تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Ads Creative Studio اکنون در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان است

Google Ads Creative Studio، ابزاری برای ایجاد تبلیغات منحصر به فرد در مقیاس، از نسخه بتا خارج شده و برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس است.

ارائه تبلیغات مرتبط به مشتریان در مقیاس برای بسیاری از کسب و کارها بسیار گران است.

در نتیجه، آنها باید بین اثربخشی تبلیغات بسیار هدفمند و سفارشی یا راه حلی کمتر متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب کنند.

با Ads Creative Studio، Google قصد دارد به کسب و کارها کمک کند تا از هر دو طریق آن را داشته باشند.

Google Ads Creative Studio چه کاری انجام می دهد؟

Google Ads Creative Studio به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد صدها نسخه از یک تبلیغ نمایشی یا ویدیویی را ایجاد کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات را برای مخاطبان، مکان‌ها، زبان‌ها یا زمینه‌های مختلف سفارشی کنند.

چطور؟ گوگل در یک پست وبلاگ توضیح می دهد:

«به سادگی به ما بگویید چه عنصری از خلاقیت تبلیغ را – مانند تصویر محصول، متن یا صدا روی هم قرار داده شده – می‌خواهید به عنوان «قابل تعویض» تنظیم کنید و نسخه‌های مختلفی از آن عنصر را بر اساس مجموعه قوانینی که ایجاد می‌کنید ارائه کنید. . قوانین شامل مخاطبانی است که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید یا زمینه‌هایی که می‌خواهید مطابقت داشته باشید.»

شما عناصر خلاقانه و اطلاعات هدف را تامین می‌کنید و Google بقیه کارها را انجام خواهد داد.

اکنون می‌توانید پروژه‌های ساخته شده در Ads Creative Studio را با Google Ads، Display and Video 360 و Campaign Manager 360 به اشتراک بگذارید.

این به‌روزرسانی، کتابخانه دارایی را در Ads Creative Studio به خانه‌ای تلفیقی برای همه دارایی‌های خلاق برای اشتراک‌گذاری بین چند حساب تبدیل می‌کند.

Google قابلیت‌های Ads Creative Studio را در یک ویدیوی راه‌اندازی جدید نشان می‌دهد:

Google Ads Creative Studio اکنون در دسترس است

به دنبال راه اندازی بتای موفقیت آمیز، نسخه تصفیه شده Ads Creative استودیو اکنون در حال راه اندازی است.

Google اشاره می‌کند که در طول دوره بتا، مارک‌هایی مانند جنرال موتورز از Ads Creative Studio برای افزایش آگاهی از برند برای یک وسیله نقلیه جدید استفاده کردند.

در مقایسه با معیارهای صنعت، Ads Creative Studio به GM اجازه داد تا هزینه های تبلیغات را تا ۳۶% کاهش دهد، جستجوهای مارک را تا ۵۶% افزایش دهد و هزینه هر بازدید را تا ۳۲% کاهش دهد.

Ads Creative Studio در حال حاضر با خلاقیت های ویدیویی سازگار است و به زودی قابلیت های تبلیغات نمایشی را اضافه می کند.


منبع: Google
تصویر ویژه: Mind And I/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *