تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Cloud ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای خرده فروشان راه اندازی می کند

Google Cloud در حال راه‌اندازی چهار ابزار هوش مصنوعی جدید و به‌روز شده است تا تجربه خرید آنلاین روان‌تری را برای مشتریان فراهم کند و به خرده‌فروشان در مدیریت موجودی در فروشگاه کمک کند.

  • یک تجربه جستجو و مرور شخصی برای سایت‌های تجارت الکترونیک.
  • راه حلی با هوش مصنوعی برای بررسی قفسه های فروشگاه.
  • سیستم توصیه محصول مبتنی بر هوش مصنوعی.
  • ابزاری که از یادگیری ماشینی برای چیدمان محصولات در وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره هر یک از ابزارهای جدید آورده شده است.

جستجو و مرور شخصی برای سایت های تجارت الکترونیک

Google Cloud ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرده است که آنچه را که مشتریان هنگام جستجو و مرور یک وب سایت تجارت الکترونیک می بینند، شخصی می کند.

این فناوری قابلیت‌های راه‌حل موجود جستجوی خرده‌فروشی Google Cloud را افزایش می‌دهد و به ایجاد یک تجربه خرید آنلاین بی‌نظیرتر و شهودی کمک می‌کند.

سیستم هوش مصنوعی پشت این ابزار جدید می‌تواند ترجیحات مشتریان را با تجزیه و تحلیل رفتار آنها شناسایی کند، مانند مواردی که مشاهده می‌کنند، به سبد خرید خود اضافه می‌کنند و خرید می‌کنند.

از این اطلاعات برای تنظیم نتایج جستجو و اولویت‌بندی محصولات برای تجربه شخصی‌تر استفاده می‌کند. شخصی‌سازی مختص وب‌سایت خرده‌فروش است و به فعالیت مشتری در Google مرتبط نیست.

مرتب‌سازی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی برای سایت‌های تجارت الکترونیک

Google Cloud یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک راه‌اندازی می‌کند تا تجربه مرور و کشف محصول را بهبود بخشد.

این ویژگی از یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی سفارش محصولات در سایت خرده‌فروش هنگام انتخاب دسته‌بندی توسط خریداران استفاده می‌کند.

سایت‌های تجارت الکترونیک به طور سنتی نتایج محصولات را بر اساس فهرست‌های پرفروش‌ترین دسته‌ها یا مجموعه‌هایی که به صورت دستی ایجاد می‌شوند، مرتب می‌کنند، مانند انتخاب لباس‌هایی که بر اساس فصل مورد توجه قرار گیرند.

سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط Google توسعه یافته است، استراتژی جدیدی را اتخاذ می‌کند و از داده‌های تاریخی برای بهبود نحوه مرتب‌سازی محصولات استفاده می‌کند. این می تواند ارتباط، دقت و شانس فروش را افزایش دهد.

این ابزار اکنون به عنوان بخشی از راه حل‌های Google Cloud’s Discovery AI برای خرده‌فروشان در دسترس است.

توصیه های محصول مبتنی بر هوش مصنوعی

ارتقای هوش مصنوعی Google Cloud’s Recommendations می‌تواند سایت‌های تجارت الکترونیک را حتی شخصی‌تر، پویاتر و برای مشتریان مفیدتر کند.

یک ویژگی جدید، بهینه‌سازی در سطح صفحه، به سایت اجازه می‌دهد تا توصیه‌های محصول را برای نمایش پویا به خریدار تعیین کند.

این می‌تواند نیاز به آزمایش تجربه کاربر زمان‌بر را کاهش دهد و منجر به تعامل و فروش بیشتر کاربر شود.

علاوه بر این، یک ویژگی جدید برای بهینه‌سازی درآمد از یادگیری ماشینی برای ارائه توصیه‌های موثرتر محصول استفاده می‌کند و به طور بالقوه درآمد را در هر جلسه کاربر افزایش می‌دهد.

مدل یادگیری ماشین که با همکاری DeepMind ایجاد شده است، دسته‌های محصول، قیمت اقلام و رفتار کاربر را در یک سایت تجارت الکترونیک در نظر می‌گیرد تا تعادل ایده‌آل بین رضایت مشتری و رشد درآمد را تعیین کند.

در نهایت، یک مدل جدید «دوباره بخر» از خریدهای گذشته مشتری برای پیشنهاد خریدهای بعدی استفاده می‌کند.

این ابزارهای جدید اکنون برای همه خرده‌فروشانی که از Google Cloud استفاده می‌کنند در دسترس است.

بررسی قفسه های مجهز به هوش مصنوعی برای فروشگاه های خرده فروشی

خرده‌فروشان مدتی است که از فناوری‌های مختلف بررسی قفسه استفاده می‌کنند، اما موفقیت آنها به دلیل منابع مورد نیاز برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی برای متمایز کردن و طبقه‌بندی محصولات متوقف شده است.

Google Cloud راه‌حل هوش مصنوعی را برای بررسی قفسه‌ها راه‌اندازی کرده است تا به خرده‌فروشان کمک کند تا محصولات از همه نوع را تنها بر اساس ویژگی‌های بصری و نوشتاری شناسایی کنند.

این ابزار داده‌ها را به اطلاعات بینش عملی تبدیل می‌کند که می‌تواند در دسترس بودن محصول را بهبود بخشد، دید موجودی فعلی را افزایش دهد، و مکان‌هایی را که نیاز به ذخیره مجدد نیاز است، شناسایی کند.

این فناوری در حال حاضر در پیش نمایش است اما به زودی برای خرده فروشان در سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود. Google خاطرنشان می‌کند که داده‌ها و تصاویر خرده‌فروش در مالکیت آن‌ها باقی می‌ماند و هوش مصنوعی فقط برای تشخیص محصولات و برچسب‌های قیمت قابل استفاده است.


تصویر ویژه: DANIEL CONSTANTE/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *