تبلیغ کنندگان در سراسر جهان امروز صبح برنامه هفتگی خود را با یک مشکل بزرگ در دسترسی به Google Ads آغاز کردند.
کلمه به سرعت در توییتر و لینکدین پخش شد، با تأیید دیگران مبنی بر اینکه این یک مشکل متناوب نیست.
داشبورد وضعیت Google خاموشی را تأیید میکند
از داشبورد وضعیت Google، خاموشی امروز صبح، ۲۳ ژانویه، ساعت ۸ صبح CST تأیید شد. میتوانید رویداد را در زمان واقعی اینجا دنبال کنید.
تا ظهر CST، مشکل هنوز حل نشده است.
Google Ads Liason جینی ماروین نیز برای تأیید این مشکل در توییتر استفاده کرد:
ما در حال بررسی گزارشهای مربوط به مشکل Google Ads هستیم. به زودی اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم کرد. کاربران آسیب دیده نمی توانند به Google Ads دسترسی پیدا کنند. لطفاً برای بهروزرسانیها به داشبورد مراجعه کنید: https://t.co/0AqTKCl6Ts
— AdsLiaison (@adsliaison) 2023 ژانویه، ۲۳ ژانویه /a>
بازاریابان برای بیان نگرانیهای خود از لینکدین و توییتر استفاده کردند.
چرا این مهم است
تبلیغ کنندگان نمی توانند حساب های خود را بدون دسترسی مناسب به Google Ads مدیریت یا بهینه کنند.
حتی بیشتر، Google Ads همچنان به کاربران ارائه می شود، اما بازاریابان نمی توانند عملکرد زمان واقعی را ببینند یا به آن واکنش نشان دهند. وقتی دلارهای بازاریابی در خطر است، این یک مشکل بزرگ برای شرکتهایی با هر اندازه است.
اگر به گزارش هفتگی عادت دارید، این کار دیگری است که تا زمانی که مشکل Google Ads حل نشود نمیتوانید انجام دهید.
این قطعی برای Google پس از ناخوشایند است اعلام اخراج ۱۲۰۰۰ کارمند در روز جمعه.
در حالی که این قطع به احتمال زیاد برای Google Ads تصادفی نابهنگام است، تبلیغکنندگان سریع آن را جمع کردند.
خلاصه
Google Ads هنوز برای بسیاری از کاربران از بعدازظهر دوشنبه قطع است. پس از اعلام روز جمعه ۱۲۰۰۰ کارمند Google، سؤالاتی مطرح شد که آیا این اخراج ها بر فناوری و کارکنانی که این پلتفرم ها را مدیریت می کنند تأثیر گذاشته است یا خیر.
این یک داستان در حال توسعه است و با ارائه اطلاعات بیشتر Google به روز می شود.
تصویر ویژه: Stmool/Shutterstock