تهران ، ولیعصر
021-987654
Google Ads ایجاد مخاطب را با سازنده مخاطب GA4 ساده می کند

Google Ads ایجاد مخاطب را با سازنده مخاطب GA4 ساده می کند

Google ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که ایجاد و فعال کردن مخاطبان کمپین در Google Ads را آسان‌تر می‌کند.

با این به‌روزرسانی جدید، می‌توانید مستقیماً در رابط کاربری Google Ads (UI) به مخاطب‌ساز Google Analytics 4 (GA4) دسترسی داشته باشید، که کل فرآیند ایجاد مخاطب را از ابتدا تا انتها ساده می‌کند.

طبق اعلام، ویژگی جدید در ماه‌های آینده در Google Ads در دسترس خواهد بود و کاربران را قادر می‌سازد تا بدون خروج از پلتفرم، مخاطبان GA4 را ایجاد و در کمپین‌های خود اعمال کنند.

این حرکت با هدف ساده‌سازی فرآیند ایجاد مخاطب، به شما کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنید و کارآمدتر کار کنید.

مدل جدید مدیریت دسترسی بین محصولات برای تبلیغات Google

برای فعال کردن این ویژگی، Google Ads یک مدل مدیریت دسترسی متقابل محصولی را معرفی می‌کند که به سرپرستان دارایی GA4 اجازه می‌دهد مجوزهای صریح در دسترس کاربران را در حساب Google Ads مرتبط تنظیم کنند.

این بدان معناست که یک سرپرست GA4 می‌تواند نقش‌هایی را به مجوزهای مختلف در Google Ads، مانند Administrator، Standard، و Read-Only اختصاص دهد.

این نقش‌های اختصاص‌یافته، دسترسی به ویژگی‌های Analytics تعبیه‌شده در Google Ads را تعیین می‌کنند، از جمله توانایی ایجاد مخاطبان Analytics از داخل رابط کاربری Google Ads.

پیوند کردن حساب Google Ads خود به Analytics

برای استفاده کامل از این ویژگی جدید، باید حساب Google Ads خود را به دارایی Analytics خود پیوند دهید.

پیوند دادن Google Ads به Google Analytics به شما امکان می دهد کل چرخه مشتری را مشاهده کنید، از نحوه تعامل کاربران با کمپین های بازاریابی (مانند کلیک کردن روی تبلیغات) تا نحوه تکمیل اهداف تعیین شده در سایت یا برنامه (مانند خرید و مصرف). محتوا).

علاوه بر این، پیوند این دو امکان جریان داده بین هر دو محصول را فراهم می کند.

می‌توانید کمپین‌های Google Ads خود را در گزارش مرور کلی کسب مشاهده کنید و به ابعاد جدید Google Ads در گزارش جذب کاربر دسترسی داشته باشید.

این یکپارچه‌سازی به شما امکان می‌دهد تبدیل‌های Analytics را به حساب Google Ads خود وارد کنید و کمپین‌های بازاریابی مجدد خود را با داده‌های مخاطب Analytics تقویت کنید.

به‌علاوه، می‌توانید کمپین‌های Google Ads خود را در فضای کاری تبلیغات، از جمله گزارش‌های Attribution مشاهده کنید.

چگونه دارایی GA4 خود را به حساب تبلیغاتی Google خود پیوند دهید

برای پیوند دادن یک دارایی به Google Ads باید از یک حساب Google با مجوزهای صحیح استفاده کنید.

در Analytics، باید نقش ویرایشگر را برای خصوصیتی که می‌خواهید پیوند دهید داشته باشید.

در Google Ads، همان حساب Google نیاز به دسترسی سرپرست دارد.

اگر به یک حساب مدیر Google Ads پیوند دهید، هرگونه داده وارد شده از Analytics برای همه حساب های مشتری شما در دسترس خواهد بود.

برای ایجاد پیوند بین ویژگی GA4 و Google Ads، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در Google Analytics، روی Admin کلیک کنید.
  2. در بخش پیوندهای محصول، روی پیوندهای تبلیغات Google کلیک کنید.
  3. روی پیوند کلیک کنید.
  4. روی انتخاب حساب‌های Google Ads کلیک کنید، سپس آن‌هایی را که می‌خواهید پیوند دهید انتخاب کنید.

به طور خلاصه

ویژگی جدید Google Ads دسترسی مستقیم به مخاطب ساز GA4 را فراهم می کند و ایجاد و فعال کردن مخاطبان برای کمپین های شما را آسان تر می کند.

پیوند دادن Google Ads به Google Analytics به شما امکان می‌دهد از داخل پلتفرم، مخاطبان GA4 را برای کمپین‌های خود ایجاد و اعمال کنید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و فرآیند ایجاد مخاطب را ساده می کند.

هنگامی که بین حساب Google Ads خود و دارایی GA4 پیوند ایجاد کردید، داده‌های Google Ads را در گزارش‌های Google Analytics 4 آن‌ها مشاهده خواهید کرد.

در نهایت، ادغام به شما امکان می‌دهد تبدیل‌های Google Analytics را به حساب Google Ads خود وارد کنید و کمپین‌های بازاریابی مجدد خود را با داده‌های مخاطب Analytics تقویت کنید.


تصویر ویژه: Jirsak/Shutterstock

منبع: Google

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *