تهران ، ولیعصر
021-987654

فیس بوک در تاریخ ۱ اکتبر به خرید زنده پایان می دهد

متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد

فیس‌بوک اعلام کرد که دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد رویدادهای خرید زنده را از اول اکتبر ۲۰۲۲ میزبانی کنند.

با استناد به تغییر اولویت برای ویدیوهای کوتاه در میان مصرف کنندگان به عنوان عامل محرک، در عوض تمرکز خود را به Reels، محصول ویدیویی کوتاه متا که هم در فیس بوک و هم در اینستاگرام در دسترس است، معطوف خواهد کرد.

فیسبوک خرید زنده را در آگوست ۲۰۲۰ با هدف آسان‌تر کردن خرید آنلاین و توانمندسازی خرده‌فروشان از همه نوع برای رشد کسب‌وکارشان. این یک روش تعاملی برای فروش اقلام و ارتباط با بینندگان ارائه می‌کند.

ویژگی Facebook Live همچنان در دسترس خواهد بود، اما بازرگانان تجارت الکترونیک نمی‌توانند فهرست پخش محصول ایجاد کنند یا محصولات را برچسب گذاری کنند. این بدان معناست که خرده فروشان باید به دنبال راه های دیگری برای فروش اقلام در فیس بوک باشند، که می تواند شامل خرید تبلیغات نمایشی و ایجاد مجموعه باشد.

خرید زنده در اینستاگرام تأثیری نخواهد داشت.

حرکت تمرکز متا بر روی ویدیوهای کوتاه را برجسته می‌کند

در حرکتی برای رقابت با TikTok، متا به طور فزاینده‌ای در محصول Reels خود سرمایه‌گذاری کرده است، که امکان اشتراک‌گذاری بی‌وقفه ویدیو را در هر دو پلتفرم اصلی شرکت فراهم می‌کند. 

ویژگی ویدیویی که در ابتدا توسط اینستاگرام با دشمنی مواجه شد کاربران، شاهد محبوبیت فزاینده ای بوده است. طبق گفته موسسه Integrity، یک اندیشکده اینترنتی اجتماعی، ویدیوهای کوتاه برای ۱۱ پست از ۲۰ پست برتر فیس بوک در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱.

این به نوبه خود فرصت هایی را برای خرده فروشان به وجود آورده است تا از ویدیوها برای برچسب گذاری محصولات، افزودن فراخوان برای اقدام و تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنند.

متا در پست وبلاگ پیشنهاد کرد: «اگر می‌خواهید از طریق ویدیو با مردم ارتباط برقرار کنید و آنها را درگیر کنید، سعی کنید تبلیغات Reels و Reels را در فیس‌بوک و اینستاگرام تجربه کنید. “همچنین می‌توانید محصولات را در Reels در اینستاگرام برچسب‌گذاری کنید تا کشف و بررسی عمیق‌تر انجام شود.”

متا همچنین پتانسیل Reels برای درآمدزایی برای شرکت را با اجازه دادن به بازرگانان و سازندگان برای تقویت محتوای خود از طریق تبلیغات پولی افزایش داده است.


تصویر ویژه: rafapress/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *