Google Ads در حال ارائه به روز رسانی برای بازاریابان برنامه است که برای افزایش درآمد حاصل از تبلیغات درون برنامه ای طراحی شده است.
اکنون، کمپینهای برنامه Google Ads به شما این امکان را میدهد که افرادی را که تمایل به کلیک کردن روی تبلیغات در برنامهها دارند، هدف قرار دهید.
گزینه هدفگیری جدید هدف بازگشت هزینه تبلیغات برای درآمد تبلیغات یا tROAS برای درآمد تبلیغات بهطور خلاصه است.
در یک اعلامیه، Google بیان میکند:
“این یک بهروزرسانی برای بازده هدف در هزینه تبلیغات، یا استراتژی پیشنهاد قیمت tROAS است، که اگر به دنبال بازده خاصی از هزینه تبلیغات از کمپینهای برنامه خود هستید، توصیه میشود. اگر یک برنامه اندرویدی دارید که از گزارش تبدیل Google Analytics برای Firebase SDK استفاده میکند، میتوانید tROAS را با انتقال یک مقدار درآمد پویا از رویدادهای درونبرنامه در Google Analytics به تبلیغات Google محاسبه کنید تا میانگین ارزش دلاری مورد نظرتان را بهبود ببخشید. هر دلاری که برای جذب کاربر خرج می شود.»
هنگامی که از tROAS برای درآمد تبلیغات استفاده میشود، هزینههای تبلیغات بر اساس میزان احتمال کلیک کاربر روی تبلیغات درونبرنامه تعیین میشود.
الزامات و پیاده سازی
برای استفاده از tROAS برای درآمد تبلیغات، باید با یک برنامهنویس کار کنید تا تمام دادههای درآمد تبلیغاتی AdMob یا شخص ثالث را برای مناقصه به Google Analytics ارسال کند.
چرا؟ زیرا درآمد تبلیغات شخص ثالث در Google Analytics، واردات درآمد از هر پلتفرم کسب درآمد را به Google Analytics برای پیشنهاد tROAS امکان پذیر می کند.
علاوه بر این، باید دارایی Google Analytics خود را به Google Ads پیوند دهید و رویداد Google Analytics ad_impression خود را به Google Ads ارسال کنید.
با رعایت این الزامات، میتوانید با راهاندازی یک کمپین برنامه tROAS برای درآمد تبلیغاتی و انتخاب رویداد «ad_impression» برای بهینهسازی درآمد تبلیغات، این قابلیت هدفگیری جدید را اجرا کنید.
در دسترس بودن
هدف بازده خرج تبلیغات برای درآمد تبلیغات اکنون برای تبلیغکنندگانی که کمپینهای برنامه را اجرا میکنند در دسترس است.
منبع: Google
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock