تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل ابعاد سفارشی را در گزارش های GA4 مجاز می کند

Google در حال به‌روزرسانی گزارش‌ساز سفارشی GA4 با قابلیت افزودن ابعاد و معیارهایی است که برای کسب و کار شما مهم هستند.

تغییر لاگ رسمی Google Analytics به شرح زیر است:

«اکنون می‌توانید ابعاد و معیارهای سفارشی را به عنوان ابعاد اصلی به گزارش‌های سفارشی خود اضافه کنید و به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات سفارشی را که برای کسب و کارتان مهم است، راحت‌تر گزارش دهید. به‌علاوه، انتخاب‌کننده‌های ابعاد و معیارها در Reports Builder به‌روزرسانی شده‌اند تا برای پیمایش آسان‌تر به شما کمک کند ابعاد و معیارها را سریع پیدا کنید.”

در نمونه‌ای که Google ارائه کرده است، ببینید چگونه ابعاد سفارشی می‌توانند معیارهایی مانند طول مقاله را شامل شوند و به ناشران راهی می‌دهند تا داده‌های Google Analytics را با داده‌های غیر Google Analytics ترکیب کنند.

Google Allows Custom Dimensions In GA4 Reports

اکنون می‌توانید هر گونه ابعاد و معیارهای سفارشی را به گزارش‌های GA4 اضافه کنید که در ویژگی Google Analytics شما تعریف شده است.

پیش از این، این گزینه فقط برای گزارش‌های Universal Analytics در دسترس بود.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه افزودن یک بعد یا معیار سفارشی به گزارش برای ویژگی‌های GA4 آورده شده است.

نحوه افزودن ابعاد و معیارهای سفارشی به گزارش‌های GA4

برای دسترسی به سازنده گزارش Google Analytics، روی دکمه سفارشی کردن گزارش (به نظر می رسد یک مداد) در گوشه سمت راست بالای هر گزارش کلیک کنید، یا روی کتابخانه در منوی پیمایش سمت چپ کلیک کنید.

بعد، به جدول گزارش‌ها بروید، روی +ایجاد گزارش جدید کلیک کنید و «ایجاد گزارش جزئیات» را انتخاب کنید.

بعد، روی ویرایش یا ایجاد کپی از منوی کشویی کلیک کنید. سازنده گزارش اکنون باید روی صفحه ظاهر شود.

بخش گزارش داده جایی است که ابعاد و معیارهایی را که در جدول گزارش ظاهر می‌شوند را تنظیم می‌کنید. می‌توانید از بین ابعاد و معیارهای پیش‌فرض و سفارشی در گزارش انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر، این دستورالعمل‌های گام به گام برای ایجاد یک گزارش سفارشی در GA4 را ببینید. /a>.


منبع: Google
تصویر ویژه: photo_gonzo/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *