوک اکنون برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است و به همه اجازه می‌دهد تا مهارت‌ها و توانایی‌های خود را به روش‌های جدید به نمایش بگذارند.

اولین بار دسامبر گذشته فقط برای افراد مستقر در ایالات متحده عرضه شد، فیسبوک ” حالت حرفه‌ای» یک تنظیم نمایه است که به ویژگی‌هایی دسترسی می‌دهد که زمانی منحصر به صفحات بودند.

حالت حرفه‌ای نیاز به ایجاد صفحه فیس‌بوک را برای نمایش محتوای خود در مقابل مخاطبان بزرگ‌تر از بین می‌برد.

حالت حرفه‌ای شامل ویژگی‌های مختلفی است، از فرصت‌های کسب درآمد گرفته تا ابزارهای خلاقانه و منابع آموزشی.

بیایید به آنچه در هنگام فعال کردن این افزونه رایگان در فیس بوک به دست می آورید نگاه کنیم.

با حالت حرفه ای فیس بوک چه چیزی به دست می آورید؟

راههای جدید برای کسب درآمد

حالت حرفه‌ای راه‌های جدیدی را برای کاربران به‌عنوان تولیدکنندگان محتوا ارائه می‌دهد.

  • Reels Play on Facebook: یک برنامه جایزه که به سازندگان آمریکایی اجازه می‌دهد از Reels کسب درآمد کنند.
  • ستاره‌ها: شبیه به «bits» توییچ و هدایای مجازی TikTok، Stars به ​​سازندگان واجد شرایط در حالت حرفه‌ای اجازه می‌دهد مستقیماً از طرفداران درآمد کسب کنند.
  • تبلیغات در جریان: با فعال کردن تبلیغات قبل، در حین و بعد از ویدیوهای طولانی‌تر، درآمد کسب کنید. فیس بوک همچنین در حال آزمایش تبلیغات در Reels است.
  • اشتراک‌ها: به طرفداران اجازه می‌دهد با اشتراک ماهانه حمایت خود را از سازندگان افزایش دهند و به سازندگان اجازه می‌دهد محتوای مختص مشترکین را به اشتراک بگذارند.

روش های جدید برای ایجاد مخاطب

حالت حرفه‌ای به سازندگان کمک می‌کند مخاطبان خود را به روش‌های زیر گسترش دهند:

  • توصیه‌ها: فیس‌بوک ممکن است محتوای شما را در بخش «پیشنهاد شده برای شما» توصیه کند.
  • طرفداران برتر: متعهدترین دنبال کنندگان شما را با یک نشان ویژه در کنار نام آنها برجسته می کند.
  • دعوت‌ها: می‌توانید دعوت‌های مستقیم برای افراد ارسال کنید تا نمایه شما را دنبال کنند.
  • اعلان‌ها: در مورد پست‌های پرطرفدار هشدار دریافت کنید تا بتوانید وارد شوید و با نظر دهندگان درگیر شوید.
  • همکاری: می‌توانید با سایر سازندگان برای نوشتن یک حلقه همکاری کنید.
  • افزایش: فیس بوک در حال آزمایش توانایی تقویت محتوای واجد شرایط به عنوان تبلیغات است.

راههای جدید ایجاد و یادگیری

حالت حرفه‌ای به ابزارهای خلاقانه و منابع آموزشی زیر دسترسی می‌دهد:

  • داشبورد حرفه‌ای: همه داده‌های عملکرد خود، از جمله تجزیه و تحلیل Reels و اطلاعات آماری کسب درآمد را در یک مکان دریافت کنید.
  • دسته‌های نمایه: می‌توانید یک دسته‌بندی حرفه‌ای را به نمایه خود اضافه کنید، که وقتی افراد شما را با نام جستجو می‌کنند نشان داده می‌شود.
  • نویسنده پست: پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید و زمان‌های پیشنهادی را برای زمان‌بندی بهینه پست مشاهده کنید.
  • مرکز پشتیبانی سازندگان: دسترسی به مطالب پشتیبانی و آموزشی برای دریافت کمک در مورد مشکلات رایجی که سازندگان باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

در دسترس بودن

حالت حرفه ای فیس بوک اکنون برای همه کاربران در دسترس است. این مراحل را برای فعال کردن آن دنبال کنید:

در اینجا نحوه روشن کردن حالت حرفه ای آمده است:

  • به نمایه Facebook خود بروید.
  • در زیر سرصفحه نمایه خود، روی دکمه منو در سمت راست کلیک کنید یا ضربه بزنید.
  • روی روشن کردن حالت حرفه ای کلیک کنید یا ضربه بزنید.
  • برای تأیید، روی روشن کردن کلیک یا ضربه بزنید.

منبع: متا

تصویر ویژه: اسکرین شات از facebook.com/creators/expanding-professional-mode-for-profiles، نوامبر ۲۰۲۲. 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *