تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل تایید می کند که اشکال موثر بر تبلیغات و گزارش تجزیه و تحلیل

Google تأیید می‌کند که اشکالی وجود دارد که بر گزارش‌دهی در محصولات Ads و Analytics تأثیر می‌گذارد. این مشکل همچنان ادامه دارد و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی اصلاح می شود وجود ندارد.

جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، این اشکال را در ساعت ۱:۴۸ بعد از ظهر تأیید کرد. به وقت شرقی در ۱۵ جولای.

اگر اشکال شما را تحت تأثیر قرار دهد، هنگام بررسی گزارش‌های تبلیغات و تجزیه و تحلیل خود، داده‌ای وجود ندارد یا نادرست است.

در اینجا یک مثال به اشتراک گذاشته شده توسط Baruch Labunski، مدیر عامل Ranksecure آمده است:

ماروین در پاسخ به سوال خود در مورد اینکه چه زمانی مشکل برطرف می‌شود، می‌گوید هیچ به‌روزرسانی فعلی در مورد زمان‌بندی وجود ندارد.

اما، می‌توانید با استفاده از داشبورد وضعیتدر Google Ads مشکل را کنترل کنید. >.

در زمان انتشار این مقاله، اختلالاتی در سرویس برای سرویس‌های زیر گزارش شده است:

  • AdMob
  • AdSense
  • Google Ad Manager
  • نمایش و ویدیو ۳۶۰
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Search Ads 360

جزئیات کامل اختلال مشخص نیست، اگرچه به نظر می‌رسد محدود به گزارش است.

این بدان معناست که کمپین‌های Google Ads هنوز در حال اجرا هستند. جمع آوری داده ها مختل شده است.

وقتی Google جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد، این مقاله را به‌روزرسانی می‌کنیم.

یک روز اشکالات گوگل

۱۵ ژوئیه یک اتفاق نادر از اشکالات همزمان Google است.

علاوه بر اشکالی که بر گزارش Google Ads و Analytics تأثیر می گذارد، یک مشکل مداوم با جستجوی Google بر نمایه سازی محتوای جدید تأثیر می گذارد.

ما همچنان منتظر راه حلی برای هر دو مشکل هستیم. به زودی یک به‌روزرسانی از Google انتظار می‌رود.


تصویر ویژه: Andrew Krasovitckii/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *