تهران ، ولیعصر
021-987654

بازاریابی مالی: چگونه یک استراتژی محتوای موفق تشکیل دهیم

به‌عنوان یک کسب‌وکار خدمات مالی، هنگام ایجاد محتوا با مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد مواجه هستید.

  1. موضوع مالی موضوع جذاب یا سرگرم‌کننده‌ای برای نوشتن نیست، که می‌تواند جذب خوانندگان شما را دشوار کند.
  2. قوانین سنگین و دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای در نتایج Google وجود دارد که آنچه را که می‌توانید بگویید و همچنین نحوه بیان آن را محدود می‌کند.

بنابراین، چگونه می‌توانید بر این چالش‌ها غلبه کنید و یک استراتژی محتوایی مؤثر تشکیل دهید؟

چگونه محتوای مالی ایجاد می‌کنید که مسئولیت‌پذیر و دقیق و در عین حال قانع‌کننده و قانع‌کننده باشد؟

کتاب الکترونیکی جدید ما، Content Marketing For Finance، شما را راهنمایی می‌کند که چگونه می‌توانید استراتژی محتوایی ایجاد کنید که به خواسته‌های دقیق فضای مالی احترام می‌گذارد در حالی که واقعاً با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنید.

Chandal Nolasco da Silva نویسنده می نویسد: «مخاطب در قلب هر استراتژی بازاریابی محتوا قرار دارد و باید همیشه در ذهن خود نگه داشته شود.

نسخه خود را دانلود کنید و یاد بگیرید که چگونه مشتریان خود را در هر مرحله از سفر ملاقات کنید و محتوایی ایجاد کنید که به طور مداوم تبدیل می شود.

در این کتاب الکترونیکی بازاریابی محتوای مالی چه چیزی وجود دارد؟

این راهنمای جیبی تمام بینش‌هایی را که برای پیمایش به نکات بازاریابی محتوا در صنعت مالی نیاز دارید، دارد.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  • اصول بازاریابی محتوا، بهترین شیوه ها، و نحوه بکارگیری آنها به طور خاص در امور مالی.
  • راه‌حل‌هایی برای چالش‌های منحصربه‌فرد بازاریابی مالی: انطباق آهسته با تغییرات، دشواری در جذب سرمایه برای تلاش‌های دیجیتال، و مدیریت محتوای پیچیده و بازاریابی محتوا در صنعتی با بررسی دقیق تبلیغات.
  • کانال های بازاریابی کلیدی برای امور مالی و نحوه استفاده موثر از آنها.

موارد مهم:

محتوای این کتاب الکترونیکی بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا مسائل پیچیده ای مانند:

را بررسی کنید

  • چرخه های فروش بسیار طولانی در فضای B2B، و همچنین تاخیرهای طولانی در انتهای قیف. صنعت مالی بدنام بوده است دیر دیجیتالی می‌شود، بنابراین محصولات و خدمات جدید با آهسته‌هایی که در برابر تغییر مقاوم هستند سروکار دارند.
  • واقعیت آشکار فرآیندهای بررسی لازم با تعداد زیادی از ذینفعان مختلف. ممکن است با تنظیم کننده ها، تاخیرهای عملیاتی، بررسی های مرجع یا سایر فرآیندهای کاهش ریسک، عوارضی وجود داشته باشد. این موارد به طور فزاینده ای مهم و طولانی هستند، بسته به اندازه موسسه یا شرکت درگیر.
  • این واقعیت که گاهی اوقات کانال های سنتی به خوبی در سایر صنایع عمل نمی کنند. در عوض، روش‌های سنتی‌تر انجام تجارت، مانند جلسات حضوری، گاهی اوقات بهتر هستند. بالاخره پول در میان است.

اگر یک متخصص خدمات مالی هستید و به دنبال افزایش استراتژی محتوای خود برای سال ۲۰۲۳ هستید، اکنون کتاب الکترونیکی را دانلود کنید!

Finance Marketing: How To Form A Successful Content Strategy

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *