تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Ads Insights Diagnostic را ارائه می کند

Google Ads مجموعه داده جدیدی را در صفحه Insights ارائه می کند که هر مشکلی را که در طول بررسی های تشخیصی پیدا می شود برجسته می کند.

اطلاعات آماری تشخیصی به شما کمک می‌کند مشکلاتی را شناسایی کنید که از نمایش کمپین‌ها جلوگیری می‌کند، باعث کاهش تعامل می‌شود، اندازه‌گیری تبدیل‌ها را دشوار می‌کند و موارد دیگر.

این داده‌ها را می‌توانید در صفحه Insights و Overview برای کمپین‌های Performance Max پیدا کنید، که به شما امکان می‌دهد به محض شناسایی مشکلات را عیب‌یابی کنید.

Google Ads اطلاعات آماری زیر را به تفصیل ارائه می دهد:

  • وضعیت حساب
  • وضعیت صورتحساب
  • بررسی خط‌مشی
  • ردیابی تبدیل
  • بودجه کمپین
  • هدف استراتژی پیشنهاد قیمت
  • وضعیت کمپین
  • قدرت تبلیغ

توصیه‌های سفارشی، حدس و گمان را برای رفع مشکلاتی که Google پیدا می‌کند، از بین می‌برد، بنابراین می‌توانید کمپین خود را در کمترین زمان به عملکرد بهینه بازگردانید.

اطلاعات آماری تشخیصی در Google Ads پیش نمایش شد در ماه مه با اعلامیه ای که به زودی منتشر خواهند شد. دو ماه بعد، راه اندازی اکنون در حال انجام است.

اطلاعات تشخیصی Google Ads

اطلاعات آماری تشخیصی فقط زمانی نشان داده می‌شوند که یک کمپین ترافیک یا تبدیل دریافت نکرده باشد.

اگر کمپین شما در حال اجرا است و مردم تبلیغات را می بینند و روی آنها کلیک می کنند، هیچ مشکل تشخیصی برای گزارش وجود نخواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که Google هنوز به همه اجازه دسترسی به صفحه Insights را نداده است، زیرا در حال حاضر در نسخه بتا است.

Google به تدریج هر نوع اطلاعات آماری را برای افرادی که به طور تصادفی انتخاب شده اند ارائه می کند، به این معنی که ممکن است صفحه Insights با داده های محدود داشته باشید.

در حال حاضر، اطلاعات بینش تشخیصی برای کمپین‌های Performance Max در دسترس است. مجموعه داده جدید در چند ماه آینده به سایر انواع کمپین گسترش خواهد یافت.


منبع: راهنمای Google Ads

تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *