تهران ، ولیعصر
021-987654
Google Ads حداکثر عملکرد را برای اهداف سفر راه اندازی می کند

Google Ads حداکثر عملکرد را برای اهداف سفر راه اندازی می کند

Google اعلام کرده است که حداکثر عملکرد را برای اهداف سفر به تبلیغ‌کنندگان در سراسر جهان ارائه می‌کند.

طبق داده‌های Google، این گزینه جدید برای تبلیغ‌کنندگان هتل زمانی ارائه می‌شود که جستجو برای “رزرو پرواز” بیش از ۷۰٪ افزایش یابد.

علاوه بر این، ۴۰ درصد از مسافران تفریحی می گویند که زمان و تلاش بیشتری را نسبت به قبل از همه گیری برای سفرهای خود صرف می کنند.

حداکثر عملکرد برای اهداف سفر به تبلیغ‌کنندگان هتل کمک می‌کند در تمام مراحل فرآیند برنامه‌ریزی با ایجاد تبلیغات در قالب‌های مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

با یک کمپین، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در کانال‌های مختلف Google از جمله YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Maps به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آستانه‌های بودجه و اهداف تبدیل خود را تعیین کنید و هوش مصنوعی Google وظایف روزمره مانند مناقصه، بهینه‌سازی تبلیغات بین کانال‌ها و انتخاب مؤثرترین گروه‌های دارایی را انجام خواهد داد.

>

استفاده از حداکثر عملکرد برای اهداف سفر

تبلیغ‌کنندگان هتل می‌توانند هنگام راه‌اندازی کمپین حداکثر عملکرد، دارایی هتل خود را از روی نقشه با استفاده از ابزار انتخابگر هتل Google انتخاب کنند.

Google به‌طور خودکار آگهی‌هایی را برای هتل در هر قالبی، از جمله کپی، تصاویر، و نشانی‌های وب تولید می‌کند.

تغییر هر یک از این تبلیغات تولید شده به صورت خودکار یا آپلود دارایی های سفارشی امکان پذیر است.

یک کمپین می‌تواند از ۱۰۰ هتل با مکان‌ها، تصاویر و پیام‌های مختلف پشتیبانی کند.

این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا عملکرد کمپین را برای هر مکان جداگانه دنبال کرده و به اشتراک بگذارند و بهتر بفهمند که چه چیزی کار می‌کند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای تجزیه و تحلیل تقاضا در مکان‌های مختلف، ترافیک را بر اساس دارایی هتل در صفحه Insights مشاهده کنند.

صفحه Insights همچنین اطلاعاتی در مورد روندهای جستجو ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که افراد با دیدن تبلیغ شما چه چیزی را جستجو می‌کنند.

Google ادعا می‌کند که تبلیغ‌کنندگانی که از حداکثر عملکرد استفاده می‌کنند، به‌طور میانگین با هزینه‌ای مشابه برای هر اقدام، بیش از ۱۸٪ تبدیل بیشتری به دست می‌آورند.

به طور خلاصه

مکس عملکرد Google برای اهداف سفر، ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که به تبلیغ‌کنندگان هتل اجازه می‌دهد تبلیغات در قالب‌های مختلف ایجاد کنند و به مسافران تفریحی بیشتری در کانال‌ها دسترسی پیدا کنند.

فرآیند ایجاد کمپین را ساده می‌کند و به هتل‌ها اجازه می‌دهد تا دسترسی خود را گسترش دهند و رزروهای مستقیم بیشتری را انجام دهند.

با دسترسی به گزارش‌دهی در سطح دارایی و توصیه‌های کمپین ویژه سفر، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند عملکرد خود را بهتر درک کنند و بازدهی خود را افزایش دهند.

از آنجایی که جستجوهای سفر همچنان در حال رشد هستند، این ابزار می‌تواند برای تبلیغ‌کنندگانی که به دنبال ارتباط با مسافران در مراحل برنامه‌ریزی سفرشان هستند، ارزشمند باشد.


منبع: Google

تصویر ویژه: SvetikovaV/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *