Google Ads شروع به ارائه ابزاری کرده است که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا خرید هوشمند واجد شرایط و کمپینهای محلی را به حداکثر عملکرد ارتقا دهند.
اوایل سال جاری، Google اعلام کرد که کمپینهای خرید هوشمند و محلی را غروب میکند، زیرا Performance Max همان ویژگیهای اساسی را ارائه میدهد.
Google کمپینها را بهطور خودکار در اواخر سپتامبر به حداکثر عملکرد ارتقا میدهد. با این حال، تبلیغکنندگان تشویق میشوند کمپینهای خود را زودتر از موعد ارتقا دهند.
در اینجا چیزی است که باید درباره ابزار ارتقای خود بدانید، از جمله نحوه استفاده از آن و زمان در دسترس بودن آن.
استفاده از ابزار ارتقای خود گوگل ادز
میتوانید از صفحه توصیهها یا کمپینها یا با کلیک کردن روی پیوند موجود در اعلان، به ابزار ارتقای خود Google برای کمپینهای خرید محلی و هوشمند دسترسی پیدا کنید.
ارتقا یک فرآیند ساده با یک کلیک است. یک مثال در زیر نشان داده شده است:
عملکرد کمپین تاریخی از کمپینهای محلی قبلی شما به کمپینهای حداکثر عملکرد جدید شما منتقل میشود. تنظیمات کمپین مانند اهداف تبدیل، بودجه، داراییهای خلاقانه و استراتژی پیشنهاد نیز منتقل میشوند.
پس از ارتقا، کمپینهای محلی روی «حذف» تنظیم میشوند، به این معنی که نمیتوان آنها را ویرایش یا دوباره فعال کرد.
در دسترس بودن
Google میگوید که ابزار ارتقای خود بهصورت مرحلهای در ماه اوت و اوایل سپتامبر ارائه میشود.
اگر از ابزار ارتقای خود استفاده نکنید، Google بهطور خودکار کمپینهای خرید هوشمند و محلی شما را در اواخر سپتامبر ارتقا میدهد.
Google دور دوم ارتقاء خودکار را در سال ۲۰۲۳ برای کمپین هایی که در ماه سپتامبر ارتقاء نیافته اند انجام خواهد داد. این برای به حداقل رساندن اختلال در طول فصل تعطیلات است.
میتوانید قبل از ارتقای خودکار کمپینهایتان از Google انتظار دریافت اعلان داشته باشید.
منبع: Google
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock