Google در حال ارائه یک ویژگی جدید برای نمایههای تجاری است که به شما امکان میدهد پاسخهای خودکار به سؤالات متداول مشتریان را تنظیم کنید.
با استفاده از این ویژگی، میتوانید سؤالاتی را به افراد پیشنهاد دهید تا هنگام پیامرسانی به کسبوکارتان از طریق نمایه کسبوکار Google خود بپرسند. مشابه نحوه عملکرد یک ربات چت خدمات مشتری در وب سایت های تجاری.
همچنین، به سبک ربات چت، میتوانید پاسخهای خودکار به سؤالات را تنظیم کنید.
این ویژگی توسط استفان سومبوراک، متخصص سئو، مشاهده شد که کشف خود را در توییتر به اشتراک گذاشت:
ویژگی جدید برای Messages در نمایه کسب و کار Google:
سؤالات متداول– حداکثر ۱۰ سؤال متداول ایجاد کنید
– حداکثر سؤال. ۴۰ کاراکتر
– حداکثر پاسخ. ۵۰۰ کاراکترشاید بهترین ویژگی: پاسخ ها می توانند شامل پیوند باشند.
فرصتی عالی برای پیوند دادن مشتریان به محتوای عمیق در وب سایت شما! pic.twitter.com/4z7RmlfMLP
— Stefan Somborac (@StefanSomborac) 20 ژوئیه، ۲۰۲۲
هیچ اطلاعیه رسمی در مورد افزودن سؤالات متداول خودکار برای نمایههای کسب و کار Google وجود ندارد، اما من ویژگی جدید را با بررسی این صفحه راهنما با ماشین Wayback. بخش سؤالات متداول در نسخههای ذخیرهشده ماه گذشته صفحه وجود ندارد، به این معنی که راهاندازی در چند هفته گذشته انجام شده است.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره نحوه عملکرد پرسشهای متداول خودکار و نحوه تنظیم آنها برای کسبوکارتان آمده است.
نحوه تنظیم سوالات متداول خودکار در نمایه کسب و کار Google خود
کسبوکارها اکنون میتوانند فهرستی از سؤالات را از قبل پر کنند تا مشتریان هنگام شروع چت از طریق نمایه شما در Google بپرسند.
میتوانید برای هر سؤالی که بهطور خودکار ارسال میشود، یک پاسخ ایجاد کنید، بنابراین مشتری مجبور نیست منتظر پاسخ بماند.
اگر متوجه شدید که بسیاری از سوالات مشابه را دریافت می کنید، این یک فرصت عالی برای صرفه جویی در زمان و ارائه خدمات موثرتر به مشتریان است.
همچنین میتوانید از این ویژگی برای خارج کردن مشتریان از Google و ورود به وبسایت خود استفاده کنید. پاسخها میتوانند شامل پیوند باشند، بنابراین در صورت تمایل مشتریان را به صفحهای در وبسایت خود هدایت کنید که به سؤالات آنها پاسخ میدهد.
برای فعال کردن پرسشهای متداول خودکار برای نمایه کسبوکار Google خود، این مراحل را دنبال کنید:
- «کسب و کار من» را در Google در یک مرورگر وب جستجو کنید.
- روی مشتریان و سپس پیامها کلیک کنید.
- روی منو و سپس تنظیمات پیام و سپس مدیریت سوالات متداول کلیک کنید.
- روی +افزودن سوال
کلیک کنید
شما می توانید ده سوال برای هر نمایه کسب و کار تنظیم کنید. سوالات حداکثر می توانند ۴۰ کاراکتر و پاسخ ها حداکثر ۵۰۰ کاراکتر باشند.
تصویر ویژه: NicoElNino/Shutterstock