تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Ads ویژگی های جدید حداکثر عملکرد را راه اندازی می کند

این راز نیست که Google کمپین‌های حداکثر عملکرد را بر روی تبلیغ‌کنندگان اعمال می‌کند.

در واقع، کمپین‌های Performance Max تا پایان جایگزین خرید هوشمند و کمپین‌های محلی می‌شوند. از سه ماهه سوم ۲۰۲۲.

از آنجایی که نوع کمپین جدیدتر به عنوان یکی از استانداردهای جدید ظاهر می شود، Google ویژگی های جدیدی را برای کمک به تبلیغ کنندگان در این تغییر بزرگ اضافه می کند.

ویژگی های جدید، توضیح داده شده

Google سه ویژگی جدید را اعلام کرده است که در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • نوع هدف جذب مشتری جدید
  • اطلاعات بینش مصرف کننده
  • ابزار ارتقاء با یک کلیک

بیایید کمی بیشتر به هر ویژگی برویم.

#۱: هدف جذب مشتری

در حالی که نوع هدف جذب مشتری برای حداکثر عملکرد جدید است، برای Google Ads جدید نیست.

اهداف جذب مشتری با کمپین های خرید هوشمند برای شروع در دسترس بود. با انتقال اجباری به Performance Max، Google اکنون این را برای آن نوع کمپین در دسترس قرار داده است.

نوع هدف به شما امکان می دهد یکی از دو کار را انجام دهید:

  • برای مشتریان جدید بیشتری که مشابه مشتریان فعلی هستند پیشنهاد بدهید
  • روی بهینه‌سازی‌ها فقط بر روی مشتریان جدید تمرکز کنید و در عین حال کارایی هزینه را حفظ کنید

#۲: بینش علاقه مندی مشتری

در چند هفته آینده، Google اطلاعات بینش علاقه مندی مشتری را در صفحه Insights در Google Ads ارائه می کند. این به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد مضامین جستجویی را ببینید که باعث ایجاد تبدیل می‌شوند.

این یک معامله بزرگ است زیرا در حال حاضر، چنین بینشی در کمپین‌های Performance Max وجود ندارد. جزئیات بسیار کمی در مورد اینکه چه چیزی باعث ایجاد تبدیل می شود به تبلیغ کنندگان داده شده است.

نمونه‌ای از اطلاعات آماری علاقه در زیر آمده است:

A snapshot of Performance Max Interest insights page.اعتبار تصویر: Blog.google.com، آوریل ۲۰۲۲

علاوه بر این، Google در حال راه اندازی بینش مخاطبان دارایی است. این به شما می‌گوید چگونه دارایی‌های متن، تصویر و ویدیوی خاص شما با بخش‌های مخاطب خاص طنین‌انداز می‌شود.

آخرین بینشی که به Performance Max اضافه شده است، بینش‌های تشخیصی هستند. این به شما هر مشکل احتمالی راه اندازی را که مانع از نمایش تبلیغات شما می شود نشان می دهد.

اگر Google مشکلی را شناسایی کند، پیشنهادی برای کمک به حل مشکل فهرست می‌شود.

#۳: ابزار ارتقاء با یک کلیک

Google ابزار ارتقا را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند. در طی چند هفته آینده، هنگامی که ابزار تک کلیکی برای حساب شما در دسترس باشد، اعلانی در حساب Google Ads خود دریافت خواهید کرد.

از صفحه توصیه‌ها و صفحه کمپین‌ها می‌توانید به این ابزار دسترسی داشته باشید.

عرضه با کمپین های خرید هوشمند آغاز می شود. از ماه ژوئن، می‌توانید از آن برای ارتقاء کمپین‌های محلی استفاده کنید.

وقتی از ابزار برای انتقال استفاده می‌کنید، کمپین‌های مربوطه شما به یک کمپین Performance Max جدید و مجزا تبدیل می‌شوند. همه بودجه‌ها، تنظیمات، و آموخته‌های کمپین‌های قبلی منتقل می‌شوند.

به طور خلاصه

امروزه، مشتریان چندین دستگاه دارند و در کانال‌های بسیاری با برندها تعامل دارند. روزهای سفر خطی مصرف کننده گذشته است.

Google می‌داند که چشم‌انداز سفر مشتری تغییر کرده است. هدف از این ویژگی‌های جدید Performance Max یافتن ترکیبی بهینه از موجودی و قالب‌های تبلیغاتی است تا بهترین نتایج را به شما ارائه دهد.

در حالی که هدف از ویژگی تک کلیک برای آسان‌تر کردن زندگی تبلیغ‌کنندگان است، مطمئناً بازاریابان جدیدتر را هدف قرار می‌دهد. بازاریابان با تجربه نسبت به نوع کمپین جدید و همچنین نتایج متفاوتی احساسات متفاوتی داشتند.

اگر کمپین‌های Performance Max را امتحان نکرده‌اید، سعی کنید ابتدا یک کمپین توسط خودتان راه‌اندازی کنید تا مکانیسم‌های راه‌اندازی را بدانید.

از آنجایی که اتوماسیون بسیار آزادانه در دسترس است، ایجاد تغییر تنظیماتی که با اهداف کمپین شما همسو نباشد بسیار آسان است. در حالی که ابزار تک کلیکی می‌تواند برای برخی مفید باشد، اما با تجربه دست اول راه‌اندازی Performance Max، بینش‌های بیشتری را حفظ خواهید کرد.


منبع: Google

تصویر ویژه: TarikVision/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *