تهران ، ولیعصر
021-987654

چهار نکته از راهنمای لینک به روز شده گوگل

راهنمای جدید گوگل در مورد بهترین شیوه ها برای پیوندها مشابهت شگفت انگیزی با آنچه ما در مورد الگوریتم ها و استفاده صحیح از HTML می دانیم دارد.

در اینجا چهار نکته مهم در پیوند SEO به روز شده Google آورده شده است.

۱. ویژگی عنوان می تواند مانند یک متن لنگر کار کند

Google می‌تواند از ویژگی عنوان استفاده کند اگر متن لنگر وجود نداشته باشد.

در صورتی که متن لنگر وجود ندارد.

به عنوان مثال، Google از ویژگی title در پیوند زیر به عنوان متن لنگر استفاده می کند:

این یک پیوند معمولی با متن لنگر است:

متن نمونه لنگر

این پیوندی است که متن لنگر ندارد اما ویژگی عنوان دارد:

در مثال بالا، عنصر عنوان توسط Google به‌گونه‌ای استفاده می‌شود که انگار یک متن لنگر است.

استفاده صحیح از ویژگی عنوان در عنصر پیوند

به طور رسمی، هدف از مشخصه عنوان زمانی که به عنصر پیوند اعمال می شود، ارائه نوع مشابهی از اطلاعات است که در متن لنگر یک پیوند وجود دارد.

بدنه سازنده استانداردهای HTML برای HTML، W3C، هدف ویژگی عنوان اعمال شده بر روی عنصر لنگر:

“برای هر عنصر لنگر که دارای ویژگی عنوان است، بررسی کنید که ویژگی عنوان به همراه متن پیوند، هدف پیوند را توضیح دهد.”

واقعیت جالب:

ویژگی عنوان مختص عنصر نیست.

ویژگی عنوان در واقع یک ویژگی جهانی است، به این معنی که برای همه عناصر مشترک است.

این بدان معناست که می‌توان یک عنصر عنوان را روی یک پاراگراف

، مورب و حتی روی یک عنصر عنوان

قرار داد.

استفاده از ویژگی عنوان در یک عنصر باعث می‌شود که یک راهنمای ابزار ظاهر شود.

بنابراین، اگر یک ویژگی عنوان را به عنصر عنوان

اضافه کنید،

۲. چرا متن لنگر بسیار طولانی بد است

راهنمای جدید Google در مورد پیوندها بیان می‌کند که متن لنگر طولانی یک عمل بد در نظر گرفته می‌شود و توصیه می‌کند مختصر باشد (تا نقطه).

این نباید تعجب آور باشد زیرا هدف رسمی انکر تکست، طبق W3c، توضیح دهید که پیوند در مورد چیست.

«هدف این تکنیک توصیف هدف یک پیوند با ارائه متن توصیفی به عنوان محتوای عنصر است.

توضیح به کاربر اجازه می‌دهد این پیوند را از سایر پیوندهای موجود در صفحه وب تشخیص دهد و به کاربر کمک می‌کند تا تعیین کند که آیا پیوند را دنبال کند یا نه.

URI مقصد معمولاً به اندازه کافی توصیفی نیست.”

این امر بر اهمیت دانستن استفاده صحیح و صحیح از HTML تاکید می کند.

اگر HTML معتبر باشد، اگر عناصر و ویژگی‌های مختلف همانطور که قرار است استفاده شوند استفاده شوند، احتمالاً Google به آن پاسخ مثبت خواهد داد.

این نشان می‌دهد که دانستن استفاده صحیح از HTML چقدر مهم است.

در صورت شک، W3C یا Mozilla HTML را بررسی کنید صفحات توسعه دهنده، که به نظر من استفاده از آنها راحت تر است.

من صفحات برنامه‌نویس Mozilla را ترجیح می‌دهم زیرا نسبت به منبع رسمی W3C سازماندهی‌تر است.

۳. متن و زبان طبیعی برای متن لنگر پیوند مهم است

به نظر من استفاده از زبان طبیعی برای اطمینان از اینکه محتوا به درستی بهینه شده است مهم است.

هر الگوریتم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی که امروزه از Google منتشر می‌شود، بر درک زبان طبیعی متمرکز است.

الگوریتم‌های Google بر اساس کلمات کلیدی موجود در محتوا، «امتیاز» را ارائه نمی‌کنند.

بنابراین، اگر الگوریتم‌های Google متن را به روش خاصی تفسیر می‌کنند (به موجودیت‌ها، افعال، زمینه و غیره نگاه می‌کنند)، پس منطقی است که محتوای واضح و قابل فهم بنویسید.

طبق دستورالعمل جدید Google در مورد پیوندها. فکر کردن به زمینه و استفاده از زبان طبیعی بهترین روش برای متن لنگر پیوند است.

راهنمای جدید توصیه می‌کند:

«تا حد امکان طبیعی بنویسید و در برابر اصرار برای پر کردن هر کلمه کلیدی مرتبط با صفحه‌ای که به آن پیوند می‌دهید مقاومت کنید (به یاد داشته باشید، پر کردن کلمات کلیدی نقض خط‌مشی‌های هرزنامه ما است).

از خود بپرسید آیا خواننده برای درک صفحه بعدی به این کلمات کلیدی نیاز دارد؟

اگر به نظر می‌رسد که کلمات کلیدی را به متن لنگر وارد می‌کنید، احتمالاً خیلی زیاد است.”

در روزهای قدیم استفاده از کلمات کلیدی در متن لنگر مفید بود.

زیرا Google از فناوری‌هایی مانند استفاده می‌کند. BERT برای درک معنای جملات و عبارات، منطقی است که متن لنگر طبیعی را بنویسید که Google بتواند آن را بفهمد.

Google برای درک عبارات جستجو و صفحات وب بیشتر از BERT استفاده می‌کند، من فقط از BERT به عنوان مثالی استفاده می‌کنم که چرا زبان طبیعی خوب نوشته شده مهم است.

اعلامیه رسمی برت برای سال ۲۰۱۹ بیان کرد که زمینه چقدر برای درک زبان طبیعی مهم است:

“به خصوص برای جستجوهای مکالمه طولانی تر، یا جستجوهایی که در آنها حروف اضافه مانند “برای” و “به” اهمیت زیادی برای معنی دارند، Search می تواند متن کلمات را در جستجوی شما درک کند.

می توانید به روشی جستجو کنید که برای شما طبیعی باشد.”

رسمی ۲۰۱۸ اعلان علمی BERT در مورد اهمیت “زمینه” برای درک معنای محتوا صحبت می کند.

این چیزی است که می گوید:

«…نمایش‌های از پیش آموزش‌دیده شده می‌توانند بدون زمینه یا متنی باشند، و بازنمایی‌های متنی می‌توانند یک طرفه یا دو طرفه باشند.

مدل‌های بدون متن مانند word2vec یا GloVe برای هر کلمه در واژگان، یک نمایش جاسازی کلمه ایجاد می‌کنند.

به‌عنوان مثال، کلمه “بانک” در “حساب بانکی” و “کرانه رودخانه” یکسان نمایش بدون بافت دارد.

مدل‌های متنی در عوض نمایشی از هر کلمه ایجاد می‌کنند که بر اساس کلمات دیگر در جمله است.

به عنوان مثال، در جمله “من به حساب بانکی دسترسی پیدا کردم”، یک مدل متنی یک جهته “بانک” را بر اساس “من به حساب دسترسی پیدا کردم” نشان می دهد اما نه “حساب”.

با این حال، BERT “بانک” را با استفاده از زمینه قبلی و بعدی خود – “من به حساب … دسترسی پیدا کردم” – که از انتهای یک شبکه عصبی عمیق شروع می شود، نشان می دهد و آن را عمیقا دو طرفه می کند.”

واضح است که زمینه و زبان طبیعی برای الگوریتم Google مهم است. با آنچه که من فقط در مورد یکی از الگوریتم‌های Google، BERT نوشتم، توصیه‌های Google در مورد نحوه نوشتن متن لنگر لایه‌ای از معنی را به دست می‌آورد:

“تا حد امکان طبیعی بنویسید…”

۴. پیوندها را زنجیره نکنید

پیوندهای زنجیره‌ای به این معنی است که پیوندها را نزدیک به هم اضافه می‌کنید به طوری که هر کلمه پیوند شده به اندازه کافی درباره صفحه پیوند داده شده ارتباط برقرار نمی‌کند.

علاوه بر این، متنی که یک پیوند را احاطه کرده و زمینه را فراهم می‌کند، وقتی پیوندها را زنجیره‌ای می‌کنید، از بین می‌رود.

راهنمای جدید Google توضیح می‌دهد:

«پیوندها را در کنار یکدیگر زنجیر نکنید. تشخیص پیوندها برای خوانندگان شما دشوارتر است و شما متن اطراف را برای هر پیوند از دست می دهید.”

این توصیه به درک نحوه استفاده صحیح از عناصر و عناوین HTML برای نوشتن HTML معتبری که Google می‌فهمد برمی‌گردد.

دوباره، خواندن صفحات توسعه دهنده موزیلا در مورد HTML را به شدت توصیه می کنم.

جستجوی پیوندهای بهینه شده

راهنمای جدید توسعه یافته Google در مورد بهترین شیوه ها برای پیوندها، اطلاعات جالب زیادی وجود دارد. .

این کاملاً ارزش وقت گذاشتن برای خواندن را دارد.

راهنمای توسعه یافته Google را بخوانید:

بهترین شیوه‌های پیوند برای Google

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Asier Romero

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *