Google Ads در حال ارائه سه ستون جدید برای گزارشها است که درک چگونگی تأثیر تبدیلها بر عملکرد کمپین را آسانتر میکند.
سه ستون جدید شامل موارد زیر است:
- نتایج
- مقدار نتایج
- اهداف تبدیل
قبل از این بهروزرسانی، باید بخشهای سفارشی را اعمال میکردید تا هر عمل تبدیل و دستههایی را که در آن قرار میگیرند مشاهده کنید. اکنون دادهها راحتتر در دسترس هستند.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره ستونهای جدید در گزارشهای Google Ads وجود دارد.
ستون نتایج
ستون نتایج، تعداد تبدیلهای دریافتی را در میان کنشهای تبدیل اولیه شما برای هر یک از اهداف استاندارد در حساب شما نشان میدهد.
این ستون همچنین به شما نشان میدهد که یک کمپین چه تأثیری بر اهدافی دارد که برای آنها بهینهسازی نمیشود. مثال بالا نشان میدهد که کمپین چگونه تماسهای تلفنی ایجاد میکند، حتی اگر برای آن نوع تبدیل بهینه نشده باشد.
مقدار نتایج
ستون ارزش نتایج، مقادیر تبدیل محاسبهشدهای را که در اقدامات تبدیل اولیه دریافت کردهاید برای هر یک از اهداف استاندارد در حسابتان نشان میدهد.
مثال بالا نشان میدهد که مقایسه و مقایسه کل تبدیلها با کل ارزش تولید شده چقدر آسان است.
ستون اهداف تبدیل
ستون اهداف تبدیل، اهداف فهرستشده در تنظیمات سطح کمپین را به شما نشان میدهد که عملکرد را افزایش میدهند.
اگر میخواهید کمپینهای بهینهسازی شده برای ارسالهای فرم سرنخ را تجزیه و تحلیل کنید، میتوانید به راحتی ببینید که باید به کدام یک نگاه کنید.
در دسترس بودن
سه ستون جدید در Google Ads در صفحه کمپین ها برای جداول و نمودارها و در صفحات گزارش سفارشی مانند ویرایشگر گزارش یا داشبوردهای سفارشی در دسترس هستند. همچنین میتوانید در سطح حساب مدیر به این دادهها دسترسی داشته باشید.
منبع: Google
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock