پلتفرم Display & Video 360 Google ویژگیهای جدیدی را برای کمک به تبلیغکنندگان در برنامهریزی، خرید و اندازهگیری کمپینهای تلویزیون متصل (CTV) معرفی کرده است.
از آنجایی که تبلیغکنندگان بیشتری کمپینهای CTV را در اولویت قرار میدهند، ویژگیهای جدید شامل یک عملکرد تلویزیونی برای ارزیابی دسترسی منحصر به فرد و افزایشی ناشران جریان، مانند YouTube، Hulu، و Roku است.
علاوه بر این، پیشبینی شناسه معامله جدید از تبلیغکنندگان در درک نحوه عملکرد معامله ترجیحی یا قرارداد تضمینشده برنامهای قبل از اجرا پشتیبانی میکند.
رزرو آسانتر برای مکانهای ممتاز نیز از طریق Instant Reserve در دسترس است، که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد موجودی YouTube CTV را در بستههای انتخاب شده، از جمله YouTube TV و دیگر مجموعههای YouTube Select رزرو کنند.
بهعلاوه، Display & Video 360 میتواند به مدیریت فرکانس تبلیغات در دستگاههای CTV برای کاهش اتلاف رسانه و شناسایی ناشران و استراتژیهایی که بیشترین دسترسی را افزایش میدهند کمک کند.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره بهروزرسانیهای Google برای کمپینهای CTV وجود دارد.
به روز رسانی برای رسیدن به برنامه ریز
Reach Planner ابزاری در Display & Video 360 است که به تبلیغکنندگان کمک میکند تا میزان دسترسی و عملکرد مورد انتظار کمپینها را پیشبینی کنند.
تبلیغکنندگان همچنین از Reach Planner برای کشف ناشران جدید و موجودی CTV استفاده میکنند که امکان تصمیمگیری کارآمدتر برای تخصیص بودجه را فراهم میکند.
با عملکرد جدید تلویزیون در Reach Planner، تبلیغکنندگان میتوانند دسترسی منحصر به فرد و افزایشی ناشران جریانی مانند YouTube، Hulu و Roku را علاوه بر تلویزیون خطی، ارزیابی کنند.
این بهروزرسانی برای Reach Planner اکنون برای تبلیغکنندگان در ایالات متحده، ژاپن، ویتنام، فرانسه و آلمان در دسترس است.
تبلیغکنندگان در ایالات متحده میتوانند با استفاده از دادههای مصرف تلویزیون از ۱۵۰ بازار محلی برتر Comscore، که در Reach Planner موجود است، مخاطبان هدف خود را حتی بیشتر محدود کنند.
با پیشبینی شناسه معامله، تبلیغکنندگان میتوانند قبل از خرج کردن پول، عملکرد کمپینهایشان را پیشبینی کنند.
این به ویژه برای موجودی CTV مفید است، جایی که بیشتر موجودی با ارزش اغلب از طریق معاملات فروخته می شود، به ویژه در رویدادهای بزرگ مانند جام جهانی یا Super Bowl.
به روز رسانی به بازار
Display & Video 360’s Marketplace به تبلیغکنندگان کمک میکند تا موجودی CTV را برای دستیابی به اهداف کمپین خود پیدا کنند.
اخیراً یک فیلتر مخاطب اضافه شده است تا آگهیدهندگان بتوانند بستههای موجودی را راحتتر پیدا کنند و پیشبینی مخاطبان شخص ثالث را مشاهده کنند.
تبلیغکنندگان میتوانند با ایجاد معاملات یا فعال کردن بستههای موجودی در بخش تلویزیون بازار، موجودی CTV ممتاز را ایمن کنند.
علاوه بر این، Display & Video 360 اخیراً ویژگیهای مخاطبان CTV را راهاندازی کرده است که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا در هر جایی که محتوای تلویزیون متصل را پخش میکنند به مخاطبان دسترسی پیدا کنند.
تبلیغکنندگان میتوانند از فهرست مخاطبان شخص اول خود برای ارتباط با افرادی که قبلاً با آنها رابطه دارند، استفاده کنند، سپس دامنه کمپینهای CTV خود را گسترش دهند تا از طریق مخاطبان Google به گروههایی مانند «علاقهمندان به ورزش» دسترسی پیدا کنند.
گزارش جدیدی برای شناسایی همپوشانی
گزارش جدیدی در Display & Video 360، Unique Reach Overlap، به تبلیغکنندگان کمک میکند تا دسترسی تکراری را در میان ناشران، کمپینها و دستگاهها شناسایی کنند.
از این اطلاعات میتوان برای تعیین محدودیتهای فرکانس در سطح کمپین برای به حداقل رساندن همپوشانی و کاهش اتلاف رسانه استفاده کرد.
بهعلاوه، میتواند به آگهیدهندگان کمک کند تا تشخیص دهند کدام ناشران و استراتژیها بیشترین دسترسی را دارند.
این گزارش به صورت جهانی برای همه حسابهای Display & Video 360 و Campaign Manager 360 در دسترس است.
به طور خلاصه
پلتفرم Google’s Display & Video 360 چندین ویژگی جدید را برای کمک به تبلیغکنندگان در برنامهریزی، خرید و اندازهگیری کمپینهای تلویزیونی متصل (CTV) خود معرفی کرده است.
این ویژگیها شامل ارزیابی دسترسی منحصر به فرد و افزایشی ناشران پخش جریانی، مانند YouTube، Hulu، و Roku، پیشبینی شناسه معامله، رزرو فوری برای رزرو آسانتر مکانهای ممتاز، مدیریت فرکانس تبلیغات در دستگاههای CTV، و شناسایی همپوشانی با دستگاههای جدید است. گزارش همپوشانی دسترسی منحصر به فرد.
این ویژگیها و بهروزرسانیهای جدید نشان میدهند که چگونه Google به طور فعال ابزارهای خود را برای پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد تبلیغکنندگان برای کمپینهای CTV تطبیق میدهد.
منبع: Google
تصویر ویژه: rafastockbr/Shutterstock