تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Ad Manager 8 به روز رسانی دریافت می کند

Google Ad Manager هشت تغییر و بهینه‌سازی را در به‌روزرسانی اخیر دریافت می‌کند، از جمله ادغام با Google Analytics 4 (GA4)، قیمت‌گذاری بهینه، و موارد دیگر.

علاوه بر این، Google اطلاعاتی را درباره چهار به‌روزرسانی در Ad Manager به اشتراک می‌گذارد که به زودی ارائه می‌شوند.

همه تغییرات در مجموعه یادداشت‌های انتشار اخیراً منتشر شده فهرست شده‌اند.

در اینجا جزئیات مربوط به همه چیزهایی که در این هفته برای Google Ad Manager منتشر شده است، و مروری بر آنچه در آینده نزدیک در راه است آمده است.

در Google Ad Manager چه چیزی جدید است؟

به‌روزرسانی‌های زیر از این هفته در Google Ad Manager در دسترس هستند:

  1. افزودن PPID TTL: شناسه ارائه شده توسط ناشر (PPID) زمان تا زندگی (TTL) از ۹۰ روز به ۱۸۰ روز افزایش یافته است.
  2. بهینه سازی قیمت: قیمت های کف حراج را افزایش دهید تا ارزش موجودی شما را با دقت بیشتری منعکس کنید. این تنظیم به طور پیش فرض فعال است.
  3. تغییر نام تجاری فیس‌بوک: «فیس‌بوک» در سرتاسر Ad Manager به «Meta» تغییر کرده است تا نشان‌دهنده تغییر نام تجاری شرکت باشد.
  4. مسدود کردن تجارب تبلیغاتی: «اجازه دادن به تبلیغات ویدیویی» اکنون بلوکی است به نام «مسدود کردن تبلیغات ویدیویی غیر جریانی».
  5. SupplyChain Object کامل شد: Google شیء SupplyChain را برای ناشران MCM Manage Inventory کامل علامت گذاری می کند.
  6. Google Analytics 4: ادغام GA4 با Google Ad Manager برای داده‌های وب اکنون در نسخه بتای باز است.
  7. دلیل رد پیشنهاد: جزئیات بیشتر به “دلیل رد پیشنهاد” در گزارش و انتقال داده اضافه شده است.
  8. WebView API for Ads: این اکنون برای کمک به توسعه‌دهندگان برنامه در دسترس است تا فرصت کسب درآمد در محتوای WebView را باز کنند.

به‌روزرسانی‌های Google Ad Manager به زودی ارائه می‌شود

کاربران Google Ad Manager می‌توانند انتظار داشته باشند که به‌روزرسانی‌های زیر «به‌زودی» عرضه شوند:

  • اندازه‌گیری نمای فعال: این روش از تکنیک اندازه‌گیری قابلیت مشاهده‌پذیری اختصاصی به استفاده از SDK اندازه‌گیری باز (OM) برای موجودی نمایش برنامه تلفن همراه در Ad Manager تغییر می‌کند.
  • app-ads.txt: خریداران به زودی شروع به اجرای استاندارد اداره تبلیغات تعاملی (IAB) برای شفافیت موجودی، app-ads.txt برای موجودی تلویزیون متصل (CTV) خواهند کرد.
  • انتقال پرس و جو: Google در حال انتقال جستارها از نوع گزارش منسوخ «تاریخی Ad Exchange» به نوع گزارش «تاریخی» است.


منبع: Google
تصویر ویژه: azrin_aziri/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *