تهران ، ولیعصر
021-987654

به‌روزرسانی Google Ads: مخاطبان مشابه پس از می ۲۰۲۳ دیگر ایجاد نمی‌شوند

به‌روزرسانی Google Ads: پس از می ۲۰۲۳ مخاطبان مشابه دیگر ایجاد نمی‌شوند

اگر از مخاطبان مشابهی در تبلیغات Google استفاده می‌کنید، به خواندن ادامه دهید.

هدف گیری مخاطب مشابه چیست؟

مخاطبان مشابه به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا کاربرانی را هدف قرار دهند که ویژگی‌های مشترکی را با افرادی که در فهرست‌های بازاریابی مجدد موجود شما هستند، به اشتراک بگذارند.

آخرین به‌روزرسانی Google چیست؟

از ماه مه ۲۰۲۳، Google Ads و Display & Video 360 (DV360) دیگر مخاطبان مشابهی برای هدف‌یابی و گزارش‌دهی ایجاد نمی‌کنند. پس از ۱ اوت ۲۰۲۳، مخاطبان مشابه موجود از هر گروه تبلیغاتی و کمپین حذف خواهند شد، اما تا این تاریخ به خدمت خود ادامه خواهند داد. گزارش‌های تاریخی برای بخش‌های مخاطبان مشابه همچنان از کمپین‌های گذشته وجود خواهد داشت. به روز رسانی منجر به اتوماسیون بیشتر می شود.

بعد چه کاری باید انجام دهید؟

اگر از مخاطبان مشابه در:

استفاده می‌کنید

  • Google Display، Discovery یا کمپین‌های ویدیویی
    • مطمئن شوید که گروه‌های تبلیغاتی یا کمپین‌های خود را با مخاطبان مشابه در هدف گیری بهینه یا گسترش مخاطب برای دستیابی به موارد مرتبط و گسترده مخاطبان
  • YouTube Video Action
    • اگر مشتری DV360 هستید که از مخاطبان مشابه در کمپین‌های اکشن ویدیویی YouTube استفاده می‌کنید، کمپین‌های خود را به هدف‌یابی بهینه‌سازی کنید. اگر از انواع دیگر موارد خط YouTube استفاده می کنید، از گسترش مخاطبان استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید: «گسترش مخاطب» در حال حاضر فقط در Google Ads در دسترس است، اما در ابتدای سال ۲۰۲۳ برای DV360 راه اندازی خواهد شد.
  • کمپین‌های جستجو یا خرید
    • آن کمپین‌ها را در مناقصه هوشمندانتخاب کنید > اگر از Smart Bidding استفاده می‌کنید یا قبلاً کمپین حداکثر عملکرد را اجرا می‌کنید، نیازی به انجام هیچ اقدامی نیست.

چرا Google این به‌روزرسانی را انجام داده است؟

  • کوکی‌های شخص ثالث در سال ۲۰۲۳ حذف می‌شوند، بنابراین مهم است که از سیگنال‌های داده شخص اول خود استفاده کنید. به‌روزرسانی مخاطبان مشابه یکی از استراتژی‌هایی است که از انتقال به روش‌های بادوام‌تر برای کمک به رشد کسب‌وکار شما حمایت می‌کند.

به‌عنوان یادآوری، بخش‌های «مخاطب مشابه» دیگر پس از می ۲۰۲۳ تولید نمی‌شوند. از اتوماسیون استفاده کنید تا از بازی جلوتر بمانید تا مطمئن شوید که به مرتبط‌ترین و درگیرترین مخاطبان دسترسی دارید و نتایج را به روشی با محوریت حفظ حریم خصوصی می‌سنجید – به خصوص وقتی کوکی های شخص ثالث در حال حذف شدن هستند.

برای اطلاعات بیشتر، امروز با Tag Digital تماس بگیرید.

منبع : tagdigital.co.uk
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *